Porsche Araç Oluşturucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
Tümü
Coupé
Cabriolet
718 Cayman
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
718 Boxster
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
718 Cayman Style Edition
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
718 Boxster Style Edition
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
718 Cayman S
257 kW/350 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
285 km/h
Azami hız
WLTP*
10,3 – 9,6
l/100 km
235 – 217
g/km
NEDC*
9,6 – 8,8
l/100 km
218 – 200
g/km
718 Boxster S
257 kW/350 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
285 km/h
Azami hız
WLTP*
10,4 – 9,6
l/100 km
235 – 218
g/km
NEDC*
9,6 – 8,8
l/100 km
218 – 200
g/km
718 Cayman GTS 4.0
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
718 Boxster GTS 4.0
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Boxster 25.Yıl Özel
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Başa dön
718 Konsepti.
718 modelleri, spor otomobil konseptinde piyasaya sürülmüştür. Bu otomobiller, efsanevi Porsche 718'in sportif ruhunu yarının spor otomobiliyle birleştiren ve günümüz dünyasının yollarına taşıyan ortadan motorlu roadster'lardır. Tek bir hedefleri var: Her günü sıradanlıktan kurtarmak.
Tasarım.
Hassas ve gerçekçi. Kendinden emin ve sınır tanımayan. Alçak, geniş ve şık. 718 modellerinin dış tasarımı; sportif kenar kısımları ve net şekilde tanımlanmış muntazam konturlarıyla fark yaratır.
Daha fazla keşfet
Tasarım.
718 Modelleri

718 Modelleri

Porsche - İlk bakışta: sportif. İkinci bakışta: heyecan verici.
İlk bakışta: sportif. İkinci bakışta: heyecan verici.
Çarpıcı tasarım: Ortaya monte edilmiş bir motora özgü flyline içeren kusursuz silüet. Siyah vurgulu geniş arka çıta. Kokpit tamamen spor odaklıdır.
Porsche - backgroundPorsche - background
Porsche - backgroundPorsche - 718 Cayman
Porsche - backgroundPorsche - 718 Boxster
718 Cayman
718 Boxster
718 Cayman
718 Boxster
Porsche - Exterior Front.
Ön Kısım Dış Tasarım.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Hava girişlerinin yatay geometrisi, ön uç kısmın daha da geniş görünmesini sağlayarak otomobili daha vahşi bir görünüme kavuşturur. 718 GTS 4.0 modellerinde bu etki; daha büyük hava girişleri, siyah dış hava kanatları ve siyah ön spoyler ile daha da geliştirilmiştir. Kanatlar mı? Porsche . kusursuzluğunda. Motor bölümü kapağından daha yüksekte olan kanatlar, etkileyici iç mekan çalışmaları ve entegre LED gündüz farları eşliğinde farların tasarımı ön plana çıkacak şekilde dizayn edilmiştir. 718 GTS 4.0 modelleri, renkli ön farlara sahiptir.
Porsche - Side air intakes.
Yan hava girişleri.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Yan profil, ortadan motor düzenine vurgu yapar. Tekerlek davlumbazları büyüktür ve 20 inç’e kadar olan jantlar içindir. Bu tekerlek davlumbazları 718 T modellerinde titanyum grisi (parlak) olup, 718 GTS 4.0 modellerinde saten siyah renktedir. Şunu net şekilde belirtelim: 718 modelleri garajda bekletilmek için değil, sınır tanımayan bir sürüş keyfi için tasarlandı. Kapı üzerindeki çizgiler hava akımını büyük yan hava girişlerine doğal olarak yönlendirir. Motorlara en uygun biçimde hava sağlamak ve güçlü itme kuvveti üretmek için.
Porsche - Exterior Rear.
Arka Kısım Dış Tasarım.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
718 modellerinin arka kısmı, maksimum sportif performansın ve aynı zamanda tasarımcılarımıza yönelik yüksek performansın bir dışa vurumudur. Net, daha küçük ve kural tanımayan. Park lambaları, 718 GTS 4.0 modellerinde düz ve de renklidir. İç mekanları üç boyutlu bir tasarıma sahiptir. Dört adet LED spot fren lambası, yatay park lambalarını çevreler. Park lambaları arasındaki çıtaya yapılan vurgu, arka uç kısmın daha geniş görünmesini sağlar.
Yukarıda yer alan kanat, 125 km/sa'lık hız limitlerinden itibaren otomatik olarak uzar ve daha iyi yol tutuşu için aracın sürüş esnasında yukarı yönlü tepki verme olasılığını azaltır. Güçlü bitiş: 718 T ve 718 S modellerinde çift egzoz borusu ile arka aprona merkezi olarak yerleştirilmiş egzoz borusu. 718 GTS 4.0 modellerinde egzoz boruları, GTS 4.0'a özgü olan arka apronda ayrılmıştır.

Jantlar.

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

718 Boxster ve Cayman modellerinde, ayırt edici bir tasarıma sahip 18 inç jantlar mevcuttur. S modelleri 19 inç jantlar ile, 718 T ve 718 GTS 4.0 modelleri ise titanyum grisi (parlak) 20 inç jantlar veya saten siyah jantlar ile donatılmıştır. Spor otomobili karakterize edici bir özellik olarak, 718 modellerindeki tüm jantlar alaşımdır. Geniş arka jantlar, mükemmel denge ve olağanüstü viraj alma performansı sağlar. Yuvarlanma direnci ve lastik ağırlığı nispeten düşüktür, bu da yakıt tüketiminin azaltılmasına yardımcı olur. Lastik Basıncı İzleme (TPM) sistemi, güvenliği artırır. Jant seçeneği yelpazemizde 20 inç jantlar mevcuttur.

Jantlar hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz buradan.

İç Mekan.
Sezgisel yol tutuş, performans odaklı ergonomi, net tasarım. 718 modellerinin iç mekanı da tamamen sportif performansa göre tasarlanmıştır.
Orta konsol.

Yatay tasarıma yapılan güçlü vurgu, 718 modellerindeki gösterge paneli tasarımına çarpıcı bir görünüm kazandırır. Porsche meşhur ve mükemmel ergonomisinden ödün vermeden: Yükselen orta konsol, direksiyon simidi ile vites kolu/selektör arasındaki erişim mesafesini kısaltırken, fonksiyon düğmelerinin net şekilde düzenlenmiş olması zamandan tasarruf sağlar.

Dokunmatik ekranlı PCM.

Porsche İletişim Yönetimi (PCM), 7 inç dokunmatik ekrana sahiptir. Yüksek kalitede cam yüzeyi sayesinde orta konsola mükemmel bir estetiklik katar. 718 T modellerinde PCM yerine pratik bir saklama bölmesi yer alır. ''Dijital detoks'' konusuna yaklaşımımız.

Spor direksiyon simidi.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

Saf motor sporları: Spor direksiyon simidi, 918 Spyder’dan esinlenilmiştir. Daha küçük çapa sahip opsiyonel GT spor direksiyon simidi kokpit hissini daha da artırıyor. 718 T ve 718 GTS 4.0 modellerinde standart olarak yer almakta olup, Race-Tex özellikli 718 GTS 4.0 modellerinde GTS’ye özgü çok sayıda başka iç mekan öğesi ile birlikte sunulur. Gösterge paneli, entegre 4,6 inç renkli ekrana sahip üç dairesel gösterge içerir. Porsche ’ye özgü: Orta kısımda devir sayacı.

