718
911
Taycan
Panamera
Macan
Porsche olarak, müşterilerimizi beklentilerinin üstünde ve ayrıcalıklı hissettirmek önceliğimiz olmuştur. Buradan yola çıkarak, Türkiye’de kendi şarj ağını kuran ilk otomobil markası olduk. Porsche stratejisi ile paralel olarak, Porsche Taycan modelimiz için tüm Porsche Yetkili Satıcı ve Servis noktalarımızda ve ayrıca çeşitli sosyal etkileşim alanlarında kurulacak şarj istasyonları için çalışmalarımız devam etmektedir.
Porsche tarafından 20 ülkede müşterilerimizin tercih ettiği seçkin otel, restoran ve AVM gibi farklı lokasyonlarda 2.000'in üzerinde AC şarj noktası kuruldu. 2021 yılı içerisinde de Türkiye'nin farklı noktalarında aktif olarak kullanıma sunulması planlanmaktadır.
Porsche Destination Charging ulaşım noktaları;
© 2020 Doğuş Otomotiv
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli