Côte d'Azur ile başınızı döndürün ve 911 Sport Classic ile geçmiş zamanların zarafetini yeniden keşfedin.
Silindir sayısı | 6 |
Yakıt sınıfı | 98 |
İç çap | 102,0 mm |
Strok | 76,4 mm |
Motor Hacmi | 3.745 cm³ |
Güç (kW) | 405 kW |
Güç (PS) | 550 PS |
Dev./Dak. nokta maksimum gücü | 6.750 dev/dak |
Maksimum motor devri: | 7.200 dev/dak |
Maks. tork | 600 Nm |
Dev./Dak. aralığı maksimum torku | 2.000 - 6.000 dev/dak |
Litre başına maks. güç (kW/l) | 107,00 kW/l |
Litre başına maks. çıkış (PS/l) | 146.00 PS/l |
Azami hız | 315 km/sa. |
Hızlanma 0 - 60 mil/sa. | 3,9 sn |
Hızlanma 0 - 100 km/sa. | 4,1 sn |
Hızlanma 0 - 160 km/sa. | 7,9 sn |
Hızlanma 0 - 200 km/sa. | 12,0 sn |
5. Viteste Esneklik (80- 120 km/sa.) (50- 75 mil/sa.) | 4,5 sn |
1/4 mile | 12,0 sn |
Eğim açısı, ön/arka (çelik süspansiyon) | 10,4 - 13,6 ° |
Rampa karın açısı (çelik süspansiyon) | 12,0 ° |
Maksimum yerden yükseklik (çelik süspansiyon) | 115 mm. |
Uzunluk | 4,535 mm |
Genişlik | 1,900 mm |
Genişlik (aynalar dahil) | 2,024 mm |
Yükseklik | 1,299 mm |
?Aks mesafesi | 2,450 mm |
Dönüş çapı | 10,9 m. |
Yüksüz ağırlık (DIN) | 1,570 kg |
Yüksüz ağırlık (AB) | 1,645 kg |
İzin verilen brüt ağırlık | 1,955 kg |
Maksimum yük | 385 kg |
Bagaj hacmi, ön | 132 l |
Açık bagaj bölmesi hacmi (ön koltukların arkası) | 264 l |
Yakıt deposu | 67 l |
Düşük tüketim | 21,2 - 21,2 l/100 km |
Orta tüketim | 12,9 - 12,9 l/100 km |
Yüksek tüketim | 10,6 - 10,6 l/100 km |
Aşırı yüksek tüketim | 10,9 - 10,9 l/100 km |
Ortalama tüketim | 12,6 - 12,6 l/100 km |
Düşük CO2 emisyonu (WLTP) | 482 - 482 g/km |
Orta CO2 emisyonu (WLTP) | 292 - 292 g/km |
Yüksek CO2 emisyonu (WLTP) | 240 - 240 g/km |
Aşırı yüksek CO2 emisyonu (WLTP) | 247 - 247 g/km |
Ortalama CO2 emisyonları (WLTP) | 285 - 285 g/km |
Şehir yakıt tüketimi | 18,7 l/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 9,3 l/100 km |
Kombine yakıt tüketimi | 12,8 l/100 km |
Ortalama CO2 emisyonları | 292 g/km |
NOx emisyonları | 11,5 g/km |
VTG’li çift turbolu 6 silindirli boksör motor, maksimum güç çıkışı: 405 kW (550 PS), maksimum tork: 600 Nm. |
Arkadan itiş sistemi |
PASM Spor Süspansiyon (-10 mm) |
Arka aks yönlendirme sistemi |
Ön aks kaldırma sistemi |
Mod düğmesi içeren Sport Chrono Paketi, |
Spor egzoz sistemi (Siyah renkte egzoz boruları) |
Genleşme emme manifoldu |
7 İleri Düz Şanzıman ve Sport Chrono Paketi |
Hafif marş aküsü LFP |
Elektrikle çalışan park freni |
Elektromekanik güç freni |
Auto-Blip-İşlevi |
Siyah (parlak) renkte 20-/21 İnç Sport Classic jantlar |
Lastik Basınç Takip Sistemi (TPM) |
911 Turbo modelinin geniş gövdesini ve arkadan motorlu sistemini içeren |
Alüminyum ve çelik alaşımlı, akıllı hafif yapı |
Geri çekilebilen kapı kolları |
Siyah yan pencere çıta şeritleri ve yan etekleri |
Dikey Gümüş çıtaları olan arka kapak ızgarası (parlak) |
Dış renge boyanmış dış ayna alt çıtası |
Siyah (parlak) renkte Ayna Tabanları |
Siyah Bagaj Kapağı Plaka Kaplamaları (parlak) |
Siyah (parlak) renkli Yan Cam Çıtaları |
Gövde Renginde Yan Etekler |
Heritage Design İç Mekan |
Motor |
Jant |
Karbon fiber ön kaput |
Karbon fiber arka spoyler |
Karbon fiber tavan |
Kısmen dış tasarım renginde ön spoyler dudağı |
Stop lambası şeridine entegre edilmiş altın renginde 'PORSCHE' logosu |
Arka çıta kısmında altın renginde '911 Sport Classic' model yazısı |
Yan hava girişlerinin olmadığı arka kısımda daha geniş kaporta kısmı |
Siyah (parlak) renkte hava girişleri |
Siyah (parlak) renkte hava çıkışları |
Siyah |
Siyah (parlak) renkte çıtalar |
Motor sporlarından esinlenilen |
Hafif yalıtım paketi |
4 noktalı LED spot lambaları olan gündüz farları ve Porsche |
Entegre yağmur sensörlü otomatik olarak kararan iç ve dış aynalar |
Okuma lambaları, yön aydınlatması, kontak kilidi, bagaj bölmesi, ayak bölümü, torpido gözü ve kapı aydınlatmasının tümünde LED teknolojisi bulunmaktadır. |
Sürücü ve yolcu için güneşliklere entegre, aydınlatmalı makyaj aynaları |
Konum lambaları ve sinyal lambaları ile yan sinyal lambalarının da dahil olduğu çift ön aydınlatma ünitesinde LED teknolojisi bulunmaktadır. |
Entegre park lambaları ve arka sis lambaları içeren stop lambası şeridi |
Geri vites lambası ve sinyal lambalarının yanı sıra entegre üçüncü fren lambalarını içeren üç boyutlu LED arka farlar |
Kapı orta raylarında dış aynalar, elektrikle ayarlanabilen ve ısıtmalı, sürücü tarafında yuvarlak |
Aero silecek lastikli ve fıskiyeli ön cam silecek sistemi |
Üst kısmı gri renkli ön cam |
Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) |
Sürücü ve ön yolcu için ayrı sıcaklık ayarlarına sahip, 2 bölgeli otomatik klima kontrolü, hava kalite sensörü içeren otomatik hava devirdaim modu |
Ön bagaj bölmesi |
Hafızalı, elektrikli 18 yönlü Adaptif Spor koltuklar Plus paketi |
Aktif karbon filtresi içeren partikül/polen filtresi |
Sürücü ve ön yolcu için tam boyutlu hava yastıkları (iki aşamalı) |
Eşya gözlü yükselen orta konsol |
Her kapıda eşya gözü |
Kapılarda torpido gözleri (kilitlenebilir) ve eşya gözleri |
İki adet bardak tutucu (orta konsolda yuva şeklinde 1 adet ve yolcu tarafında 1 adet) |
Seçilen vitesi ve araç hızını gösteren devir göstergesi, ayırt edilebilen kadran ve aydınlatmalı 'turbo' veya 'turbo S' logosu |
Anahtar içi alıcı-verici içeren immobilizer |
Yeşil renkli termal yalıtımlı cam |
Isıtmalı arka cam |
Orta konsol ana eşya gözü kapağında 2 USB-C bağlantı noktası, yolcu tarafı ayak boşluğunda 12 voltluk priz |
Koltuk sırtlıklarında giysi kancaları |
ISOFIX sistemi |
Koltuklarda Pepita adı verilen ekose deseni |
Kapı panellerinde Pepita adı verilen ekose deseni |
Gösterge panelinin çıta kısmında, üretilen toplam 1.250 adet modelden kaçıncısına sahip olduğunuzu gösteren altın renginde '911' rozeti |
Deri Anahtar Kesesi ile birlikte Dış gövde rengine boyalı Araç anahtarı |
Merkezi devir göstergesi ve 7 inç TFT ekran ile 10,9 inç orta ekran içeren gösterge paneli Porsche 356 modelindeki tarzın, yeşil sayılar ve beyaz ibreler ve ayrıca '911 Sport Classic' logosu içerdiği, |
Yeşil sayılara ve beyaz ibrelere sahip Sport Chrono saat |
Siyah Halı |
Tarihi Porsche Armalı ısıtma sistemi içeren GT spor |
Araç Bakım Çantası |
Deri Dekoratif Kaplamalı Deri Spor Koltuk Plus Koltuk Arkalıkları |