360° İç Mekan.

Sonraki bölüm
360° Dış Görünüm

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Modelleri (WLTP)*
11,1 – 8,9
l/100 km
251 – 201
g/km
718 Modelleri (NEDC)*
10,9 – 8,1
l/100 km
249 – 185
g/km
911 Carrera Modelleri (WLTP)*
11,4 – 10,1
l/100 km
259 – 229
g/km
911 Carrera Modelleri (NEDC)*
10,4 – 9,4
l/100 km
238 – 215
g/km
911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km

360° Dış Görünüm.

Porsche - ExteriorPorsche - Exterior
Performans.
Peki 718 modellerini bu denli özel kılan şey ne? Performansları, yol tutuşları, tasarımları ve iki bagaj bölmesine sahip oldukça cömert miktarda saklama alanları. Ama hepsinden önemlisi: Tüm bunları en baştan mümkün kılan ortada motor düzeni.
Daha fazla keşfet
Performans.
718 Modelleri

718 Modelleri

Porsche - Fast, powerful, quick-witted. Unequivocally a boxer.
Hızlı, güçlü, atik. Tam anlamıyla bir boksör.

Motor.

2,0-litre turboşarjlı boxer motor.

718 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 8,9
l/100 km
247 – 201
g/km
718 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 8,1
l/100 km
246 – 185
g/km

718 ve 718 T modelleri; doğrudan yakıt enjeksiyonu (DFI), VarioCam Plus ve entegre kuru karterli yağlama sistemlerine sahip 2,0-litre turboşarjlı bir boxer motor ile donatılmıştır. Bu motor, 6.500 dev/dak'da 220kW’lık (300PS) güç üretir. Maksimum tork: 380Nm. Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzımana sahip 718 Boxster ve 718 Cayman 0'dan 100km/sa hıza yalnızca 4,9 saniyede ulaşabilmektedir ve azami hızı 275km/sa’dır.

2,5-litre turboşarjlı boxer motor.

718 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 8,9
l/100 km
247 – 201
g/km
718 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 8,1
l/100 km
246 – 185
g/km

S modelleri 2,5-litre motor hacmine sahiptir. Sonuç olarak, 6.500 dev/dak'da 257kW’lık (360PS) güç üretebilir. Maksimum tork: 420Nm. 911 Turbo – modelindeki gibi bu ünite de Değişken Türbin Geometrisi (VTG) ile donatılmıştır. Bu sistem, gücü daha yumuşak şekilde serbest bırakır, dolayısıyla da artırılmış sürüş keyfi sağlar. Peki ya itme kuvveti? 285km/sa’ya kadar çıkıyor. PDK ve Kalkış Kontrolü ile S modelleri, 0'dan 100km/sa hıza yalnızca 4,2 saniyede ulaşıyor.

4,0-litre altı silindirli doğal emişli motor.

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

718 GTS 4.0 modelleri muazzam performans çeşitliliği sunar. 7.000 dev/dak’da tam 294kW’lık (400PS) güç üreten, 4,0-litre altı silindirli doğal emişli bir motorun güvencesi altındasınız. Maksimum tork: 420Nm. PDK ile kombine edilmiş: 430Nm. 0’dan 100km/sa’ya hızlanma: PDK ve Kalkış Kontrolü ile kombine edildiğinde 4,0 saniye. Azami hız: 288km/s. 6-ileri vitesli düz şanzıman sistemi ile kombine edilerek 293 km/sa hıza bile ulaşabilir.

718 modelleri, ilgili motor karakteristiklerine en uygun biçimde uyum sağlayan ve pürüzsüz vites geçişine izin veren 6-ileri vitesli düz şanzıman sistemi ile donatılmıştır. 718 modellerindeki vites kolu, hızlı ve sportif vites geçişleri için kısaltılmıştır. Sonuç: Kısa vites değiştirme sürelerinin yanı sıra daha sportif ve daha otantik bir sürüş deneyimi.

Manuel ve otomatik modda 7-ileri vitesli PDK, bir opsiyon olarak mevcuttur. Güç akışını kesmeden son derece hızlı vites değişimleri için. Üstelik hepsi daha da iyi hızlanma performansı ile. Manuel modda vites değiştirme yönü yarış otomobillerindeki işleme benzer şekildedir: vites yükseltmek için geriye doğru, vites küçültmek içinse ileriye doğrudur. Bulunduğunuz her yerde bir yarış pisti sürüş deneyimi için.

Şasi.

Porsche Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM).

Opsiyonel PASM, bir elektronik sönümleme kontrolü sistemidir. Bu sistem, sürüş tarzına ve mevcut yol koşullarına bağlı olarak her bir tekerlek üzerine uygulanan sönümleme kuvvetini sürekli olarak ayarlar. Gövde ise 10 mm aşağı çekilmiştir. PASM, orta konsolda yer alan bir düğme kullanılarak seçilebilen şu iki moda sahiptir: ''Normal'': Performans ve konforun harmanlanmış halidir; ''Sport'': Kurulum çok sık değiştirilemez. Sonuçlar ise gayet somut: Artırılmış sürüş dengesi, geliştirilmiş konfor ve iyileştirilmiş performans.

PASM spor süspansiyon.

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

718 T ve 718 GTS 4.0 modelleri, PASM spor süspansiyon ile donatılmıştır. Gövde ise 20 mm daha alçaktadır. Yaylar daha sert ve daha kısadır ve ön ve arka akslardaki yalpalanma önleyici çubuklar daha serttir. Sonuç: Doğrudan, çevik yol tutuşu ve en iyi viraj alma performansı. Artırılmış yerden yükseklik ve konfor için, 718 GTS 4.0 modellerinde sürüş yüksekliğini 10 mm aşağı çekme özelliğini içeren Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) de mevcuttur.

Porsche Porsche Denge Yönetimi (PSM).

Tüm 718 modelleri, dinamik sürüş performansı sınırlarında stabiliteyi koruyan otomatik bir kontrol sistemi olan iyileştirilmiş Porsche Denge Yönetimi (PSM) ile donatılmıştır. PSM, istikrarsız yol yüzeylerinde hızlanma sırasında çekişi artırır. Alınan sonuç ise yüksek seviyede sürüş stabilitesi ve güvenliği ve aynı zamanda olağanüstü çeviklik.

Porsche Porsche Dinamik Tork Kontrolü (PTV).

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

718 ve 718 S modelleri için opsiyonel, 718 T ve 718 GTS 4.0 modelleri için standart: Porsche Dinamik Tork Kontrolü (PTV). Bu sistem, bir mekanik arka diferansiyel kilidi ile birlikte arka tekerleklere değişken tork dağılımı uygulayarak araç dinamiklerini iyileştirir ve stabiliteyi artırır. Sürücü için bu özellik, dengeyi bozan yan kuvvetlere karşı güçlü direnç, olağanüstü çekiş ve her hızda mükemmel çevikliğin yanı sıra hassas dönüşler ve iyi dengelenmiş yük aktarım karakteristikleri sağlanması demek. Başka avantajları nelerdir? Viraj alırken çok eğleneceksiniz.

Elektromekanik hidrolik direksiyon.

Adının hakkını veren doğrudan direksiyon sistemi. Doğrudan direksiyon oranı, alışılagelmiş yüksek konfor seviyesi ile çevik dönüşler ve sportif bir sürüş deneyimi sağlar. Konfor odaklı Hidrolik direksiyon Plus, bir opsiyon olarak mevcuttur.

