911
911’in
Cabriolet.
911’in üzeri açık versiyonunun karakterini belirleyen her zaman daha yüksek bir özgürlük hissi ve bol miktarda temiz hava sunması olmuştur. Tamamen otomatik kumaş tavanı sayesinde, kapatıldığında Cabriolet 911
En şık 911 modelinin ismine ‘targa’ eklenmiştir. Karakteristik devrilme çubuğu ve yenilikçi tavan konsepti ile 911
Tasarım hakkında daha fazla bilgi alın.
bölümü açÇarpıcı performansı keşfedin.
bölümü açBenzeri olmayan konforu deneyimleyin.
bölümü aç‘GTS’ modellerinde neden daha fazla
Yıldönümü modelini ayrıntılı bir şekilde keşfedin.
bölümü açGeleneksel ve modern olanı bir araya getiren bir tasarım. Yolda daha fazla dinamiklik sağlayan. Ve 911’i takip eden herkeste bir duygu uyandıran.
Tipik olarak 911: uzun, düz kaput, dik bir eğitime sahip ön cam ve arkaya doğru hafif bir eğimle alçalan tavan hatları. Kanatlar daha net bir şekle sahiptir, arka kısım daha güçlüdür ve yatay hatları net bir şekilde vurgular.
Üç boyutlu LED arka lambaların arasındaki LED teknolojisine sahip kesintisiz ışık şeridi tüm 911 modellerinin görünümünü belirler. Ve geceleri bile başka otomobillerle karıştırılmalarını önler.
911
Çevik ve ilerici: 911 ön ve arkadaki farklı jant boyutları nedeniyle de özellikle atletik bir görünüme sahiptir. 20/21 inç değerine kadar ulaşan jantlar, arka akstaki daha büyük çap sayesinde daha fazla denge ve konfor sağlar.
Ana farların şekli ve konumu da ilk 911 nesillerini hatırlatmaktadır. Bu farların içinde en yeni LED teknolojisi kullanılmıştır.
Karakteristik dinamik girinti profilleri – ve ön rüzgarlığa doğru inen düz eğimiyle – kaput önceki 911 modellerine bir referans duruşudur.
Kapı kolları kısmen girintilidir, böylece kesinlikle fark edilmeden aracın görünümüne uyum sağlarlar.
Jantlar hakkında bilgi burada bulunabilir.
Analog hassasiyetle birlikte dijital entegrasyon. 911’in iç mekan tasarımı eskinin güçlü yönlerini yeni olanaklarla bir araya getirir ve bir spor otomobil olarak her şeyden önce tek bir amacı vardır: tamamen sürücü için tasarlanmıştır.
Analog devir göstergesi gösterge panelinin merkezinde ve dolayısıyla daima sürücünün görüş alanında bulunur. Yükselen orta konsol direksiyon simidi ile vites kolu arasındaki mesafenin kısalmasını ve anahtar ve düğmelerin kolay kavranır şekilde yerleştirilmesini sağlar. Tümü bir 911 sürmenin benzersiz hissi için.
Yüksek çözünürlüklü göstergeler, dokunmaya duyarlı düğmeler ve net bir şekilde yapılandırılmış işlevler ve içerik. 911’in iç mekanı hiç bu kadar sürücü odaklı olmamıştı, bunu sağlayan da
Analog devir göstergesinin solunda ve sağında, dört yuvarlak gösterge ile önemli araç bilgilerini gösteren iki adet yüksek çözünürlüklü 7 inç ekran bulunur. Tamamen sürüşle ilgili içerikler için, içeriği azaltılmış bir görünüm kullanılabilir.
Vites kolundan hava çıkışına kadar: tüm yüzeyler, her bir ayrıntı dikkatli bir şekilde ele alınmıştır ve yüksek kaliteye sahiptir. Mevcut malzeme ve ekipmanların kombinasyon seçenekleri için neredeyse hiçbir sınır yoktur, sınır sizin kişisel zevkinizdir.
