Porsche Araç Oluşturucu
Porsche Araç Bulucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
 
Modeller
Ana navigasyon
Ana navigasyon
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
911 Carrera 4S
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
306 km/s
Azami hız
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
911 Targa 4S
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
304 km/s
Azami Hız
911 Carrera 4S
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
306 km/s
Azami hız
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
911 Targa 4S
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0 - 100 km/s
304 km/s
Top speed
911 Carrera
Zamanın ötesinde bir tasarım.
Zamanın ötesinde bir tasarım, çağdaş bir yorum. 911'in benzersiz silueti ikonik flyline ile karakterize edilir. 1963 yılından beri neredeyse hiç değişmedi ve tüm Porsche modellerinin DNA'sını şekillendirdi. Elbette 911 Cabriolet ve Targa modelleri de dahil.
Tasarımı keşfedin
Zamanın ötesinde bir tasarım.
Porsche - backgroundPorsche - background
Porsche - backgroundPorsche - 911 Carrera S
Porsche - backgroundPorsche - 911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche - backgroundPorsche - 911 Targa 4S
Net bir çizgi.
Zarif. Sade. Benzersiz: F. A. Porsche, 1963 yılında 911 silueti ile büyük bir başarı elde etti. Net çizgiler ve biçimin ve fonksiyonun bütünlüğü ile. 50 yılı aşkın bir süredir, dünya birçok spor arabaya şahit oldu. Ama sadece bir 911'e.
911 Carrera S
911'in Coupé versiyonu, Porsche DNA'sını en saf haliyle nesnelleştiriyor: uzun, düz kaput, dik eğimli ön cam. Hatta hafifçe arkaya doğru eğilen tavan çizgisi, önceden orijinal 911'i karakterize etmiştir.
911 Carrera 4S Cabriolet
The open-top variant of the 911 has always been characterised by a heightened feeling of freedom and plenty of fresh air. When closed, the Cabriolet has the elegant silhouette of the 911 Coupé models – thanks to its fully automatic fabric hood.
911 Targa 4S
The most stylish 911 model has the addition ‘targa’. With its characteristic roll-over bar and innovative roof concept, the 911 Targa is a timeless classic. And at the same time it is an open-top variant of the 911 with the comfort and safety of an enclosed car.
911 Carrera S
The Coupé version of the 911 embodies Porsche DNA in its purest form: the long, flat bonnet, the steeply inclined windscreen. And the roof line that slopes gently down towards the rear, already characterised the original 911.
911 Carrera 4S Cabriolet
The open-top variant of the 911 has always been characterised by a heightened feeling of freedom and plenty of fresh air. When closed, the Cabriolet has the elegant silhouette of the 911 Coupé models – thanks to its fully automatic fabric hood.
911 Targa 4S
The most stylish 911 model has the addition ‘targa’. With its characteristic roll-over bar and innovative roof concept, the 911 Targa is a timeless classic. And at the same time it is an open-top variant of the 911 with the comfort and safety of an enclosed car.

Dış ayrıntılar.

Gelenekseli ve moderni birleştiren bir tasarım. Yolda daha fazla dinamizm sağlayan bir tasarım.Hatta 911'i takip eden herkes için bir sansasyon yaratan bir tasarım.

Tasarım DNA'sı.

Tipik 911: Uzun, düz kaput, dik eğimli ön cam ve hafifçe arkaya doğru eğilen tavan çizgisi. Kanatlar daha net şekillendirilmiştir, aracın arkası güçlüdür ve yatay çizgiyi açıkça vurgulamaktadır.

Işık şeridi.

Üç boyutlu LED arka lambaların arasındaki LED teknolojisine sahip kesintisiz ışık şeridi, tüm 911 modellerinin görünümünü karakterize eder. Hatta geceleri bile onları benzersiz yapar.

Targa çubuğu.

911 Targa modellerinin göz alıcı ve belirgin bir unsuru: Takla çubuğu. En yüksek güvenlik gereksinimlerini karşılar ve kendi ikonik karakterine sahiptir: Alüminyumdan yapılmış bar süslemeleri, yanal solungaçlar ve orijinal 'targa' logosu.