Porsche - Sport button.
Sport düğmesi.
Sport düğmesi, önceliğin hem konfor hem de sportif performansta olduğu bir süspansiyon düzeni seçmenizi sağlar. Düğmeye basıldığında, motor dinamikleri daha doğrudan hale gelir. Buna ek olarak, spor egzoz sistemi otomatik olarak etkinleştirilir. Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman bulunan araçlarda vites yükseltme işlemi daha yüksek motor devirlerinde gerçekleştirilirken, vites küçültme işlemi daha düşük devirlerde gerçekleştirilir.
Porsche - Sport Chrono Paketi.
Sport Chrono Paketi.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Sport Chrono Paketi, 718 T ve 718 GTS 4.0 modellerinde standart olarak mevcuttur ve diğer 718 modelleri için opsiyon olarak sunulur. Şasinin, motorun ve şanzımanın daha da sportif bir şekilde ayarlanmasına imkan tanır. Ve sizi eşi benzeri görülmemiş sportif zirvelere taşır. 918 Spyder'dan esinlenilen direksiyon simidi üzerindeki mod düğmesinin kayda değer yardımı ile. Elinizi direksiyondan tamamen çekmeye gerek kalmadan seçebileceğiniz dört ayar mevcuttur: Normal, Sport, Sport Plus ve Individual (kişiye özel); bu modlar, aracı sizin kişisel sürüş tarzınıza daha fazla uyarlayabilmenize imkan tanır.
Frenler.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

Sporda performans çok önemlidir. Motor için de öyle. Frenler için de. Bu nedenle 718, 718 T ve 718 S modelleri dört pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ile donatılmıştır. 718 Boxster , 718 Cayman ve 718 T modellerinde fren kaliperleri siyah renktedir; S ve GTS 4.0 modellerinde ise fren kaliperleri kırmızı renktedir. Fren diskleri önde 330 mm’lik ve arkada 299 mm’lik bir çapa sahiptir. 718 S modellerinde frenler ön aksta güçlendirilmiştir.

718 GTS 4.0 modellerinde, frenler daha da güçlendirilmiş olup, yüksek performansa uyarlanmıştır: Ön aks; altı pistonlu, kırmızı renkte ve alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ile donatılmıştır. Fren diskleri önde 350 mm’lik ve arkada 330 mm’lik bir çapa sahiptir. Bu diskleri daha sert ve daha hafif kılmak ve aşırı yükler altında bile daha hızlı tepki vermelerini sağlamak amacıyla fren kaliperleri kapalı bir monoblok yapıya sahiptir. Pedal hareketi kısa, kavrama noktası hassastır. Çapraz delinmiş fren diskleri içten havalandırmalıdır; bu da, ıslak zeminde geliştirilmiş frenleme ve optimum soğutma sağlamaya yardımcı olur.

Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).

Etkinliği motor sporlarında kanıtlanmış: Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), bir opsiyon olarak mevcuttur. 718 modellerinde, PCCB'deki çapraz delinmiş seramik fren diskleri, önde ve arkada 350 mm'lik bir çapa sahiptir; bu sayede çok daha güçlü fren performansı sağlar. PCCB'de ön aksta altı pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ve arkada dört pistonlu üniteler bulunur - tamamı sarı renkte boyanmıştır.

Sonraki bölüm
Konfor

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 8,9
l/100 km
247 – 201
g/km
718 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 8,1
l/100 km
246 – 185
g/km
Konfor.
Adaptive dampers for greater comfort on everyday drives. Plus a variety of storage solutions, ample legroom and two luggage compartments for plentiful storage space.
Daha fazla keşfet
Konfor.
718 Modelleri

718 Modelleri

Porsche - Since 1953, one thing hasn’t changed: the driver still calls the shots.
1953 yılından bu yana değişmeyen tek şey var: Kontrol halen sürücünün ellerinde.
Porsche - 2 luggage trunks with plenty of storage space.
Bolca saklama alanına sahip 2 bagaj gövdesi.
Porsche - Light design package.
Işık dizayn paketi.
Opsiyonel hafif tasarım paketi hem pratik hem de estetik açıdan çekicidir. İç mekanın çeşitli kısımlarında kısılabilir LED'ler bulunur.

Üç kollu tasarımlı spor direksiyon simidi hafif ve işlevseldir. Her ikisi de 918 Spyder'ın direksiyon simidinden esinlenilen ve Porsche Arması’nı çevreleyen küçük orta ped ve dekoratif halka, direksiyon simidinin sportif karakterini pekiştirir. PDK ile birlikte spor direksiyon simidi, bilhassa kısa vites geçişleri sunan alaşımlı iki vites değiştirme kulakçığına sahiptir.

Opsiyonel GT spor direksiyon simidi, daha küçük bir çapa sahiptir. Direksiyon simidinin kolları siyah renkte olup, gümüş renkte dolgular vidalıdır. Motor sporlarından esinlenilen bir görünüm için mi? Evet, kesinlikle öyle. Hepsinden önce, motor sporları sürüş hissini yansıtmak için. 718 T ve 718 GTS 4.0 modellerinde standart olarak bulunur. 718 GTS 4.0 modelleri, etkinliği kanıtlanmış motor sporları malzemesi olan Race-Tex ile donatılmıştır. Tüm direksiyon simitlerine yönelik ısıtma ve çok işlevli kontrol sistemleri opsiyonel olarak mevcuttur. Bu özellikler ile 4,6 inç renkli ekrana ve dolayısıyla da yerleşik bilgisayara, bunun yanı sıra birçok ses, telefon ve navigasyon fonksiyonuna parmak uçlarınızla erişebilirsiniz.

Koltuklar.

Burmester ® High-End Surround Ses Sistemi.

Yol belki de dünyada rahatsız edilmeden müzik dinleyebileceğiniz yegane yerdir. Bunu da Almanya'nın premium ses sistemleri ana üreticisi ile birlikte gerçekleştirebilirsiniz.Sonuç olarak,otomobilinize özel olarak uyum sağlayan en yüksek seviyede ses performansı elde edersiniz. 718 Boxster veya 718 Cayman .

BOSE® Surround Ses Sistemi.

Özel olarak tasarlanmış olup Porsche özgün iç mekan akustiğine en uygun biçimde uyarlanmıştır 718 Boxster ve 718 Cayman : Opsiyonel BOSE® Surround Ses Sistemi. Kısacası: 718 modelleriyle her an her yerdesiniz.

Sound Package Plus.

Sound Package Plus sistemi, mükemmel ses kalitesi sunar. Sound Package Plus sistemi eşliğinde, 718 Boxster 110 watt toplam güç çıkışına sahip altı hoparlör Cayman . T50 watt güç çıkışına sahip sekiz hoparlör bulunur. PCM'ye entegre edilmiş amplifikatör, iç mekan akustiğini sürücüye ve yolcuya en uygun biçimde uyarlar.

Porsche - Lights.Porsche - Lights.Porsche - Lights.

Farlar.

Bi-Xenon ön ana farlar.

Yağmur. Sis. Gece. Gerçek bir sporcuyu bu gibi olaylar durduramaz. Bu nedenle tüm 718 modelleri, LED teknolojisine sahip entegre gündüz farları içeren Bi-Xenon ana farlar ile birlikte donatılmıştır.

Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi (PDLS).

Ve Porsche Etkileyici dört noktalı gündüz farları, far temizleme sistemi ve dinamik aralık kontrolünü içeren (PDLS), bir opsiyon olarak mevcuttur. Dinamik viraj farı fonksiyonu, ana farları dar virajlarda ve dönüşlerde yolu daha fazla aydınlatacak şekilde bir virajın içine doğru döndürür. Kısacası: Virajı almaya başladığınız andan itibaren önünüzdeki yol aydınlatılır.

Dinamik Işık Sistemi Plus Porsche (PDLS Plus) dahil olmak üzere LED ana farlar

Üstün güvenlik, PDLS Plus özelliğini içeren opsiyonel LED ana farlara sahip bir sportif tasarım biçimiyle buluşuyor. Entegre dört noktalı gündüz farları, far temizleme sistemi ve dinamik aralık kontrolü sayesinde optimum görüş sağlanır.

Asistan sistemleri.

Otomatik mesafe kontrolü.

Doppelkupplung (PDK) şanzıman ile birlikte opsiyon olarak sunulan bu sistem Porsche 718'inizin hızını öndeki araçla olan mesafenize göre tamamen bağımsız olarak ayarlar. Ön aprondaki radar sensörleri, önünüzdeki yolu tarar.

Şerit Değiştirme Asistanı.

Opsiyonel Şerit Değiştirme Asistanı, aracın arkasındaki alanı veya kör noktaları izleyen radar tabanlı teknoloji kullanır. Bir araç arkanızdan hızla yaklaşıyorsa veya kör noktalarınızdan birinde bir araç bulunuyorsa, sistem üçgen pencere çıtalarında görsel bir uyarı verir.

ParkAssist ve geri görüş kamerası.

Opsiyonel ParkAssist destek sistemi, sürücüyü aracın arkasındaki engellerin varlığına karşı sesli bir şekilde uyarır. ParkAssist, ek sensörler ile ön uç kısmın izlenmesini içerecek şekilde opsiyonel olarak güncellenebilir. Sesli uyarı, aracın şematik gösterimini gösteren merkezi gösterge ekranında görsel bir uyarı ile desteklenir. Opsiyonel geri görüş kamerası, geriye doğru park etmeyi ve manevra yapmayı kolaylaştırır. Bir kamera görüntüsü ve PCM ekranında dinamik kılavuzlar ile yardım sağlanır.

Hız sınırı göstergesi.

Opsiyonel kamera tabanlı hız sınırı göstergesi; hız sınırlamaları ve "sollama yapılmayan" bölgeler (başlangıç ve bitiş) hakkında sizi bilgilendirir. Gösterge panelindeki ekranda ve PCM ekranında bildirimler görünür.

Sonraki bölüm
718 T

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 8,9
l/100 km
247 – 201
g/km
718 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 8,1
l/100 km
246 – 185
g/km
718 Spyder (WLTP)*
11,1 – 10,7
l/100 km
251 – 242
g/km
718 Spyder (NEDC)*
10,9 – 10,2
l/100 km
249 – 232
g/km
718 T.
Bazen en iyi varış noktası, belirlenmemiş bir hedefe olan yolculuktur. Peki yol nereye? Temel ihtiyaçlara indirgedik: Vites yükselterek kapatılabilen, sadelikten yana olanlara yönelik bir spor otomobilde. Açık yoldan ve sizden başkasına ihtiyaç duymayan bir Porsche Hayata hoş geldiniz.
Daha fazla keşfet
718 T.
718 Modelleri

718 Modelleri

Mesajı 718 Boxster T ve 718 Cayman T: Sürüş keyfi uğruna. Logodaki ''T'' harfi ile tam olarak Touring özetleniyor.
Sürüş ve şasi
718 T Modelleri (WLTP)*
9,7 – 8,9
l/100 km
219 – 202
g/km
718 T Modelleri (NEDC)*
8,8 – 8,1
l/100 km
200 – 185
g/km
Otomobilin kalbi: Sürücünün hemen arkasında yer alan, 220kW (300PS), turboşarjlı dört silindirli güçlü boxer motor. Ağırlık merkezi derine yerleşirken. Spor süspansiyon (-20 mm) sizi yola yakınlaştırır – yaşadığınızı hissedersiniz.
Sade.
718 T modelleri: Son derece dinamik, sade, otantik. Porsche İletişim Yönetimi (PCM) mi? Sürüş keyfinize yoldaş olur. Peki ya Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman? Opsiyon olarak mevcuttur. Bunun yerine: Sportif koltuklar Plus, kapı tutamakları ve mod düğmeli bir GT spor direksiyon simidi. Günlük koşuşturmalardan uzaklaşmak için yapmanız gereken tek şey.

Öne Çıkan Özellikler.

Motor.

718 T Modelleri (WLTP)*
9,7 – 8,9
l/100 km
219 – 202
g/km
718 T Modelleri (NEDC)*
8,8 – 8,1
l/100 km
200 – 185
g/km

220kW’lık güç (300PS) ve 380Nm’lik tork üreten 2,0-litre turboşarjlı boxer motor.

Spor egzoz sistemi.

Ayırt edici siyah (parlak) renkte paslanmaz çelikten mamul, merkezi olarak konumlandırılmış çift egzoz borusuna sahip egzoz sistemi.

20-inç Carrera S jantlar.

20-inç Carrera titanyum grisi (parlak) S jantlar.

Dekoratif yazılar.

Agate grisi dış aynalar, dekoratif yan logo ve emniyet çubuğu.

Sport Chrono Paketi.

Mod düğmesi içeren Sport Chrono paketi.

Koltuk başlıklarında ''718 T'' logosu.

GT spor direksiyon simidi içeren T’ye özgü donanım, koltuk merkezleri Sport-Tex kaplamalı sportif koltuklar Plus (iki yönlü), koltuk başlıklarında ''718 T'' logosu ve kapı tutamakları.

Hayata hoş geldiniz.

Sonraki bölüm
718 GTS

Tüketim ve Emisyonlar.

718 T Modelleri (WLTP)*
9,7 – 8,9
l/100 km
219 – 202
g/km
718 T Modelleri (NEDC)*
8,8 – 8,1
l/100 km
200 – 185
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Dört tekerlek üzerinde yaşayabileceğiniz maksimum altı silindir çekiciliği. Algılarınızla oynayıp aynı zamanda da kalbinize dokunacak bir spor otomobil ile. %100 Porsche , altı silindirli, tek sürücülü: O da sizsiniz.
Daha fazla keşfet
718 GTS 4.0 Modelleri.
718 Modelleri

718 Modelleri

tarzında atletik, iyi donanımlı altı silindir: Porsche GTS 4.0 modelleri. Sevebileceklerinizden daha fazlası.
718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

360° Deneyim.

Porsche - ExteriorPorsche - Exterior

Öne Çıkan Özellikler.

GTS Motor.

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

294kW'lik (400 PS) güç ve 420Nm'lik tork üreten 4,0-litre altı silindirli doğal emişli boxer motor. Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman ile: 430Nm.

Ön apron.

Renkli ön farlara sahip, GTS'ye özgü ön apron.

Arka.

Siyah (parlak) paslanmaz çelikten mamul iki ayrı spor egzoz borusuna sahip spor egzoz sistemi.

Yükseklik 20 mm aşağı çekilmiştir.