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasal olarak zorunlu kılınan ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 1 Eylül 2017’den bu yana, belirli yeni araçlar, yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonlarının ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre tip onayı almaktadır. 1 Eylül 2018’den itibaren, WLTP Yeni Avrupa Sürüş Çevriminin (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP’ye göre belirlenen yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri çoğu durumda NEDC’ye göre belirlenen değerlerden yüksek olacaktır. Bu 1 Eylül 2018’den itibaren araçların vergilendirilmesinde ilgili değişikliklerin yapılmasına neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onayı sürecinden bağımsız olarak, hala NEDC değerlerini vermekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin ek olarak bildirilmesi, kullanımı zorunlu olana kadar gönüllülük esasına dayanmaktadır. Yeni araçlar (WLTP’ye göre tip onayı alan araçlar) söz konusu olduğunda, geçiş dönemi boyunca NEDC değerlerinin WLTP değerlerinden yola çıkarak hesaplanması gerekecektir. NEDC değerlerinin bir aralık olarak verildiği durumlarda, bunlar tek bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Sadece farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasında bir araç olarak sağlanmışlardır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik biçimleri, vs.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve hava ve trafik koşulları ile bireysel sürüş tarzına ek olarak aracın olarak yakıt/elektrik tüketimini, CO₂ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli
Modeller | 4 | - |
S | - | |
4S | Dört tekerden çekiş ve arttırılmış performans | |
GTS | 911’deki 'GTS': bu üç harf son derece sportif teknik özelliklerle birlikte daha da geliştirilmiş performansı gösterir. | |
4 GTS | GTS: dört tekerden çekiş ve son derece sportif teknik özelliklerle birlikte daha da geliştirilmiş performans. |
8 vitesli
8 vitesli
7 vitesli düz şanzıman.
7 vitesli düz şanzıman, her bir vites arasında en uygun bağlantı ile elde edilen kısa mesafeler sayesinde sürücü ile araç arasında son derece doğrudan bir bağlantı sağlar. Sport Chrono Paketi ile birlikte, aktif Sport veya Sport Plus modunda dinamik gaz verme işlevi daha fazla duygulara yönelik bir sürüş deneyimi ve daha heyecan verici bir ses sağlar.
Dört tekerden çekişli
PTV Plus sürüş dinamiklerini ve dengeyi iyileştirmeyi amaçlayan bir sistemdir. Arka tekerleklerdeki frenlerin hassas bir şekilde uygulanması ve bir arka diferansiyel kilidi ile çalışır. Tüm hızlarda daha fazla denge, olağanüstü çekiş ve yüksek çeviklik için.
Her şeyin daha fazlası. Şasi sistemleri 911’in araç özelliklerini optimize eder ve daha hızlı, daha çevik ve daha konforlu olmasını sağlar.
PASM yol koşullarına ve sürüş moduna bağlı olarak, her bir tekerlek için sönümleme kuvvetini aktif ve sürekli olarak kontrol eden bir elektronik sönümleme kontrolü sistemidir. Dinamik özelliklerdeki artışın yanında daha fazla konfor için.
PASM spor süspansiyonda, gövde PASM şasisine göre 10mm daha indirilmiştir. Yaylar daha sert ve kısadır ve ön ve arka akslardaki devrilme önleme çubukları daha serttir. Yay oranları önemli ölçüde yükseltilmiştir, bu da 911’in yolda daha nötr ve dengeli olmasını sağlar.
PASM spor süspansiyon bulunan 911 GTS
Arka aks yönlendirme sistemi, düşük hızlı manevralar sırasında yol tutuşunu iyileştirerek ve manevraları ve viraj almayı kolaylaştırarak performans ve günlük kullanıma uygunluğu eşit oranda iyileştirir. Arka aks yönlendirme sistemi aynı zamanda yüksek hızlı manevralar sırasında çok daha fazla sürüş dengesi de sağlar.
PDCC aktif bir savrulma dengeleme sistemidir. Dinamik olarak viraj alırken yanal gövde hareketini bastırır. Daha iyi dinamik performansı, çok daha nötr bir yol tutuşu ve hız ne olursa olsun daha fazla sürüş konforu için.
Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: mod düğmesine,
* Uygulama kullanımına sadece kapalı pistlerde izin verilir. Bu ürünün (özellikle de video kayıt özelliğinin) kullanılması bazı pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya yönetmeliklerle yasaklanmış olabilir. Bu ürünü herhangi bir şekilde kullanmadan önce, lütfen yerel yasalar ve yönetmeliklere göre izin verildiğini kontrol edin.
Frenler 911 modellerinin yüksek performansına uygun şekilde tasarlanmıştır. 911
Daha hafif, daha dengeli, motor sporlarında kendini kanıtlamış:
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasal olarak zorunlu kılınan ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 1 Eylül 2017’den bu yana, belirli yeni araçlar, yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonlarının ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre tip onayı almaktadır. 1 Eylül 2018’den itibaren, WLTP Yeni Avrupa Sürüş Çevriminin (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP’ye göre belirlenen yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri çoğu durumda NEDC’ye göre belirlenen değerlerden yüksek olacaktır. Bu 1 Eylül 2018’den itibaren araçların vergilendirilmesinde ilgili değişikliklerin yapılmasına neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onayı sürecinden bağımsız olarak, hala NEDC değerlerini vermekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin ek olarak bildirilmesi, kullanımı zorunlu olana kadar gönüllülük esasına dayanmaktadır. Yeni araçlar (WLTP’ye göre tip onayı alan araçlar) söz konusu olduğunda, geçiş dönemi boyunca NEDC değerlerinin WLTP değerlerinden yola çıkarak hesaplanması gerekecektir. NEDC değerlerinin bir aralık olarak verildiği durumlarda, bunlar tek bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Sadece farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasında bir araç olarak sağlanmışlardır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik biçimleri, vs.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve hava ve trafik koşulları ile bireysel sürüş tarzına ek olarak aracın olarak yakıt/elektrik tüketimini, CO₂ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli
Çok işlevli Spor direksiyon simidi müzik sistemi, telefon ve navigasyon işlevlerinin doğrudan, konforlu bir şekilde kullanılmasını sağlar. Basmalı anahtarlar kısa vites değiştirme hareketleri ve hızlı, hassas vites değişiklikleri sağlar. GT spor direksiyonda ise, ek parmak yuvaları ve üst orta kısımdaki bir işaret 911’in motor sporlarından gelen genlerini gösterir.
911 spor koltukları konforludur ve dinamik viraj alma manevraları sırasında bile destek sağlar. Sports koltuk Plus modelleri ise daha da sportif bir tasarıma sahiptir. Bunlarda, koltuk minderleri ve koltuk arkalıklarındaki daha sert yan destekler, yanal desteği arttırır. Başka bir avantajı ise, her iki koltukta Hafıza paketine sahip tamamen elektrikli koltuk ayarlarının hem sürücü hem de yolcu için daha fazla konfor sağlamasıdır.
* Konfor Erişiminde en yeni teknoloji kullanılır. Ancak, anahtarın kablosuz şifreleme kodunun ele geçirilmesi ve aracı açmak veya çalmak için kullanılması olasılığı tamamen ortadan kaldırılamaz.
Cabriolet modellerinde aynı zamanda klasik bir 911 silüeti bulunur. Tamamen otomatik kumaş bir tavana sahiptirler. Tavan yaklaşık 12 saniye içinde açılabilir ve kapanabilir. Bu işlem 50 km/saate kadar hızlarda gerçekleştirilebilir. Son derece sağlam olmasına karşın özellikle hafif olmasını sağlayan sabit bir arka cama ve üç adet entegre magnezyum elemana sahiptir.
-
-
Ses Paketi Plus sistemi sekiz hoparlör ve 150 watt’lık toplam çıkış gücü sayesinde 911’inizde mükemmel ses sağlar.
Aracın kaportasına entegre edilmiş 12 hoparlör ve 100 watt subwoofer’lara sahip amplifikatör kanalları BOSE® Surround Ses Sisteminin karakterini oluşturur. Toplam çıkış gücü: 570 watt. BOSE® SoundTrue Enhancement Teknolojisi sıkıştırılmış dosya formatları için yüksek ses kalitesi ve dinamik özellikler sağlar.