Jantlar.

Çevik ve ilerici: 911, önde ve arkada farklı ebatlardaki jantlar sayesinde özellikle atletik de görünüyor. En fazla 20/21 inç ebadındaki jantlar, arka akstaki daha büyük çapla birlikte daha fazla stabilite ve konfor sunar.

Ön farlar.

Ana farların şekli ve konumu da ilk 911 nesillerini andırmaktadır.İçlerinde en yeni LED teknolojisi kullanılmıştır.

Kaput.

Kaputtaki karakteristik dinamik girinti profilleri ve ön alt panele dik eğimi, önceki 911 modellerine bir referans niteliğini taşıyor.

Kapı kolları.

Yeni kapı kolları kapılara tamamen gömülüdür ve bu sayede arabanın görüntüsüne farklı bir şekilde entegre edilmiştir..

Jantlar.

Gelenek inovasyonla buluşuyor: İç mekan.

Dijital entegrasyon ile birleştirilen analog hassasiyet. 911'in iç mekanı, eski güçlü yönleri yeni imkanlarla birleştiriyor ve bir spor araba olarak her şeyin ötesinde bir şey: Tam olarak sürücü için tasarlanmış.

Zamanın ötesinde bir tasarım.

İlerici teknoloji.

360 derece 911: İç tasarım.

İç mekan ayrıntıları.

Spor araba ergonomisi.

Analog devir göstergesi, gösterge panelinin ortasına yerleştirilmiştir ve bu sayede her zaman sürücünün görüş alanındadır. Yükselen orta konsol, direksiyon simidi ile vites kolu ve sezgisel olarak yerleştirilmiş anahtarlar ile düğmeler arasında kısa mesafelere olanak sağlar.

Tümü bir 911'i sürmenin benzersiz duygusu için.

Yüksek çözünürlüklü ekranlar, dokunmaya duyarlı butonlar, birleştirilmiş fonksiyonlar. Porsche Gelişmiş Kokpit kontrol konsepti sayesinde 911'in iç mekanına hiç bu kadar odaklanılmamıştı. Tipik spor araba: Bilinçli olarak analog düğmeler olarak tutulan düğmeler, temel sürüş ve şasi fonksiyonlarına doğrudan erişim sağlar.

Gösterge paneli.

Analog devir göstergesinin solunda ve sağında, Porsche İletişim Yönetiminin (PCM) yüksek çözünürlüklü 10,9 inç dokunmatik ekranıyla geliştirilmiş temel araç bilgilerine sahip iki adet yüksek çözünürlüklü 7 inç ekran vardır.

Malzemeler.

Vites seçiciden hava çıkışına kadar: her yüzey, her detay dikkatlice ve en yüksek kalitede düşünülmüştür. Kullanılabilir malzemenin ve ekipmanın kombinasyon seçeneklerinin hemen hemen hiç sonu yoktur - kişisel zevkiniz sınırdır.

Sonraki Adım
360° Deneyim

Tüketim ve Emisyonlar

911 Carrera & Targa Modeller
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km

360° Deneyim.

Porsche - ExteriorPorsche - Exterior
Spor araba performansı.
911 Carrera & Targa Modelleri
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km
  • Arkada yatay olarak konumlanmış altı silindirli çift turbo güçlü motor
  • Yüksek hassasiyetli Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman
  • Sürüş dinamiğini artıran sistemler
Performansı keşfedin
Sports car performance.
Hiç bitmeyen yol için üretildi.
Her 911'in aynı birincil amacı vardır: Sürmek. Mümkün olduğunca sportif bir şekilde. Bu yüzden yatay olarak konumlanmış çift turbo motor, şanzıman, şasi, frenler ve tüm kontrol sistemleri tek bir şey için tasarlanmıştır: En yüksek performans.
Hiç bitmeyen yol için üretildi.
Sonraki Adım
Modeller
Modeller
Modeller 4
Porsche model tanımındaki ‘4’, dört tekerden çekişli modellerde dört tekerden tahriki temsil etmektedir.
S
Porsche'de ‘S’ her zaman ‘spor’ ve gelişmiş performans anlamına gelmektedir. 911 için bu arttırılmış motor gücü, sportif şasi tasarımı ve büyük frenler ve jantlar anlamına gelir.
4S
Dört tekerden çekiş ve arttırılmış performans kombinasyonu, Porsche ‘4S’ modellerini karakterize eder.
Porsche - Motor
Motor
911 Carrera & Targa Modelleri
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km
911 modelinin motoru çift turbo konfigürasyona sahiptir. Öne çıkan özellikleri: Tüm vites aralıklarında olağanüstü güç, olağanüstü doğrudan yanıt verme özelliği ve düşük hızlarda bile geniş tork düzlemi. Kısa uzunluk, düşük yükseklik ve aracın arkasındaki konumu ile birlikte yatay olarak konumlanmış yapı, düşük bir ağırlık merkezi sağlar. Arabanın ortasına yakın bir yere monte edilen motor, daha fazla stabilite ve daha az titreşim sağlar.
Turbo şarjlar.
Motorlarda iki adet turboşarj ve hava soğutma şarjı bulunur. Bu, egzoz turboşarjının önemli bir unsurudur ve eş zamanlı olarak performansı arttırmaya ve emisyonları azaltmaya büyük ölçüde katkıda bulunur..
Motor
Sonraki Adım
Şanzıman.

Şanzıman.

8 vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) Şanzıman.

8 vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) Şanzıman, güç akışını kesmeden milisaniyeler içinde oldukça hızlı vites değiştirmeyi sağlar. PDK, birinci vitesten altıncı vitese kadar çok sportif bir ayarı verimli aşırı hızlanma oranlarıyla birleştirir (yedinci ve sekizinci vites).

7 vitesli düz şanzıman.

Sport Chrono Pakete sahip 7 vitesli düz şanzıman, 911 Carrera S modelleri ve 911 Targa 4S için bir seçenek olarak mevcuttur.Ayrı dişlilere giden optimum bağlantı ile kısa vites geçişleri, sürücü ve araba arasında doğrudan bir bağlantı sağlar. Sport Chrono Paketi şasinin, motorun ve şanzımanın daha sportif bir şekilde ayarlanmasını sağlar.

Porsche Çekiş Yönetimi (PTM).

Tüm tekerlerden çekişli Porsche Çekiş Yönetimi (PTM), sürekli olarak tahrik edilen arka aks ile ön aks arasında tahrik kuvvetini en iyi şekilde dağıtır. Sınırlarda mükemmel sürüş ve inanılmaz uyumlu bir yol tutuş için.

Porsche Dinamik Tork Vektörü (PTV Plus).

PTV Plus, sürüş dinamiğini ve stabiliteyi iyileştirmek için tasarlanmış bir sistemdir. Bir arka diferansiyel kilidi ile birlikte arka tekerleklere frenlerin hassas bir şekilde uygulanması ile çalışır. Her hızda daha fazla stabilite, olağanüstü çekiş ve yüksek çeviklik için.

Şasi sistemi.

Her şeyden fazlası. Şasi sistemleri, 911'in araç özelliklerini optimize eder ve daha çevik, daha konforlu ve daha da hızlı bir hale getirir.

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM).

PASM, yol koşullarına ve sürüş tarzına bağlı olarak her bir tekerlekteki sönümleme kuvvetini etkin ve sürekli olarak kontrol eden elektronik bir sönümleme kontrol sistemidir. Daha fazla konfor ve daha yüksek dinamikler için.

PASM sport süspansiyon.

PASM sport süspansiyon ile birlikte gövde, PASM şasisine göre 10 mm daha alçalır. Yaylar daha sert ve daha kısadır, ön ve arka akslardaki yalpalanma önleyici çubuklar daha serttir. Yay oranları önemli ölçüde artırılarak 911’in yoldaki stabilitesinin daha nötr ve dengeli olması sağlanmıştır.

