Model mevcut

Model mevcut

Benzin
section img

718 Cayman GT4 RS

3,4 s

Hızlanma 0 - 100 km/h

368 kW/500 PS

Güç (kW)/Güç (PS)

718 Cayman GT4 RS

section img
section img
718 Cayman GT4 RS
Benzin
Model Değiştir Yapılandır Yeni veya ikinci el araç bulun Bilgi Formu
Karma yakıt tüketimi *(model yelpazesi): 13.0 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 295 g/km

Uzunluk

4.456 mm

Genişlik

1.822 mm

Yükseklik

1.267 mm

Dingil mesafesi

2.482 mm
Silindir Sayısı
6
Piston çapı
102,0 mm
Piston stroku
81,5 mm
Motor hacmi
3.996 cm³
Güç (kW)
368 kW
Güç (PS)
500 PS
Maksimum motor hızı
9.000 1/min
Maks. tork
450 Nm
Litre başına maks. güç (kW/l)
92,00 kW/l
Litre başına maks. güç (PS/l)
125,00 PS/l
Maksimum hız
315 km/h
0-100 km/h hızlanma
3,4 s
0-160 km/h hızlanma
7,1 s
0-200 km/h hızlanma
10,9 s
Aynı viteste hızlanma (80-120 km/h)
1,9 s
Tüketim düşük (araca özel)
21,8 l/100 km
Tüketim orta (araca özel)
12,1 l/100 km
Tüketim yüksek (araca özel)
11,0 l/100 km
Tüketim ekstra yüksek (araca özel)
11,9 l/100 km
Tüketim ortalama (araca özel)
13,0 l/100 km
Tüketim düşük
21,8 - 21,8 l/100 km
Tüketim orta
12,1 - 12,1 l/100 km
Tüketim yüksek
11,0 - 11,0 l/100 km
Tüketim ekstra yüksek
11,9 - 11,9 l/100 km
Tüketim ortalama
13,0 - 13,0 l/100 km
CO2-emisyon düşük
495 g/km
CO2-emisyon orta
275 g/km
CO2-emisyon yüksek
250 g/km
CO2-emisyon ekstra yüksek
271 g/km
CO2-emisyon ortalama
295 g/km
CO2-emissyonu düşük (WLTP)
495 - 495 g/km
CO2-emisyonu orta (WLTP)
275 - 275 g/km
CO2-emisyonu yüksek (WLTP)
250 - 250 g/km
CO2-emisyonu ekstra yüksek(WLTP)
271 - 271 g/km
CO2-emisyonu ortalama (WLTP)
295 - 295 g/km
Duran aracın ses seviyesi
96 dB(A)
Duran aracın ses seviyesi (rpm)
3.800 1/min
Hareket eden aracın ses seviyesi
72 dB(A)
Uzunluk
4.456 mm
Genişlik
1.822 mm
Genişlik (yan aynalar dahil)
1.994 mm
Yükseklik
1.267 mm
Aks mesafesi
2.482 mm
Dönüş çapı
11,4 m
Yüksüz ağırlık (DIN)
1.415 kg
Yüksüz ağırlık (EU)
1.490 kg
Müsaade edilen toplam ağırlık
1.771 kg
Maksimum yük
356 kg
Bagaj kapasitesi, ön
125 l
Bagaj bölmesi hacmi (ön koltukların arkasından)
136 l
Yapılandır
0
s Hızlanma 0-100 km/h
100
kw

/

100
PS

Güç (kW)/Güç (PS) Gösterilen araç, Weissach Paketi ve diğer opsiyonel donanımlarla birlikte sunulmuştur.

50
km/h Maksimum hız
Tüm teknik detayları görüntüle
section img
banner

Tam anlamıyla mantık dışı.

"Jilet keskinliğinde bir pist aracı. Son derece çevik, orta konumlu motor konsepti. 4 litrelik, 368 kW (500 PS) güç üreten altı silindirli atmosferik boxer motor. Kolayca 9 000 devire çıkan, yüksek devir karakteri. Mantıklı mı? Her zaman değil. Kusursuz mu? Daima."

banner
banner

718 Cayman GT4 RS öne çıkan özellikleri.

section img

Aerodinamik.

Ayırt edici özellikler: kuğu boynu bağlantılı sabit arka kanat ve arka difüzör. Yüksek yere basma kuvveti, üstün çekiş ve motorsporlarına mümkün olan en yakın sürüş deneyimi için.

section img

Hafifletilmiş yapı.

Daha hafif. Daha da hafif. Mükemmelliğe bir adım daha yakın. İşte konseptin çıkış noktası. Sonuç: yalnızca 1.415 kg boş ağırlığıyla saf performans.

section img

Yüksek devirli, atmosferik motor.