Sürüş yüksekliğini 20 mm aşağı çekme özelliğine sahip PASM spor süspansiyon.

GTS İç Mekan.

Race-Tex özellikli GT spor direksion simidi içeren GTS'ye özgü donanım, Race-Tex özellikli koltuk merkezlerine sahip Spor koltuklar Plus (iki yönlü) ve koltuk başlıklarında ''GTS'' logosu.

Sport Chrono Paketi.

Mod düğmesi içeren Sport Chrono paketi.

20 inç jantlar.

20 inç saten siyah 718 Sport jantlar.

Sonraki bölüm
Boxster 25.Yıl Özel

Tüketim ve Emisyonlar.

718 GTS 4.0 Modelleri (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
718 GTS 4.0 Modelleri (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Boxster 25.Yıl Özel.
Çeyrek asırlık Boxster tarihi. Dört nesil. Tüm bu özellikler, ortadan motorlu bir spor otomobilin kusursuz çizgilerini ve orantılarını birleştirir.25. yılına özel Boxster 25, Boxster dönemini başlatan 1993 konsept çalışmasından ilham alan ve geçmiş ile günümüz arasındaki açığı kapatan birçok ayrıntıya Boxster sahiptir.
Daha fazla keşfet
Boxster 25 yaşında.
718 Modelleri

718 Modelleri

Boxster 25 yaşında.
Boxster 25.Yıl Özel (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
Boxster 25 yaşında (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Çoğu yıl dönümünü öncesinde konuşmaya başlarsınız. Uzun konuşmalar. Ve bolca övgü ile. Ancak Boxster . için durum böyle değil. Kendi yıl dönümünü gerçek bir roadster'ın yapması gereken şekilde kutluyor: Açık yolda. Virajlarda. Sabahın ilk ışıklarında. Ve tabii ki de direksiyonda siz varken. Boxster 25 yıllık dolu dizgin sürüş keyfini bünyesinde barındırıyor. Daimi gençlik hissini de.
In addition to the name ‘ Boxster ’, which is made from combining ‘Boxer’ and ‘Roadster’, the idea has remained unchanged to this day: with high agility thanks to the mid-engined layout, two seats, two luggage compartments, the typical flyline, a horizontally opposed engine with a low centre of gravity and direct responsiveness.
Yıl dönümüne özel bu model, bu fikri çok özel bir biçimde hayata geçiriyor – altı silindir, 294kW'lık (400PS) güç, yoğun bir boxer motor sesi ve kökenlerinden aldığı birçok referans ile. 1.250 adet ile sınırlıdır.
Duygusal gücü kolektif olarak ortaya çıkarma zamanı. Yol açık.
Porsche - Design.
Tasarım.
Gerçek güzelliğin yaşı yoktur. 25. yıla özel Boxster 25, tartışmasız bunun en iyi örneklerinden biridir. Kendine güvenen tarzıyla Boxster kusursuz çizgilerini ve tasarım dilini, 1993 yılındaki ilk konsept çalışmasından aldığı referanslarla birleştiriyor.

PDLS Plus özelliği içeren LED ana farlar.

Özgü yükseltilmiş kanatlar, Porsche perfectly showcase the expressive design of the LED main headlights including Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) özelliğine sahip LED ana farların etkileyici tasarımını mükemmel bir biçimde sergiliyor.

Kontrast renkte hava girişleri.

Kontrast Neodyme rengine yönelik alınan ilham, ilk konsept çalışmasından doğmuş olup, geniş ön ve yanal hava girişlerinin halihazırda güçlü tasarımını vurguluyor.

" Boxster 25” Kumaş tavan.

25. yılına özel olan ve tamamen elektrikli kumaş tavana sahip Boxster 25, tavanı hem açık hem de kapalıyken görülebilen kabartmalı ‘ Boxster 25" imzası taşır. Kumaş tavan, opsiyonel olarak kırmızı veya siyah renkte mevcuttur. Küçük ancak görsel olarak oldukça ayırt edici bir ayrıntı: Siyah ön cam kaportası.

"Geleceğin spor otomobil görünümü" ifadesi, 1993 Boxster konsept çalışmasının cesur bir sloganıdır. Porsche gerçek roadster köklerine geri dönüyor: ortadan motor düzeni, iki koltuk, açık tavan ve yenilikçi tasarım. Detroit Otomobil Fuarı’nda konsept çalışması başlangıçta yan çizgilere odaklanır. Ardından hızla "Fuar’ın En İyisi" olarak ön plana çıkar. Gelecekte – sizi bekliyoruz.

Su soğutmalı altı silindirli ortaya monte edilmiş boxer motora ve 150kW’lık güce (204PS) sahip ilk seri üretim Boxster 1996 yılında Zuffenhausen'deki üretim hattından piyasaya sürülmüştü. Hafif ve çevik tarzı sayesinde 550 Spyder veya 718 RS 60 Spyder gibi Porsche ortadan motorlu yarış otomobillerine yönelik anıları canlandırırken, roadster segmentinde yeni performans ve güvenlik standartları belirliyor. 160.000’den fazla satıldı.

Bir Boxster 25. yıl dönümüne özel modeli, dün ile bugün arasında bir köprü kuruyor. 1993 yılında Boxster döneminin başlangıcına damgasını vuran konsept çalışmasından ilham alan yıl dönümüne özel bu model, tam anlamıyla dolu dizgin sürüş keyfi yaşatmaya devam ediyor. Yüksek performansı ve birçok tarihi ayrıntısı sayesinde bu fikir, her zamankinden daha fazla dikkatleri çekiyor ve ilk günkü gibi ilham veriyor. 1.250 parça ile sınırlıdır.

Porsche - Jantlar.
Jantlar.
The Boxster 25. yıl dönümüne özel modeli, iki renk tonunda - Neodyme renginde ve gümüş renkte - 20 inç jantlara sahiptir. Hem renk paleti hem de jant tasarımına yönelik ilham, Boxster konsept çalışmasından alınmış.
Porsche - Interior.
İç Mekan.
Muhtemelen en klasik Porsche kırmızı renkte iç mekan ile gümüş renkte dış tasarımının bir kombinasyonu.
Porsche - Performance.
Performans.
Boxster 25 yaşında (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
Boxster 25 yaşında (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
İyi sürücüler özgürlüğe aşıktır. Mühendislerimiz bu cümleyi kelimenin tam manasıyla hayata geçirmekten çok mutlular. 294kW’lık (400PS) güç üreten, 4,0-litre altı silindirli doğal emişli motor ile tüm dünya ayaklarınızın altında.

Diğer öne çıkan özellikler.

Üretim Plaketi.

Oldukça özel bir ayrıntı içeriyor: Torpido gözünün üzerinde, 25. yıla özel üretilen Boxster 25 modellerine yönelik 1.250 adet toplam üretimden kaçıncı üretim aracına sahip olduğunuzu gösteren minimal bir plaket.

giriş panelleri. " Boxster 25" yazılı.

Yine iki renk tonunda‘ Boxster 25" logolu kapı eşiği korumaları, roadster hissini daha siz direksiyona geçmeden veriyor.

Deri İç Mekan.

muhtelemen en klasik Porsche Roadster örneği: kırmızı renkte iç mekan ile gümüş renkte dış tasarımının bir kombinasyonu. Bordo Kırmızısı deri iç mekan¹, ön panelde ve orta konsolda fırçalanmış alüminyum renkte çıta şeritleri ile tamamlanmıştır. Siyah deri iç mekan opsiyonel olarak mevcuttur.

