Model mevcut

Model mevcut

Benzin
section img

718 Spyder RS

3,4 s

Hızlanma 0 - 100 km/h

368 kW/500 PS

Güç (kW)/Güç (PS)

718 Spyder RS

section img
section img
718 Spyder RS
Benzin
Model Değiştir Yapılandır Yeni veya ikinci el araç bulun Bilgi Formu
Karma yakıt tüketimi* (model yelpazesi): 12.7 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 288 g/km

Yükseklik

1.252 mm

Uzunluk

4.418 mm

Aks mesafesi

2.482 mm

Genişlik

1.822 mm
Silindir sayısı
6
Yakıt
Super Plus
Yakıt Tipi
Super Plus
Piston Çapı
102,0 mm
Strok
81,5 mm
Hacim
3.996 cm³
Güç (kW)
368 kW
Güç (PS)
500 PS
Maksimum motor devri
9.000 1/dk
Maksimum tork
450 Nm
Maksimum litre kapasitesi (kW/l)
92,00 kW/l
Maksimum litre kapasitesi (PS/l)
125,00 PS/l
Azami hız
308 km/h
Hızlanma 0 - 100 km/h
3,4 s
Hızlanma 0 - 160 km/h
7,1 s
Hızlanma 0 - 200 km/h
10,9 s
Viteste ara hızlanma (80 - 120 km/sa)
1,9 s
Şehir içi yakıt tüketimi
20.4 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi
12.0 l/100 km
Ekstra Şehiriçi yakıt tüketimi
11.0 l/100 km
Yakıt tüketimi otoban
11.7 l/100 km
Yakıt tüketimi karma
12.7 l/100 km
CO2 emisyonu düşük (WLTP)
463 g/km
CO2 emisyonu orta (WLTP)
272 g/km
CO2 emisyonu yüksek (WLTP)
250 g/km
CO2 emisyonu çok yüksek (WLTP)
265 g/km
CO2 emisyonu karma (WLTP)
288 g/km
Şehir içi yakıt tüketimi
18.2 l/100 km
Ekstra Şehiriçi yakıt tüketimi
9.9 l/100 km
Yakıt tüketimi karma
12.9 l/100 km
CO2 emisyonu karma
295 g/km
Sabit aracın ses seviyesi
96 dB(A)
Sabit aracın ses seviyesi (1/dk)
3.800 1/min
Geçen aracın ses seviyesi
72 dB(A)
Uzunluk
4.418 mm
Genişlik
1.822 mm
Genişlik (aynalar dahil)
1.994 mm
Yükseklik
1.252 mm
Aks mesafesi
2.482 mm
Dönüş çapı
11,4 m
Yüksüz ağırlık (DIN)
1.410 kg
Yüksüz ağırlık (EU)
1.485 kg
İzin verilen brüt ağırlık
1.755 kg
Maksimum yük
345 kg
Ön bagaj hacmi
125 l
Arka V210-1 Bagaj Hacmi
120 l
Eğim açısı, ön/arka çelik süspansiyon
6.5 – 10.6 °
Çelik süspansiyon rampa karın açısı
10.3 °
Maksimum yerden yükseklik çelik süspansiyon
79 mm
Yapılandır
0
s 0-100 km/h hızlanma
100
kw

/

100
PS

Güç (kW)/Güç (PS)

50
km/h Azami hız
Tüm teknik detayları görüntüle
section img

Saf sürüş zevki. Açılır tavan.

Saf GT mühendisliği, tamamen açık bir 2 kişilik otomobilde buluşuyor. Saf, filtresiz ve gerçek. 718 Spyder RS, orta motorlu bir roadster olarak anlık kararlarla tavizleri geride bırakıyor. Duyabileceğiniz ve anında hissedebileceğiniz güçlü bir sesle, tam anlamıyla sürüş keyfi sunuyor.

banner
banner

718 Spyder RS Öne Çıkan Özellikler.

section img

Tasarım.

Ek hava girişleri, kanatlar ve artırılmış yere basma kuvveti: 718 Spyder RS, tipik orta motorlu karakteristik tasarımıyla heyecan fırtınası yaratıyor.

section img

Hafif Yapı.