Deri Ön Göğüs ve Kapı Döşemesi Paketi |
Direksiyon Kolonu Gövdesi Derisi (Hafıza Paketi ile birlikte) |
Heritage |
Deri Güneşlikler |
Deri İç Dikiz Aynası Paneli |
Deri Sigorta Kutusu Kapağı |
Eşya |
Tarihi Porsche Arması içeren |
Deri Hava Menfezleri, Deri Çıtalı |
Deri Çanta |
Acil çağrı sistemi eCall |
Yaya koruma sistemini içeren Uyarı ve Fren Asistanı |
Lastik basıncı ve sıcaklık göstergesi |
Anahtarsız sürüş |
Geri vites kameralı ParkAssist sistemi (ön ve arka) |
Tek dokunuşla çalıştırılan ve kapı contası korumalı elektrikli cam mekanizmaları |
Hız sabitleme sistemi |
Merkezi kilitleme sistemi ve bagaj bölmesi kapağının açılması için uzaktan kumanda |
Koltuk konumu (sürücü tarafı) ayarları, direksiyon kolonu, iki dış ayna ve diğer kişiselleştirilmiş araç içi ayarlar için hafıza fonksiyonu |
'911 Sport Classic' model yazılı, fırçalanmış alüminyum renginde aydınlatmalı kapı eşiği korumaları |
Dijital radyo |
BOSE® Surround Ses Sistemi |
Akıllı telefon entegrasyonu |
Koyu renkli Paldao açık gözenekli İç Mekan Paketi |
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler, yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 01 Eylül 2017'den bu yana, bazı yeni otomobillerin yakıt/elektrik tüketimi ve COâ‚‚ emisyonlarını ölçmek için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araçlar Test Prosedürüne (WLTP) uygun olarak tip onaylanmıştır. 01 Eylül 2018’den itibaren WLTP Yeni Avrupa Sürüş Döngüsünün (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP'ye göre belirlenen yakıt / elektrik tüketimi ve Coâ‚‚ emisyon değerleri, çoğu durumda, NEDC'ye göre belirlenenlerden daha yüksek olacaktır. Bu, 01 Eylül 2018 tarihinden itibaren araç vergilendirmesinde değişikliklere yol açabilir. WLTP ve NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onay sürecinden bağımsız olarak halen NEDC değerlerini sunmakla zorundayız. WLTP değerlerinin ek raporlanması zorunlu kullanım durumuna kadar isteğe bağlıdır. Yeni otomobiller (WLTP'ye göre onaylanmış tipte) söz konusu olduğunda, NEDC değerleri bu nedenle geçiş döneminde WLTP değerlerinden elde edilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar halinde verildiği takdirde, bunlar tekil bazda bireysel bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Yalnızca farklı araç türlerini karşılaştırmanın bir yöntemi olarak tasarlanmıştır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik formatları, vb.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir. Hava koşullarına ve trafik koşullarına ve bireysel durumlara ek olarak, bu durum otomobilin yakıt / elektrik tüketimini, COâ‚‚ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri ile ilgili
Bir
© 2020 Doğuş Otomotiv
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli
a- Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza başvurabilirsiniz.
b- Ürün gamımızdaki tüm modeller müşterilerin tercih ettiği opsiyonel ekipmanlarla getirilmekte olup, standart donanımlı araç sipariş edilmemektedir. Tercih edilen opsiyonel ekipmanlı modellerin fiyatları hakkında Yetkili Satıcılarımızdan bilgi alabilirsiniz.