Özel olarak 911’inize uygun hale getirilmiş, en yüksek seviyede ses performansı. 13 amplifikatör kanalı, 13 hoparlör, 300 watt’lık D sınıfı bir amplifikatör ile ayrı bir subwoofer. Tümü bir araya geldiğinde: Ek olarak veri boyutu açısından sıkıştırılmış müzik dosyalarının tonunu optimize eden ses geliştirici ile iyileştirilen tam 855 watt’lık saf müzik hazzı.
Her gün günün keyfini en iyi şekilde çıkarmamız gerekir.
PCM’inizin dokunmatik ekranındaki
''Restoran hala açık mı?'' 911’inize sormanız yeterlidir. Restoran, hava durumu veya alternatif bir güzergah arama gibi pek çok işlev akıllı ses tanıma işlevini kullanarak kolay kavranır bir şekilde kontrol edilebilir. Sesli komutları ve dokunmatik ekrandaki komutları bir arada da kullanabilirsiniz. ''Hey
Daima en hızlı güzergahta olmanızı sağlamak için, Navigasyon Plus sistemi bulunduğunuz konum için geçerli olan Gerçek Zamanlı Trafik Bilgilerine sürekli olarak erişir ve geçmiş veriler temelinde bir tahmin oluşturur. Böylece trafik sıkışıklıklarından kaçınmanıza yardımcı olarak zaman tasarrufu sağlar.
*
911 modellerinin uzun farlarında ve arka lambalarında en ileri LED teknolojisi kullanılmıştır. Hızlı bir şekilde tepki vermeleri ve güçlü bir aydınlatma sağlamaları için. Tüm 911 modellerinde bulunan olağandışı bir özellik ise şudur: dört noktalı gündüz sürüş farları ve kısa far ve arkada kesintisiz ışık şeridi.
Matris huzme teknolojisine sahip LED farlar karşıdan gelen trafikteki veya önünüzdeki araçlardaki şoförlerin gözünü almamak için ana fardaki sürekli ışık konisinin belirli segmentlerini devreden çıkarır. Araçlar arasındaki ve araçların yanındaki alanlar tamamen aydınlatılır. Elektronik viraj lambaları belirli LED’leri açıp kapatarak virajları en ugun şekilde aydınlatır.
Bugünlerde nadir rastlanan bir lüks: sadece doğrudan önünüzde olan şeylere yoğunlaşabilmek. Açık bir şekilde uzanan yol. Veya bir sonraki viraj. 911 gerçekten anın içinde kalmanızı sağlayan çok sayıda asistan sistemiyle size destek sağlar.
Yüksek hassasiyette navigasyon verileri sayesinde,
*
Sistem 911’inizin hızını önünüzdeki araçla olan mesafeye bağlı olarak uyarlar. Seçtiğiniz sabit hızdan daha yavaş hareket eden başka bir araca yaklaşırsanız, sistem motoru yavaşlatır veya nazikçe frenleri uygular. Hatta aracı durdurabilir. Önünüzdeki yol açıldığı anda, 911 yeniden hızlanarak orijinal olarak ayarlanmış sabit hıza dönecektir.
Şerit Takip Asistanı, aracın şerit içinde tutulmasını sağlayan direksiyon desteği sağlayarak üzerinizdeki yükü azaltır. Trafik işareti tanıma özelliği hız sınırlarını, ‘sollamanın yasak olduğu’ bölgeleri ve örneğin sınır işaretleri gibi dolaylı bilgileri gösterge panelinde görüntüler. Viraj alma bildirimi gösterge panelindeki okla gösterilen bir yön uyarısı görüntüleyerek, dar virajlar hakkında sizi uyarır. Bunu siz virajlara ulaşmadan çok önce yapar.
Gece Görüş Asistanı, yayaları ve büyük vahşi hayvanları farlar tarafından aydınlatılmadan önce tespit etmek için kızılötesi bir kamera kullanır. Gösterge panelindeki bir termal görüntü sürücüyü uyarır.