Porsche Denge Yönetimi (PSM).

Porsche Denge Yönetimi (PSM), dinamik sürüş performansı sınırlarında stabiliteyi koruyan otomatik bir kontrol sistemidir. Yüksek seviyede sürüş stabilitesi ve güvenliği için ve aynı zamanda olağanüstü çeviklik için. Sport Chrono Paketi ile birlikte, PSM bir Sport modu tarafından desteklenir. Bu, PSM’nin arka planda aktif kalmasıyla önemli oranda daha fazla sportif bir sürüş tarzı sağlar.

Arka aks yönlendirme sistemi.

Arka aks yönlendirme sistemi, düşük hızdaki manevralar sırasında yol tutuşu iyileştirerek ve manevraları ve dönüşleri kolaylaştırarak, günlük sürüşlerde performans ve uygunluğu eşit ölçülerde arttırır. Arka aks yönlendirme sistemi aynı zamanda, yüksek hızdaki manevralar sırasında önemli ölçüde daha fazla sürüş stabilitesi sağlar.

Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC).

PDCC aktif bir yalpalanma stabilizasyonu sistemidir. Dinamik şekilde virajı alırken, yanal gövde hareketini bastırır. Geliştirilmiş dinamik performans, daha da nötr yol tutuşu ve daha yüksek sürüş konforu - hızınız kaç olursa olsun.

Sport Chrono Paketi.

Bir düğmeye basarak elde edilen adrenalin: Mod düğmesine sahip Sport Chrono Paketi, Porsche Track Precision uygulaması ve lastik sıcaklık göstergesi. Fonksiyonları motorun, şasinin ve şanzımanın daha sportif bir şekilde ayarlanmasını sağlar.

Mod düğmesi ve SPORT Response butonu.
Mod düğmesi farklı sürüş tarzlarını seçmenizi sağlar, örneğin sürüş dinamiklerini arttırmak, kişisel tercihlerinizi kaydetmek veya ıslak yollarda sürüşe yardımcı olmak. SPORT Response butonu, gücün en hızlı şekilde açığa çıkması amacıyla motoru ve şanzımanı yaklaşık 20 saniyede maksimum yanıt verme için hazırlar.
Mod düğmesi ve SPORT Response butonu.
Sonraki Adım
Kalkış Kontrolü ve motor sporları türevli vites değiştirme stratejisi.
Kalkış Kontrolü ve motor sporları türevli vites değiştirme stratejisi.
SPORT PLUS modundaki Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzımanla birlikte Kalkış Kontrol fonksiyonu, hareketsiz durumdan en iyi kalkışı sağlar. Motor sporları türevli vites değiştirme stratejisi ile birlikte PDK’nın etkinliği, aşırı kısa vites değiştirme süreleri ve maksimum hızlanma için optimum vites değiştirme noktaları sağlamak için arttırılmıştır.
Kalkış Kontrolü ve motor sporları türevli vites değiştirme stratejisi.
Sonraki Adım
Dinamik motor takozları.
Dinamik motor takozları.
Bu elektronik olarak yönetilen sistem, sert ve yumuşak bir motor tertibatı düzeninin faydalarının kullanılabilmesi için fark edilebilir salınımları ve motor başta olmak üzere tüm aktarma organlarının titreşim seviyelerini en aza indirger. Kısaca: Hem sürüş stabilitesini hem de sürüş konforunu arttırır.
Dinamik motor takozları.
Sonraki Adım
Porsche Track Precision uygulaması *
Porsche Track Precision uygulaması *
Sport Chrono Paketinin bir parçası olarak Porsche Track Precision uygulaması ile birlikte akıllı telefonunuzu kullanarak tur sürelerini ve sürüş verilerini kolayca ölçebilirsiniz. Kaydetmek, paylaşmak veya diğer sürücülerle karşılaştırmak için.