9.000 dev/dk, olağanüstü gaz tepkisi ve inanılmaz bir ses: 4,0 litrelik, 6 silindirli, yüksek devirli atmosferik boxer motoru 911 GT3’ten türetilmiştir.

section img

Hava kutusu.

Görünür motor teknolojisi: Hava kutusu kabin içine taşındı; yeniden geliştirilen hava filtresi, iç mekânda tok bir motor sesi ve optimum hava akışı sağlar.

911 carrera için opsiyonel olarak mevcuttur.

section img

Pist odaklı şasi.

Pist için optimize edilmiş yarış şasi bileşenlerinin eşsiz birleşimi. Sonuç: yüksek viraj dinamikleri, anlık direksiyon tepkileri ve daha yüksek viraj hızları.

section img

Weissach Paketi.

‘Weissach RS’ logosu, her noktada kendini gösteren karakteristik karbon dokulu yüzeyler ve daha verimli hava beslemesi için geometrik olarak optimize edilmiş üst yan hava girişleriyle hemen ayırt edilir.

section img

Kokpit.

Merkezde, Sarı üst merkez işaretine sahip 718 RS spor direksiyon simidi ve Sarı işaretli Siyah vites kulakçıkları yer alır. Tıpkı motorsporlarında olduğu gibi, net ve kısa vites değiştirmeyi mümkün kılar.

Weissach Paketi.

dynamic

İsmi her şeyi anlatıyor.

Weissach. Çoğu zaman son derece rasyonel çalıştığımız bir yer, ancak ara sıra biraz irrasyonelliğe de kucak açmamız gerekir. Hatta bunu yapmak zorundayız; çünkü ancak bu sayede 718 Cayman GT4 RS gibi son derece özel spor otomobiller ve opsiyonel Weissach Paketi gibi ayrıcalıklı paketler geliştirebiliyoruz. Temel prensibimiz, karbon dokulu yüzeylerin tutarlı kullanımı ve her bir bileşenin geometrik olarak optimize edilmesidir. Bu yaklaşımın tipik imzası ise bardaklık kapağındaki “Weissach RS” logosudur.

dynamic

Karbon dokulu dış elemanlar.

Karbon dokulu yüzeyler, 718 Cayman GT4 RS’nin hafif gövde elemanlarını hemen öne çıkarır; ön kaput, üst yan hava girişleri ile dışarıdan görülebilen hava kutusu ve hava kanalları buna örnektir. Aynı dokulu arka kanat ise dinamik biçimde tamamlar.

dynamic

Titanyum takla kafesi.

Opsiyonel Weissach Paketi ile sunulan, gövdeye cıvatalı titanyum takla kafesi; Club Sport Paketindeki çelik takla kafesine göre yaklaşık 6 kg daha hafiftir.

dynamic

Titanyum egzoz çıkışları.

Birbirinden ayrık konumlanmış çift titanyum egzoz çıkışı, yüzünüzde gülümseme garantili, iliklere işleyen bir ses üretir. Çıkışların görünümü, efsanevi 935/78 Le Mans yarış otomobiline saygı niteliğindeki, 2018’de sınırlı sayıda üretilen 935 Motorsport özel serisinden ilham alır.

dynamic

Forged magnezyum jantlar.

Çeşitli renklerde sunulan 20 inç forged magnezyum 718 Cayman GT4 RS jantları, toplamda yaklaşık 10 kg ağırlık tasarrufu sağlar. Yaylanmayan kütlenin azalması sürüş dinamiklerini iyileştirir; pistte ya da virajlı dağ yollarında sınırsız sürüş keyfi sunar. Merkezi kilit bijonundaki “RS” yazısı ise daha ilk anda sürüş tutkusunu yansıtır.

dynamic

Weissach logolu iç mekân.

Weissach Paketi ile birlikte, gösterge panelinin üst bölümü de pistte kendini kanıtlamış Race-Tex kaplama ile tamamlanır; böylece son derece purist ve sportif iç mekân son hâlini alırken, ön camdaki rahatsız edici yansımalar en aza iner. Başlıklardaki işlenmiş Weissach Package amblemi ve gösterge paneli dekor şeridindeki rozet, bu özel paketin menşeini açıkça vurgular.

section img

Kalbi tam ortada atıyor. Ve bunu duyabiliyorsunuz.

Flacht. Porsche yarış otomobillerinin doğup büyüdüğü yuva. 718 Cayman GT4 RS’nin motoru da burada dünyaya gelir. Pistte sonucu belirleyebilecek o kritik onda bir saniye uğruna geliştirildi, test edildi ve mükemmelleştirildi.

section img

4.0 litrelik altı silindirli atmosferik boxer motor.