‘Islak Sürüş’ modunda, 911’de ıslak yol koşullarında sürüş sırasında size yardımcı olan yenilikçili bir sistem kullanılır. Ön tekerlek yuvasındaki sensörler yolların ıslak olduğunu tespit ederse, sistem ‘Islak sürüş moduna’ geçmeyi tavsiye eder. Bundan sonra şasi kontrolü sistemleri ve güç aktarım sisteminin tepkileri koşullara göre uyarlanacaktır.
* ‘Islak’ sürüş programı farklı yol ve hava koşullarında uygun bir sürüş tarzı benimsemenin yerine geçmez ve nihayetinde sürücü için bir yardımcıdan fazlası değildir.
Uzaktan Kumandalı Park Asistanı, uzaktan kumandalı park gibi çeşitli akıllı işlevleri bir araya getirir. Akıllı telefonunuzu kullanarak paralel ve dikey park yerlerine ve garajlara girmeyi ve çıkmayı kolaylaştırır. Bu Aktif Park Asistanı park yerlerini otomatik olarak tespit eder ve - sürücünün gözetimi altında - aracı bağımsız olarak ileri ve geri yönlendirir.
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasal olarak zorunlu kılınan ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 1 Eylül 2017’den bu yana, belirli yeni araçlar, yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonlarının ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre tip onayı almaktadır. 1 Eylül 2018’den itibaren, WLTP Yeni Avrupa Sürüş Çevriminin (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP’ye göre belirlenen yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri çoğu durumda NEDC’ye göre belirlenen değerlerden yüksek olacaktır. Bu 1 Eylül 2018’den itibaren araçların vergilendirilmesinde ilgili değişikliklerin yapılmasına neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onayı sürecinden bağımsız olarak, hala NEDC değerlerini vermekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin ek olarak bildirilmesi, kullanımı zorunlu olana kadar gönüllülük esasına dayanmaktadır. Yeni araçlar (WLTP’ye göre tip onayı alan araçlar) söz konusu olduğunda, geçiş dönemi boyunca NEDC değerlerinin WLTP değerlerinden yola çıkarak hesaplanması gerekecektir. NEDC değerlerinin bir aralık olarak verildiği durumlarda, bunlar tek bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Sadece farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasında bir araç olarak sağlanmışlardır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik biçimleri, vs.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve hava ve trafik koşulları ile bireysel sürüş tarzına ek olarak aracın olarak yakıt/elektrik tüketimini, CO₂ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli
Sevdiğiniz her şeyde olduğu gibi, asla yetinemezsiniz. Sadece daha fazlasını istersiniz. Basitçe ‘Sevdiklerinizin daha fazlasını’ istersiniz. 911 GTS modellerine ilham veren de tam olarak budur: daha fazla güç, çeviklik ve dinamik özellikler ve benzersiz bir sportif görünüm. Başka bir deyişle: daha fazla
¹ Race-Tex süete benzeyen, yüksek kaliteli bir görünüme ve dokunma hissine sahip olan, yarış pistlerinde kullanımı onaylanmış bir mikrofiber malzemedir. Konforlu, yumuşak bir tutuş hissi ve sıkı kavrama olanağı sunar. Dayanıklıdır ve bakımı kolaydır.
Yarış pistinde kullanım için onaylanan Race-Tex kumaş aynı zamanda Sports koltuk Plus modellerinin koltuk ortalarında da kullanılır. GTS’ye özel başka bir özellik: baş desteklerinde kabartmalı 'GTS' logosu. İsteğe bağlı GTS iç tasarım paketi ile birlikte, genişletilmiş deri özelliklerine ve bunların yanında Carmine Kırmızısı veya Tebeşir rengi dekoratif dikişler ve diğer unsurlara sahip olan siyah renkli Race-Tex iç tasarım özelliklerini alacaksınız.