¹Seat backs may differ from leather.

Sport Chrono Paketi.

Entegre Sport Chrono Paketi şasinin, motorun ve şanzımanın daha sportif bir şekilde ayarlanmasını sağlar. Ve sizi eşi benzeri görülmemiş sportif zirvelere taşır. GT spor direksiyon simidindeki kronometre ve seçilebilir dört sürüş moduna ek olarak, dinamik şanzıman takozları içerir. Tüm bu özellikler, sert ve yumuşak şanzıman montaj düzenlemesine yönelik avantajları birleştirir ve böylece hem sürüş stabilitesini hem de sürüş konforunu arttırır.

Sonraki bölüm
Modeller & Veriler

Tüketim ve Emisyonlar.

Boxster 25 yaşında (WLTP)*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
Boxster 25 yaşında (NEDC)*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km

718 modellerini seçin ve yapılandırın.

Tümü
Coupé
Cabriolet
Seçili
718 Cayman
Porsche 718 Cayman
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
Seçili
718 Boxster
Porsche 718 Boxster
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
220 – 201
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
199 – 185
g/km
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
Seçili
718 Cayman T
Porsche 718 Cayman T
WLTP*
9,6 – 8,9
l/100 km
218 – 202
g/km
NEDC*
8,7 – 8,1
l/100 km
200 – 185
g/km
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
Seçili
718 Boxster T
Porsche 718 Boxster T
WLTP*
9,7 – 8,9
l/100 km
219 – 202
g/km
NEDC*
8,8 – 8,1
l/100 km
200 – 185
g/km
220 kW/300 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
5,1 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
275 km/h
Azami hız
Seçili
718 Cayman S
Porsche 718 Cayman S
WLTP*
10,3 – 9,6
l/100 km
235 – 217
g/km
NEDC*
9,6 – 8,8
l/100 km
218 – 200
g/km
257 kW/350 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
285 km/h
Azami hız
Seçili
718 Boxster S
Porsche 718 Boxster S
WLTP*
10,4 – 9,6
l/100 km
235 – 218
g/km
NEDC*
9,6 – 8,8
l/100 km
218 – 200
g/km
257 kW/350 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
285 km/h
Azami hız
Seçili
718 Cayman GTS 4.0
Porsche 718 Cayman GTS 4.0
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
Seçili
718 Boxster GTS 4.0
Porsche 718 Boxster GTS 4.0
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
Seçili
Boxster 25 yaşında
Porsche Boxster 25 yaşında
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
Boxster 25 years
294 kW/400 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
293 km/h
Azami hız
WLTP*
10,9 – 10,1
l/100 km
247 – 230
g/km
NEDC*
10,8 – 9,6
l/100 km
246 – 219
g/km
Yükseklik
1.273 mm
Genişlik
1.801 mm
Uzunluk
4.391 mm
Aks Mesafesi
2.475 mm
Teknik Özellikler

Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98
Silindir çapı 102.0 mm
Kurs 81.5 mm
Silindir Hacmi 3,995 cm³
Güç (kW) 294 kW
Güç (PS) 400 PS
RPM point maximum Güç 7,000 1/min
Max. Tork (Manual) 420 Nm
Max. Tork (PDK) 430 Nm
RPM point maximum Tork (PDK) 5,500 1/min
RPM maksimum menzil Tork (Manual) 5,000 - 6,500 1/min
RPM maksimum menzil Tork (PDK) 5,500 - 5,500 r/min

Azami hız (Manual) 293 km/h
Azami hız (PDK) 288 km/h
Hızlanma 0 - 60 mph (Manual) 4.3 s
Hızlanma 0 - 60 mph (PDK) 3.8 s
Hızlanma 0 - 100 km/s (Manual) 4.5 s
Hızlanma 0 - 100 km/s (PDK) 4.0 s
Hızlanma 0 - 160 km/h (Manual) 9.2 s
Hızlanma 0 - 160 km/h (PDK) 8.7 s
Hızlanma 0 - 200 km/h (Manual) 14.1 s
Hızlanma 0 - 200 km/h (PDK) 13.7 s
Viteste (80-120 km/h) (50-75 mph) in 5th gear (Manual) 6.0 s
Viteste Hızlanma (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) 2.6 s
1/4 mil (Manual) 12.5 s
1/4 mil (PDK) 12.1 s

Uzunluk 4,391 mm
Genişlik 1,801 mm
Genişlik (ile aynalar) 1,994 mm
Yükseklik 1,273 mm
Aks Mesafesi 2,475 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) (Manual) 1,405 kg
Yüksüz ağırlık (DIN) (PDK) 1,435 kg
Yüksüz ağırlık (EU) (Manual)1) 1,480 kg
Yüksüz ağırlık (EU) (PDK)1) 1,510 kg
İzin verilen brüt ağırlık (Manual) 1,700 kg
İzin verilen brüt ağırlık (PDK) 1,730 kg
Maksimum yük 295 kg

1) Ağırlık, ilgili AT Direktiflerine göre hesaplanmıştır ve sadece araçlar için ve stveart şartnameler için geçerlidir. Opsiyonel donanım bu rakamı artırır. verilen rakama sürücü için 75 kg dahildir.

Bagaj hacmi, ön 150 l
Bagaj bölmesi hacmi, arka 120 l
Yakıt tankı 64 l

Tüketim düşük (Manual) 17.4 - 17.4 l/100 km
Tüketim düşük (PDK) 15.7 - 15.7 l/100 km
Tüketim orta (Manual) 11.1 - 11.1 l/100 km
Tüketim orta (PDK) 9.8 - 9.8 l/100 km
Tüketim yüksek (Manual) 9.4 - 9.4 l/100 km
Tüketim yüksek (PDK) 9.0 - 9.0 l/100 km
Tüketim ekstra yüksek (Manual) 9.6 - 9.6 l/100 km
Tüketim ekstra yüksek (PDK) 9.3 - 9.3 l/100 km
Tüketim kombine (Manual) 10.9 - 10.9 l/100 km
Tüketim kombine (PDK) 10.1 - 10.1 l/100 km
CO2 emisyonu düşük (WLTP) (Manual) 396 - 396 g/km
CO2 emisyonu düşük (WLTP) (PDK) 356 - 356 g/km
CO2 emisyonu orta (Manual) 252 - 252 g/km
CO2 emisyonu orta (PDK) 222 - 222 g/km
CO2 emisyonu yüksek (WLTP) (Manual) 212 - 212 g/km
CO2 emisyonu yüksek (WLTP) (PDK) 203 - 203 g/km
CO2-emisyon ekstra yüksek (WLTP) (Manual) 219 - 219 g/km
CO2-emisyon ekstra yüksek (WLTP) (PDK) 210 - 210 g/km
CO2-emisyon kombine (WLTP) (Manual) 247 - 247 g/km
CO2-emisyon kombine (WLTP) (PDK) 230 - 230 g/km