* Uygulamanın kullanımına yalnızca kapalı arazilerde izin verilir. Bu ürünün kullanımı (özellikle video kayıt özelliği dahil) belirli pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya düzenlemeler ile yasaklanabilir. Bu ürün kullanılmadan önce, lütfen bunun yerel yasa ve düzenlemelere uygun olup olmadığını kontrol edin.

Porsche Track Precision uygulaması *
Sonraki Adım
Frenler.
Frenler.

Frenler, 911 modellerinin yüksek performansına uygundur. 911 Carrera modellerinde dört pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri 330 mm fren disklerini kavrar. Carrera S modellerinde ön aks, altı pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ile donatılmıştır ve arkada dört pistonlu benzer modeli bulunur. Fren diskinin çapı, önde ve arkada 350 mm olmak üzere arttırılmış güç çıkışına uyarlanmıştır.

Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).

Daha hafif, daha kararlı, etkinliği motor sporlarında kanıtlanmış: Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), ön aksta 410 mm ve arka aksta 390 mm çapa sahip seramik fren diskleri sayesinde daha da yüksek fren performansı sağlar. Diğer bir avantaj: Fren disklerinin oldukça düşük ağırlığı sayesinde çekiş gücü ve konfor önemli ölçüde arttırılmıştır. Önde altı pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ve arkada dört pistonlu üniteler, önemli ölçüde daha güçlü ve daha da önemlisi son derece güvenilir frenleme kuvvetleri sağlar.

Sonraki Adım
Konfor

Tüketim ve Emisyonlar

911 Carrera & Targa Modeller
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km

Konfor.

Güçlü sporcu. Tasarım simgesi. Her günün kahramanı. 911, günlük yaşamınızı kolaylaştırmak için bir spor arabanın gücünü mükemmel iç mekan konforuyla ve en yeni teknolojiyle birleştirir.

Destek sistemleri.
İç mekan konforu.
Dijital ağ.
Destek sistemleri.
Trafik işareti algılama özellikli Şerit Takip Asistanı, Gece Görüş Asistanı ve Porsche WET Modu gibi çoklu destek sistemleri sürüş sırasında sizi destekler.
Konforu keşfedin
Interior comfort.
Yüksek çözünürlüklü ekranlar, dokunmaya duyarlı butonlar. Kısaca: 21. yüzyıla bağlanan spor araba ergonomisi. Sezgisel Porsche Gelişmiş Kokpit kontrol konsepti sayesinde, iç mekan hiç olmadığı kadar daha net ve daha dinamik.
Konforu keşfedin
Günlük yaşama uygun konfor.

Yeni konfor bölgeniz mi?

Sol ön.

Sportif direksiyon simidi.

Çok fonksiyonlu Sportif direksiyon simidi ses, telefon ve navigasyon fonksiyonlarının doğrudan ve konforlu kullanımını sağlar. Yaylı düğmeler, kısa vites atma ve hızlı, hassas vites değiştirme sağlar. GT spor direksiyon simidindeki ek başparmak destekleri ve üst orta işaret, 911 motor sporları genlerini gösterir.

Sportif koltuklar.

911'in sportif koltukları konforludur ve dinamik viraj manevraları sırasında bile destek sağlar. Sportif koltuklar Plus, daha da sportif bir tasarıma sahiptir. Koltuk minderlerindeki ve koltuk arkalıklarındaki daha sıkı yan destekler, burada yanal desteği artırır. Diğer bir fayda: Her iki koltuk için Hafıza Paketi ile birlikte tamamen elektrikli koltuk ayarı - sürücü ve yolcu için daha fazla konfor.

Porsche - Luggage compartment.
Bagaj bölmesi.
Günlük kullanım için % 100 uygunluk: 911 modellerinin bagaj bölmesi hacmi 132 litredir.
Bagaj bölmesi.
Sonraki Adım
Arka koltuklar.
Porsche - Arka koltuklar
Arka koltuklar.
Bir spor araba için oldukça konforlu: Arka koltuklar. Katlanabilir koltuk arkalığı sayesinde arka saklama bölmesi 264 litreye kadar fazladan saklama alanı için kullanılabilir.
Rear seats.
Sonraki Adım
Rahat Erişim.*
Porsche - Rahat Erişim.*
Rahat Erişim.*
Rahat Erişim, 911'in anahtarsız açılmasını sağlar. Kapı koluna elinizle veya bagaj bölmesi kapağının üzerindeki Porsche Ambleminin altından yaklaştığınızda, arabanın kilidi açılacaktır ve kapı kolları otomatik olarak uzayacaktır.