911 GT3 R ve 911 RSR yarış otomobillerinden doğrudan türetilen bu ünite, 8.400 dev/dk’da 368 kW (500 PS) güç, 6.750 dev/dk’da 450 Nm azami tork üretir. Orta konumlu 4,0 litrelik, altı silindirli, yüksek devirli atmosferik boxer motor, 718 model gamının bugüne kadarki açık ara en güçlü motorudur.

section img

Motorsporlarından türetilen motor teknolojisi.

6 bağımsız gaz kelebeği valfi, altı silindire hava beslemesini yaparak anlık gaz tepkisi ve kusursuz dozaj sunar. Motor; merkezi yağ beslemesi, forged pistonlar ve hafif titanyum biyeller sayesinde hem güçlü hem de son derece dayanıklıdır.

section img

Mantıksızlıktan mükemmele, yüzde birlik bir sürede.

Performans odaklı 7-ileri Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzımanın vites geçişleri seri ve duygu doludur. 7. vites bile kısa, sportif oranıyla anında tepki verir. Mekanik kilitli diferansiyel ise gücü tekerleklere en verimli şekilde aktarır.

section img

Porsche Torque Vectoring (PTV).

PTV, sürüş dinamiklerini ileri taşır. Entegre mekanik arka diferansiyel kilidi, üstün çekiş sağlarken viraj içi yük değişimlerinde ve şerit değiştirme manevralarında yanal dinamikleri ile sürüş kararlılığını belirgin ölçüde artırır.

section img

GT teknolojisine sahip şasi.

Hafif amortisör aksları, sert ana yaylar ve yardımcı yaylar ile özel tekerlek bağlantılarının birleşimi, yüksek çekiş ve stabilite sağlar. Küresel mafsallar ise tekerleklerin son derece hassas yönlendirilmesine imkân tanır.

section img

Kişiselleştirilebilir ayarlar.

Sürüş yüksekliği, kamber ve toe açıları ile denge çubuğu pist kullanımı için ayarlanabilir. Sonuç: yüksek viraj dinamikleri, anlık direksiyon tepkileri ve daha yüksek viraj hızları sunan pist odaklı bir şasi.

section img

Porsche Active Suspension Management (PASM, –30 mm).

Amortisör kontrol sisteminin elektronik yönetimi, mevcut yol koşulları ve sürüş tarzına bağlı olarak her tekerleğin sönümleme kuvvetini aktif ve sürekli şekilde ayarlar. Porsche Active Suspension Management (PASM) ise iki mod sunar: sportif-konforlu ve sportif-sert.

section img

Porsche Stability Management (PSM).

PSM, dinamik sürüş performans limitlerinde stabiliteyi korumak üzere çalışan otomatik bir kontrol sistemidir. Sistem iki aşamada tamamen kapatılabilir.

section img

Ön aks kaldırma sistemi.

30 mm kulağa çok gelmeyebilir; ancak artırılmış yerden yükseklik, yaklaşık 60 km/sa hıza kadar farkını net bir şekilde hissettirir.

section img

RS tarzında frenleme.

Durma noktasına kadar hızlı ve güvenli frenleme için: Kırmızı kaliperli, önde altı pistonlu, arkada dört pistonlu alüminyum monoblok sabit kaliperler ile büyük, gri dökme alüminyum kompozit fren diskleri. Yüksek yükler için özel tasarlanmış, verimli fren havalandırma ve soğutma sistemi de performansı destekler.

section img

PCCB.

Opsiyonel Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sistemi, standart Sarı veya isteğe bağlı Siyah fren kaliperleriyle birlikte, yüksek fren performansı ve istikrarlı fren basıncı sunar. Kompozit fren diskleri, benzer tasarım ve ölçülerdeki dökme demir disklerden yaklaşık %50 daha hafiftir.

Karma yakıt tüketimi *(model yelpazesi): 13.0 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 295 g/km

İdeal 718’iniz hangisi?

Benzin
section img

718 Cayman GT4 RS

718 Cayman GT4 RS

3,4 s

Hızlanma 0 - 100 km/h

368 kW/500 PS

Güç (kW)/Güç (PS)

315 km/h

Azami Hız
Yapılandır Teknik Veriler

section img

Porsche Connect.

Porsche Connect is your smart co-pilot for everyday life, ensuring a unique sports car experience.

Daha fazlasını keşfedin
section img

Pist ruhunu bileğinize taşıyın.

Pist için kusursuz eşlikçi: Porsche Design Chronograph 718 Cayman GT4 RS.

Daha fazlasını keşfedin

718 Cayman GT4 RS Club Sport.

Tüketim ve Emisyonlar.

718 Cayman GT4 RS (WLTP)*:  Karma yakıt tüketimi *(model yelpazesi): 13.0 l/100 km, Karma CO2 emisyonu* (model yelpazesi): 295 g/km