Fuel tüketim urban (Manual) 14.7 l/100 km
Fuel tüketim urban (PDK) 13.0 l/100 km
Fuel tüketim extra-urban (Manual) 8.5 l/100 km
Fuel tüketim extra-urban (PDK) 7.6 l/100 km
Fuel Tüketim kombine (Manual) 10.8 l/100 km
Fuel Tüketim kombine (PDK) 9.6 l/100 km
CO2 emisyons kombine (Manual) 246 g/km
CO2 emisyons kombine (PDK) 219 g/km
NOx emisyons (Manual) 17.6 mg/km
NOx emisyons (PDK) 10.2 mg/km
Stveard özellikleri

pistonlu alüminyum monoblok sabit 4 ön ve at fren kaliperi pistonlu alüminyum monoblok sabit 6 bitiş

64-litre Yakıt tankı
Porsche Tork vektörleme (PTV) ile mekanik kilitlemeli arka diferansiyel: Arka Jantlar'ın akıllı frenlemesi ile değişken tahrik Tork dağıtımı. Mekanik olarak kilitlenen arka diferansiyel içerir.
Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) ile ride Yükseklik lowekırmızı 10 mm: Elektronik değişken aktif sönümleme sistemi ile manuel olarak seçilebilen iki mod ('Normal' ' ve 'Spor'); 10 mm Yükseklik lowekırmızı binmek
Mod değiştirmeyi içeren Sport Chrono Paketi:
– dinamik şanzıman bağlantıları
– analog ve dijital kronometre
– Normal, SPORT, SPORT PLUS ve Individual sürüş modlarını seçmek için direksiyon simidindeki mod anahtarı
– Motor ve şanzımanın performans odaklı ayarlanması için SPORT PLUS modu
- sportif araç ayarları Kafesinin kişiselleştirilmiş seçimi için bireysel mod
- SPORT ve SPORT PLUS modunda gaz kelebeği vites küçültme (yalnızca manuel şanzıman için)
- Gösterge panelinde performansa yönelik vites değiştirme göstergesi (yalnızca manuel şanzıman için)
– PSM Spor modu
Porsche Parça Hassasiyeti uygulaması1) Porsche Parça Hassasiyeti uygulaması1) Porsche Parça Hassasiyeti uygulaması1) Porsche Parça Hassasiyeti uygulaması1)
Porsche Track Precision uygulaması yalnızca ıle Navigation ıncl ile birlikte kullanılabilir. Porsche Bağlanın. Ile navigation ıncl ile birlikte pcm'de ek performanslar görüntülenir. Porsche Bağlanın.
Ayrıca ıle PDK ile birlikte:
‐ Performans odaklı Motor ve şanzıman kurulumlarının parmak ucu aktivasyonu için SPORT Response Butonu
‐ SPORT PLUS modunda ‘Fırlatma Kontrolü’ fonksiyonunun (yarış başlangıcı) ve motor sporlarından türetilmiş vites değiştirme stratejisinin etkinleştirilmesi
1) Not: Yalnızca kapalı lve'de uygulama kullanımına izin verilir. Bu ürünün çalışması (özellikle video kayıt özelliği dahil) belirli pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya yönetmelikler tarafından yasaklanabilir. Bu ürünü kullanmadan önce lütfen yerel yasalar ve yönetmelikler uyarınca buna izin verilip verilmediğini kontrol edin. Uyumlu cep telefonları hakkında daha fazla bilgi için lütfen web sitesini ziyaret edin www.porsche.com veya Porsche Merkezinize başvurun.
Siyah (parlak) renkte boyanmış fren kaliperleri, birçok Dış renkle birlikte aracın genel görünümüne uyumlu bir şekilde uyum sağlar. Yapılandırmaya bağlı olarak Sarı renkte boyanmış stveard fren sistemi veya Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) ile fren kaliperleri ile aynı form ve işlev
6 ileri manuel şanzıman ile çift kütleli volan
Alüminyum blok ve silindir kafaları
Hafif yaylı gergili aks ön ve arka
‐‐‐‐kumpas frenler, arka at, kompozit fren diskleri ön ve 350 mm alüminyum fren chambers, çapı arka de 330 mm demir döküm fren diskleri, içten havalandırmalı ve çapraz delinmiş ıle, fren balataları ıle Siyah (parlak)
Su soğutmalı ile Yönetimi
Kısaltılmış vites kolu
Elektrikle kontrol edilen park freni
Düz 6 silindirli doğal emişli Motor, 4.0 litre Sılındır Hacmı, maksimum Güç çıkışı 294 kW (400 PS), maksimum Tork 420 Nm (MT) veya 430 Nm (PDK)
Değişirken yönlendirme oranı ve yönlendirme darbe üreticisi ile elektromekanik doğrudan yönlendirme
Merkezi soğutucu
arka tekerlekten çekiş
Porsche Denge Yönetimi (PSM), gelişmiş fren işlemlerine sahip ABS dahil
Otomatik başlatma/durdurma işlemi
Dinamik şanzıman montaj sistemi
Giriş ve egzoz valfleri için VarioCam eksantrik mili kontrolü ve adaptif silindir yönetimi
Entegre kuru karterli yağlama ile on‐demve kontrollü yağ pompası
Doğrudanyakıt Enjeksiyonu (DFI)
Katalitik konvertör
Değişken emme manifoldu ile iki değiştirilebilir rezonans valfı
Çift yollu spor egzoz sistemi ile gümüş paslanmaz çelikten iki egzoz borusu (parlak)
Gösterge panelinin renkli ekranında performans odaklı vites değiştirme göstergesi (yalnızca manuel şanzımanla birlikte)
Siyah Deri: Direksiyon jant, direksiyon hava yastığı modülü, vites kolu, Kapıpanel kolçaklar ve Kapıpull'lar, orta konsol ana eşya bölmesi kapağı, orta konsol yan panelleri, koltuk ortaları, koltuk minderleri, koltuk tabanları, arkada İç Renk döşemede pürüzsüz kaplamalı deri koltuk arkalıkları yanları (sipariş no. P07 ile uyumlu değil) ve koltuk başlıkları, gösterge örtüsü dahil gösterge paneli üst bölümü, torpido gözü kılıfı dahil gösterge paneli alt bölümü, Kapıpanel üst bölümleri, Kapıcentre panelleri.
İç özel renkte Bordo kırmızı: direksiyon jant, hava yastığı modülü, vites kolu, Kapıpanel kolçakları ve Kapıpulls, orta konsol ana eşya gözü kapağı, orta konsol yan bölmeleri, orta konsollar, direksiyon simidinde İç Renk döşeme kırmızı koltuk-kırmızı düz kaplama deri, bazalar, koltuk arkalıkları (sipariş no. P07 ile uyumlu değil) ve koltuk başlıkları, gösterge örtüsü dahil gösterge paneli üst bölümü, torpido gözü kapağı dahil gösterge paneli alt bölümü, Kapıpanel üst bölümleri, Kapıcentre panelleri.

20‐inch Boxster 25 years Jantlar, bi‐color ile spokes painted in neodyme ile 235/35 ZR 20 ön Jantlar ve 265/35 ZR 20 arka Jantlar. Wheel centres ile full‐colour Porsche Crest
Lastik Basıncı İzleme Sistemi (TPM)
Anti‐theft wheel bolts

Ortaya monte motorlu iki kişilik araç konsepti
Alüminyum ve çelik kompozitte akıllı hafif yapı
Tam otomatik ünite başlık, Elektrikle çalıştırılabilir sert arka cam, yakl. 50 km/sn ve uzaktan kumanda ile rahat kullanım dahil. Yan camların sol ve sağ üst kısmında “Boxster 25” kabartması
Tasarım öğeleri ve alüminyum görünümlü 'PORSCHE' logosu, bağlama ipi dahil
Ağ tipi rüzgar deflektörü
Otomatik açılan arka kanat
Neodim boyalı yan hava girişi ile bir ızgara
Kapalı gövde altı kaplaması
Son derece parlak gümüş renkli vurgu şeridinde 'PORSCHE' logosu, arka önlükte iki tonlu "Boxster 25" model tanımı
Hava girişli ön apron
Siyah renkte özel olarak tasarlanmış ön önlük kısmen Neodim boyalı ve arka önlük
Siyah kaplamalı ön cam kaportası

Farlar ile dört noktalı gündüz farları, kısa huzme, uzun huzme ve yardımcı uzun huzme tamamı LED teknolojisi üzerine inşa edilmiştir. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) ile dinamik Mesafe kontrolü, dinamik viraj lambaları, hıza duyarlı far Mesafe kontrolü ve far temizleme sistemi. Ek olarak, geçerli trafiğe dayalı (kamera tabanlı) dinamik uzun huzme kontrolü ile sürekli Mesafe uyarlaması içerir.
Gri üst tonlu ön cam
Ön apron konum lambaları, yön göstergeleri ve yan göstergelerde renklendirilmiş LED yardımcı ışık üniteleri
LED stop lambaları ile entegre 4 noktalı fren lambaları ve geri vites lambaları
Otomatik far aktivasyonu dahil. 'Eve Hoş Geldiniz' aydınlatması
LED okuma lambaları, yönlendirme aydınlatması ve kontak kilidi aydınlatması. Ek olarak bagaj bölmesi ve torpido gözü aydınlatması
Kapı bel raylarında elektrikli ayarlanabilir ve ısıtılabilir dış aynalar, sürücü tarafında küresel olmayan
Aero silecek lastikleri ve yıkama jetleri ile ön cam yıkama sistemi

deri koltuklar, yan destekler ve koltuk başlıkları. Koltuk başlıklarında kabartmalı Porschre arması
Full Elektrik Spor koltuklar (14 yönlü, Elektrik) dahil. hafıza paketi: Elektrikli arkalık açısı ayarına sahip sürücü ve ön yolcu koltukları, Koltuk Yükseklik, ileri/geri konum, minder açısı ve derinliği, bel desteği ve direksiyon kolonu. Koltuk pozisyonu ayarları (sürücü koltuğu), direksiyon kolonu, hem Dış aynalar hem de diğer kişiselleştirilmiş araç içi ayarlar için hafıza fonksiyonu içerir
GT spor direksiyon direksiyonu: Özel spor stil direksiyon direksiyonu, çap: 360 mm, Siyah hava yastığı modülü. Pürüzsüz kaplama deri direksiyon jantı.
Isıtmalı çok fonksiyonlu direksiyon: Müzik Sistemi ve İletişim fonksiyonlarının ve araç bilgisayarının rahat kullanımı için direksiyon simidindeki çok fonksiyonlu kontroller. direksiyon ısıtması direksiyon simidi üzerindeki kontrol butonu ile etkinleştirilir
Pedallar ve ayaklık ile paslanmaz çelik çerçeve (mat fırçalanmış)
Sürücü ve ön yolcu için tam boy hava yastıkları
Kapıpanel kolçakları ve orta konsol ana eşya bölmesi kapağı pürüzsüz yüzeyli deri
Siyah kumaştan astar
Model işaretli kapı eşiği korumaları ' Boxster 25'
Torpido gözü bölmesinin üstündeki rozet ile maksimum inşa edilen 1.250 Boxster'ın bireysel sınırlama sayısı 25 yıl
Koltuk sırtlıklarında elbise askıları
Gösterge paneli ile merkezi devir sayacı ve yüksek çözünürlüklü 4,6 inç renkli ekran
Alet kadranları dahil. Siyah ile kırmızı göstergelerde devir göstergesi, Beyaz skala, devir göstergesi ile iki tonlu "Boxster 25" logosu
Araç hızı, seçilen vites, kilometre sayacı, kilometre sayacı ve süre için dijital göstergeler
Bagaj Bölmesi ön ve arka
Her kapıda eşya gözü
İki ayrı bardak tutucu (yolcu tarafı ön panel kaplama şeridine entegre)
Yükselen orta konsol ile üstü açık eşya gözü ve kapalı eşya gözü

Kabartmalı koltuk başlıkları

Entegre aktif karbon filtreli klima sistemi
Hava devridaimi ve buz çözücü işlevli ayarlanabilir fan
Yeşil renkli ısı yalıtımlı cam
ParkAssist (ön ve arka): Ön ve arka önlüklere entegre park yardımı ile ultrasonik sensörler. Aracın ön ve arka tarafında bulunan bir nesneye olan mesafenin sesli bildirimleri ve PCM ekranındaki mesafe grafiği
Elektrikli pencere asansörleri ile tek tuşla çalıştırma ve Kapıseal koruma
Porsche Kapılarda yan darbe koruma elemanlarından oluşan Yan Darbe Koruması(POSIP), göğüs kafesi her koltuğun yan desteğine entegre hava yastığı ve her kapı panelinde sürücü ve yolcu için
Uzaktan merkezi kilitlemeli immobilizer
Alarm Sistemi
Sabit devrilme çubukları

İç Renkte fırçalanmış alüminyum kaplama ve ile deri: PDK vites seçici
İç Renkte fırçalanmış alüminyum kaplama ve ile deri: vites kolu
Fırçalanmış alüminyum: Bardaklık kapağı dahil gösterge paneli kaplama çıtası, Kapıpanel kaplama çıtaları ve orta konsol kaplaması

Sound Package Plus: entegre amplifikatör ve dijital sinyal işleme ile 8 hoparlörlü ve toplam 150 watt çıkışlı ses sistemi
Yolcu ayak bölmesinde 12 voltluk priz
Porsche Connect'i içeren navigasyon modülü, i.a. ile SIM kart okuyucu, WLAN hotspt, çevrimiçi navigasyon, sesli kontrol sistemi ve diğer Porsche Connect işlevlerini içeren LTE-iletişim modülü.1) Not: Orta konsoldaki eşya bölmesindeki 12‑V soket yerine USB arabirimi. Torpido gözündeki AUX arayüzünün silinmesi.
1) Porsche Connect hizmetleri (Car Connect Hizmetleri dahil, ancak Güvenlik ve Güvenlik Hizmetleri hariç), Uzunluk süresi hizmet paketine ve ülkeye göre değişebilen ancak üç aydan az olmayacak şekilde bir ilk ücretsiz abonelik süresi içerir. Porsche Connect hizmetlerinin tam Mesafesi veya bireysel hizmetleri bazı ülkelerde mevcut olmayabilir.
Dijital radyo: DAB, DAB+ ve DMB ses formatlarında dijital radyo yayınlarını almak için çok daha üstün ses sunar. Seçilen istasyonun optimum şekilde alınmasını sağlamak için DAB ikiz tuner ve otomatik dijital/analog geçiş içerir.
Porsche İletişim Yönetimi (PCM) dahil. cep telefonu hazırlığı, ses arayüzleri ve Porsche Car Connect

Carrara Beyaz Metallic, Jet Siyah Metallic, GT Silver Metallic
Açılır kumaş tavan, Siyah incl. kabartma
Açılır kumaş tavan, Kırmızı incl. kabartma

 

Bir Porsche Merkezi Bul