* Rahat Erişim en son teknolojiyi kullanır. Bununla birlikte, anahtarın kablosuz şifreleme kodunun ele geçirilerek aracı açmak veya çalmak için kullanılması riski tamamen yok edilemez.

Comfort Access.*
Sonraki Adım
Tavan sistemleri.

Cabriolet modelleri ayrıca 911'in klasik siluetine sahiptir. Bu modeller, tam otomatik katlanır kumaş tavanla donatılmıştır. Tavan, yaklaşık 12 saniye içinde açılabilir ve kapanabilir. 50 km/s hıza kadar. Sabit camlı bir arka perdeye ve katlanır tavanı oldukça güçlü ama bir o kadar da hafif kılan üç entegre magnezyum unsura sahiptir.

Targa tavan konsepti güvenliğin, konforun ve tasarımın ideal kombinasyonunu temsil etmektedir. Hareketsiz durumdayken, 911 Targa modellerinin tamamen otomatik tavan sistemi sadece 19 saniyede açılır ve kapanır. Ağırlığı optimize edilmiş kompozit emniyet camından yapılmış ısıtılabilir arka cam ve ses yalıtımlı tavan kaplaması, aracın tavanı kapalıyken inanılmaz derecede düşük sürüş gürültüsü sağlar.

Coupé modelleri için mevcut olan elektrikli ayarlanabilir sürgülü/açılır tavan, 911'inizde daha da fazla alan yaratır. Geniş bir alan dışarıya doğru açılır, böylece tavan boşluğu kısıtlanmaz. Renkli, sertleştirilmiş emniyet camından üretilen elektrikli sürgülü/açılır tavan, kapalı olduğunda bile alan duygusunu genişletir.

Sound Package Plus.

Sound Package Plus, 911'iniz için mükemmel bir ses sistemi sağlar: Sekiz hoparlör ve toplamda 150 watt çıkış sayesinde.

BOSE® Surround Sound Sistemi.

12 adet hoparlör ve araç kaportasına entegre 100 watt’lık bir aktif subwoofer içeren amplifikatör kanalları, BOSE® Surround Sound Sistemini karakterize eder. Toplam çıkış: 570 watt. BOSE® SoundTrue Geliştirme Teknolojisi, sıkıştırılmış dosya formatları için yüksek ses kalitesi ve dinamikler sağlar.

Burmester® Yüksek Kaliteli Surround Ses Sistemi.

911’inize özel olarak uyum sağlayan en yüksek seviyede ses performansı. 13 amplifikatör kanalı, 300 watt D sınıfı amplifikatöre sahip aktif, ayrı bir subwoofer da dahil olmak üzere 13 hoparlör. Hepsi birlikte: Ek olarak sıkıştırılmış veri biçimindeki müzik dosyalarının tonunu optimize eden ses arttırıcı tarafından geliştirilmiş 855 watt saf müzik keyfi.

911 modellerinin ana farları ve arka farları, son teknoloji ürünü LED’ler ile donatılmıştır. Hızlı yanıt süresi ve güçlü aydınlatma için. Tüm 911 modellerinin olağan dışı bir özelliği: Dört noktalı gündüz sürüş farları ve kısa huzme ve arkadaki kesintisiz ışık şeridi.

Matrix teknolojisine sahip LED farlar, yaklaşmakta olan trafiği veya önünüzdeki arabaları kör etmemek için kalıcı uzun far konisinin belirli bölümlerini devre dışı bırakır. Bunların arasındaki ve yanlarındaki alanlar tam olarak aydınlatılır. Elektronik viraj lambaları, ayrı LED'leri açıp kapatarak eğimleri en iyi şekilde aydınlatır.