Daha az ağırlık – daha fazla dinamizm: Karbon fiber takviyeli plastik (CFRP) kullanımı gibi hafif yapı önlemleri, önemli bir ağırlık avantajı sağlıyor. Merkezde ise çıkarılabilir hafif kaput yer alıyor.

¹Opsiyonel olarak seçilebilir.

¹Opsiyonel olarak seçilebilir.

section img

Yüksek Devirli Atmosferik Motor.

9.000 devir/dakika, yüksek çeviklik ve inanılmaz bir ses: 4.0 litrelik, 6 silindirli boxer, yüksek devirli atmosferik motor, doğrudan 911 GT3’ten türetilmiştir.

section img

RS Şasi.

Pist için geliştirildi – kıvrımlı dağ yolları için uyarlandı: Yüksek hassasiyetli 718 Cayman GT4 RS şasisi, 718 Spyder RS’in genel konseptine en uygun şekilde adapte edilmiştir.

911 carrera için opsiyonel olarak mevcuttur.

section img

İç mekan.

Kabin, tamamen temel unsurlara odaklanmıştır: motor sporları karakterinde üstü açık sürüş keyfi. 12 yön işareti bulunan 718 RS’e özel direksiyon simidinden, üç yuvarlak göstergeye ve kapı çekme halkalarına kadar her şey bu amaç için tasarlanmıştır.

section img

Weissach Paketi.

Porsche GT araçlarının doğum yeri Weissach, karbon örgü detaylar ve 'Weissach RS' logosuyla bu kökeni vurgular.

section img

Chronograph 718 Spyder RS.

Chronograph 718 Spyder RS’in tasarım detayları, motorize rol modeline mükemmel şekilde uyarlanmıştır. Sadece 718 Spyder RS sahiplerine özeldir.

Weissach paketi.

dynamic

İsimden gelen güç.

Weissach, mühendislerimizin çalışma alanı. Bu nedenle, 718 Spyder RS için özel olarak geliştirilen Weissach paketi bu ismi taşıyor. Kup tutucusundaki kapakta, başlıklardaki dikişlerde ve hafif katlanabilir tavandaki kabartmada bulunan 'Weissach RS' amblemi, bu tasarımın imzasıdır.

dynamic

Karbon örgü kaplama dış tasarım detayları.

Karbon örgü kaplamanın tutarlı kullanımı, 718 Spyder RS’in tasarımını daha da keskinleştiriyor. Ön kapaktan dış aynaların üst yarısına, yan kanatçıklardan sürücü ve yolcu arkası hava girişlerine ve üçüncü fren lambasının üst muhafazasına kadar her detayda kendini gösteriyor. Devrilme barının kapağı ve arka spoyler üzerindeki aerodinamik 'Gurney flap', karbon örgü kaplamasıyla ince ayarı tamamlıyor.

dynamic

İmzalı tavan.

718 Spyder RS her türlü koşulla başa çıkabilir – yağmur yağsa da, hava soğuk olsa da. Weissach paketi ambleminin hafif katlanabilir tavan üzerine kabartmalı hali, düz silueti daha da dikkat çekici hale getiriyor.

dynamic

Titanyum egzoz kapakları.

Ayrı yerleştirilmiş iki egzoz borusu, yüzünüzde bir gülümseme yaratacak ve derinlere işleyecek bir ses üretiyor. Titanyum kapakların görünümü, 2018'de sınırlı üretimle yeniden piyasaya sürülen Porsche 935 Motorsport modelinden ilham almıştır.

dynamic

Dövme magnezyum jantlar.

20 inçlik 718 Cayman GT4 RS dövme magnezyum jantlar, çeşitli renk seçeneklerinde sunuluyor ve toplamda 10 kg'a kadar ağırlık tasarrufu sağlıyor. Süspansiyon ağırlığındaki azalma sayesinde daha iyi sürüş dinamikleri ve virajlı dağ yollarında sınırsız sürüş keyfi sunar. Merkezi kilitteki 'RS' yazısı, sürüş tutkusunu daha başlangıçta artırır.

dynamic

Weissach amblemli iç mekan.

Weissach paketiyle birlikte, gösterge panelinin üst kısmı Race-Tex ile kaplanmıştır. Bu, iç mekandaki saf ve sportif tasarımı tamamlar ve ön camdaki yansımaları en aza indirir. Başlıklardaki işlenmiş Weissach paketi amblemi ve gösterge paneli üzerindeki rozet, aracın kökenine açık bir vurgu yapar.

'Eğlence rahatlıktan gelmez, neredeyse tam tersi.'

Ferry Porsche

section img

Performans.

Fırtına ve cesaretin en heyecan verici kombinasyonu: yarış pistinde test edilmiş şasi elemanları ve GT4 RS motoruyla 718 Spyder RS, tavizsiz gücünü yola taşır. Virajdan viraja, tüyleri diken diken eden bir deneyim sunar.

section img

Yüksek devirli atmosferik motor.

GT4 RS motoru bir roadsterda: 368 kW (500 PS) güç, 8.400 devir/dakikada maksimum tork ve 6.750 devir/dakikada 450 Nm sağlar. 4.0 litrelik, 6 silindirli boxer motor, 9.000 devir/dakika ile 718 serisinin en güçlü motorudur.

section img

Motor sporlarından gelen teknoloji.

6 ayrı gaz kelebeği valfi, 6 silindire optimum hava sağlar ve motorun tepkisini artırır. Merkezi yağ beslemesi, dövme pistonlar ve hafif titanyum bağlantı kolları ile güçlendirilmiştir.

section img

Şanzıman.

Performans odaklı 7 ileri Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman, hızlı ve etkileyici vites geçişleri sunar. 7. vites bile kısa ve sportif bir tepkiye sahiptir. Mekanik kilitli diferansiyel, optimal güç aktarımını garanti eder.

section img

Porsche Torque Vectoring (PTV).

PTV, sürüş dinamiklerini geliştirir. Entegre mekanik arka diferansiyel kilidi, virajlarda daha yüksek çekiş ve yan dinamiklerde belirgin bir iyileşme sağlar. Ayrıca, yük değişimlerinde ve şerit değişimlerinde sürüş stabilitesini artırır.

section img

GT teknolojisine sahip şasi.

Virajlı dağ yolları için hassas kontrol: Hafif süspansiyon dikmeleri, sert yaylar ve yardımcı yaylar, özel tekerlek montaj noktaları ile birleştirilerek yüksek çekiş ve stabilite sağlar. Küresel mafsallar, tekerlek yönlendirmesini son derece hassas hale getirir.

section img

Porsche Active Suspension Management (PASM, –30 mm).

Elektronik amortisör kontrol sistemi, yol koşulları ve sürüş tarzına bağlı olarak her tekerlekteki sönümleme kuvvetini aktif ve sürekli olarak ayarlar. PASM'nin iki modu bulunur: sportif-konforlu ve sportif-sert.

section img

Porsche Stability Management (PSM).

PSM, dinamik sürüş performansının sınırlarında bile aracın stabilitesini korumak için otomatik bir kontrol sistemidir. Sistem, iki aşamada tamamen kapatılabilir ve sürücüye maksimum kontrol sağlar.

section img

Ön aks kaldırma sistemi.

30 mm fazla görünmeyebilir, ancak yerden yüksekliğin artması, yaklaşık 60 km/sa hızlara kadar belirgin bir fark yaratır. Bu özellik, eğimli yollar veya tümseklerde büyük bir avantaj sağlar.

section img

RS tarzında yavaşlama.

718 Spyder RS, etkileyici bir şekilde hızlı yavaşlama sağlar. Kırmızı kaliperli, büyük gri dökme demir kompozit diskler ve verimli fren havalandırma ve soğutmaya sahip 6 veya 4 pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliper frenlerle donatılmıştır.

section img

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Opsiyonel Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), yüksek frenleme performansı ve sabit frenleme basıncı sağlar. Fren disklerinin ağırlığı, benzer tasarım ve boyuttaki dökme demir disklerden yaklaşık %50 daha hafiftir.

Karma yakıt tüketimi* (model yelpazesi): 12.7 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 288 g/km

section img

Kişiselleştirme.

Porsche Exclusive Manufaktur'un aracınızın içi ve dışı için sunduğu kişiselleştirme seçeneklerini keşfedin.

Porsche Exclusive Manufaktur
section img

İletişim.

Bu model hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen bulunduğunuz bölgedeki Porsche Center ile iletişime geçin.

İletişim formu

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Spyder RS (WLTP)*: Karma yakıt tüketimi* (model yelpazesi): 12.7 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 288 g/km