Bir bakışta çevreniz.

Bugünlerde ender görülen bir lüks: Sadece doğrudan önünüzde bulunanlara konsantre olabilmek. Açık yol. Veya bir sonraki viraj. 911, gerçek anlamda anda kalmanızı sağlayan çoklu destek sistemleri şeklinde size destek sağlar.

Adaptif hız sabitleme sistemi.

Sistem, 911'inizin hızını önünüzdeki araçla olan mesafeye bağlı olarak uyarlar. Seçtiğiniz seyir hızından daha yavaş seyahat eden başka bir araca yaklaşırsanız sistem motoru  yavaşlatır veya yavaşça frenleri uygular. Hatta durma noktasına kadar. Öndeki yol açılır açılmaz 911'iniz en başta belirlenen seyir hızına geri dönecektir.

Trafik işareti algılamayı da içeren Şerit Takip Asistanı.

Şerit Takip Asistanı, yönlendirme desteği sağlar ve aracın şeritte kalmasına yardımcı olarak üzerinizdeki yükü hafifletir. Trafik işareti algılama hız sınırlarını, 'sollama yapılmayan' bölgeleri ve sınır işaretleri gibi dolaylı bilgileri gösterge panelinde görüntüler. Viraj bildirimi, gösterge panelinde okla yön uyarısı göstererek, sizi dar virajlı yollara karşı uyarır. Siz onlara ulaşmadan çok önce.

Gece Görüş Asistanı.

Gece Görüş Asistanı, yayaları ve büyük vahşi hayvanları farların menziline girmeden önce algılamak için bir kızılötesi kamera kullanır. Gösterge panelindeki termal görüntü sürücüyü uyarır.

Porsche WET Modu.*

911, ‘WET’ mod ile birlikte ıslak zeminde araba kullanırken sizi destekleyen yenilikçi bir sistem kullanır. Ön tekerlek yuvasındaki sensörler ıslak yolları tespit ederse sistem 'WET moda' geçmeyi önerecektir. Şasi kontrol sistemleri ve güç aktarma organlarının tepkisi daha sonra koşullara göre uyarlanacaktır.

* 'WET' sürüş programı, sürücünün farklı yol ve hava koşullarında uygun sürüş davranışı benimseme gerekliliğini ortadan kaldırmaz ve sadece sürücüye yardımcı bir özelliktir.

Surround View (Çevre Görüş Sistemi) ile ParkAssist.

ParkAssist, park ederken ve manevra yaparken size destek olur. Surround View (Çevre Görüş Sistemi), 911'inizin etrafındaki alanı farklı kamera açılarından görüntüler ve araba hakkında sanal bir kuş bakışı görüntü oluşturur ve bunu PCM ekranında gösterir.

Sonraki Adım
Modeller

Tüketim ve Emisyonlar

911 Carrera & Targa Modelleri
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km

911 modellerini seçin ve yapılandırın.

Tümü
Coupé
Targa
Seçilmiş
911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4S
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
306 km/h
Azami Hız
Seçilmiş
911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S
9,9
l/100 km
227
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
304 km/h
Azami Hız
Teknik Özellikler
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
306 km/h
Azami Hız
10,1 – 9,7
l/100 km
231 – 222
g/km
Yükseklik
1.300 mm
Genişlik
1.852 mm
Uzunluk
4.519 mm
Aks mesafesi
2.450 mm
Güç ünitesi
Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98
Çap 91.0 mm
Strok 76.4 mm
Motor hacmi 2,981 cm³
Güç (kW) 331 kW
Güç (PS) 450 PS
Dev./Dak. nokta maksimum gücü 6,500 r/min
Maksimum motor devri 7,500 r/min
Maks. tork 530 Nm
Dev./Dak. aralığı maksimum torku 2,300 - 5,000 r/min
Litre başına maks. çıkış (kW/l) (Düz Vites)
Litre başına maks. çıkış (kW/l) (PDK) 111.0 kW/l
Litre başına maks. çıkış (PS/l) 151.00 PS/l
Performance
Azami Hız 306 km/h
Hızlanma 0 - 60 mil/s (Düz Vites) 4.0 s
Hızlanma 0 - 60 mil/s (PDK) 3.4 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0 - 60 mil/s (Düz Vites)
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0 - 60 mil/s (PDK) 3.2 s
Hızlanma 0 - 100 km/s (Düz Vites) 4.2 s
Hızlanma 0 - 100 km/s (PDK) 3.6 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma (Düz Vites)
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma (PDK) 3.4 s
Hızlanma 0 - 160 km/s (Düz Vites) 8.8 s
Hızlanma 0 - 160 km/s (PDK) 8.3 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 160 km/s Hızlanma (Düz Vites)
Sport Chrono Paketi ile 0 - 160 km/s Hızlanma (PDK) 8.0 s
Hızlanma 0 - 200 km/s (Düz Vites) 13.5 s
Hızlanma 0 - 200 km/s (PDK) 12.7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 200 km/s Hızlanma (Düz Vites)
Sport Chrono Paketi ile 0 - 200 km/s Hızlanma (PDK) 12.4 s
5. Viteste Esneklik (80-120 km/s) (50-75 mil/s) (Düz Vites) 4.9 s
5. Viteste Esneklik (80-120 km/s) (50-75 mil/s) (PDK)
Viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) (Düz Vites)
Viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) (PDK) 2.3 s
Gövde
Uzunluk 4,519 mm
Genişlik 1,852 mm
Genişlik (aynalar ile) 2,024 mm
Yükseklik 1,300 mm
Sürtünme katsayısı (Cd) 0.29 cW
Aks mesafesi 2,450 mm
Ön lastik izi 1,589 mm
Arka lastik izi 1,557 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) (Düz Vites) 1,530 kg
Yüksüz ağırlık (DIN) (PDK) 1,565 kg
Yüksüz ağırlık (AB) (Düz Vites) 1,605 kg
Yüksüz ağırlık (AB) (PDK) 1,640 kg
İzin verilen brüt ağırlık (Düz Vites) 1,980 kg
İzin verilen brüt ağırlık (PDK) 2,010 kg
Maksimum yük (Düz Vites) 450 kg
Maksimum yük (PDK) 445 kg
Porsche tavan taşıma sistemi ile izin verilen maksimum tavan yükü 75 kg
Kapasiteler
Bagaj bölmesi hacmi, ön 132 l
Açık bagaj bölmesi hacmi (ön koltukların arkası) 264 l
Yakıt deposu 67 l
Servis ve Garanti
Garanti süresi (Düz Vites)
Garanti süresi (PDK) Kilometre sınırsız 2 yıl
Ana servis aralığı (Düz Vites)
Ana servis aralığı (PDK) her 60.000 km
Boya garanti süresi (Düz Vites)
Boya garanti süresi (PDK) 3 yıl
Paslanma garantisi (Düz Vites)
Paslanma garantisi (PDK) 12 yıl
Tüketim/Emisyonlar*
Şehir içi yakıt tüketimi (Düz Vites) 14.8 l/100 km
Şehir içi yakıt tüketimi (PDK) 13.1 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi (Düz Vites) 7.4 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi (PDK) 7.8 l/100 km
Birleşik yakıt tüketimi (Düz Vites) 10.1 l/100 km
Birleşik yakıt tüketimi (PDK) 9.7 l/100 km
Birleşik CO2 emisyonları (Düz Vites) 231 g/km
Birleşik CO2 emisyonları (PDK) 222 g/km
Bizimle bir hikaye yazın
911 deneyimlerinizi dünyayla paylaşın ve en büyük 911 hikaye koleksiyonunu oluşturmamıza yardımcı olun.

Tüketim ve Emisyonlar

911 Carrera & Targa Modelleri
10,2 – 9,4
l/100 km
234 – 215
g/km