İsteğe bağlı olarak sunulan tam spor koltuklar karbon dokuma bir son katla birlikte tamamen karbon fiberle güçlendirilmiş plastikten (CFRP) yapılmıştır. Bu özellikle minimum ağırlıkta iyi bir yanal destek sağlar. Koltuk siyah deri ile kaplanmıştır, koltuğun orta kısmı delikli Race-Tex kumaştandır. Baş desteklerindeki 'GTS' logosu mükemmel bir sonlandırma sağlar.
Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: mod düğmesine,
PASM spor süspansiyon bulunan 911 GTS
Maksimum fren gücü: önde kırmızı renkli altı pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri ve arkada kırmızı renkli dört pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperlerine ve önde 408mm, arkada 380mm fren diski çapına sahip olmaları 911 GTS modellerinin baz modellere ve S modellerine göre daha da fazla fren gücüne sahip olmalarını sağlar.
Saten siyahı renkte merkezi kilitlemeli 20/21 inç 911
Hedefe yönelik ağırlık azaltma işlemleri sayesinde, isteğe bağlı hafif paket 911 GTS
İsteğe bağlı siyaha boyalı (parlak) GTS dış tasarım paketi dış tasarıma özel vurgular ekler. Şunları içeri: Sport
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasal olarak zorunlu kılınan ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 1 Eylül 2017’den bu yana, belirli yeni araçlar, yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonlarının ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre tip onayı almaktadır. 1 Eylül 2018’den itibaren, WLTP Yeni Avrupa Sürüş Çevriminin (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP’ye göre belirlenen yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri çoğu durumda NEDC’ye göre belirlenen değerlerden yüksek olacaktır. Bu 1 Eylül 2018’den itibaren araçların vergilendirilmesinde ilgili değişikliklerin yapılmasına neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onayı sürecinden bağımsız olarak, hala NEDC değerlerini vermekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin ek olarak bildirilmesi, kullanımı zorunlu olana kadar gönüllülük esasına dayanmaktadır. Yeni araçlar (WLTP’ye göre tip onayı alan araçlar) söz konusu olduğunda, geçiş dönemi boyunca NEDC değerlerinin WLTP değerlerinden yola çıkarak hesaplanması gerekecektir. NEDC değerlerinin bir aralık olarak verildiği durumlarda, bunlar tek bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Sadece farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasında bir araç olarak sağlanmışlardır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik biçimleri, vs.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve hava ve trafik koşulları ile bireysel sürüş tarzına ek olarak aracın olarak yakıt/elektrik tüketimini, CO₂ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli
Arka taraftaki 'PORSCHE' yazısı tıpkı model isminde olduğu gibi Mat Siyah son kat boyası ile zaman ötesinde bir şıklığa sahiptir.
Gerçekten göz alıcı bir ayrıntı: parlak Siyah petekli havalandırma ızgaralarının üzerindeki plaketler 50. Yılda
Sadelikçi ve sportif: entegre 50. Yılda
Yüksek kalite: ergonomik baş destekleri 50. Yılda
Şık ve zamanın ötesinde: Sport Chrono Paketi ve
Direksiyon kolonu paneli, torpido gözü kapağı, güneşlikler ve orta konsol yüksek kaliteli deriden yapılmıştır. Alüminyumdan dekoratif dolgularda Siyah renkli anotlanmış bir son kat bulunur.
Şık kontrastlar: Slate Grisi dikişler ve emniyet kemerleri.
F. A.
Sadece bir tane olabilir. Ön göğsün sağ tarafında üzerinde '911' yazısı ve bireysel sınırlı sürüm numarası bulunan sınırlı sürüm plaketi.
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasal olarak zorunlu kılınan ölçüm yöntemine göre belirlenmiştir. 1 Eylül 2017’den bu yana, belirli yeni araçlar, yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonlarının ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlaştırılmış Hafif Araç Test Prosedürüne (WLTP) göre tip onayı almaktadır. 1 Eylül 2018’den itibaren, WLTP Yeni Avrupa Sürüş Çevriminin (NEDC) yerini almıştır. Daha gerçekçi test koşulları nedeniyle, WLTP’ye göre belirlenen yakıt/elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri çoğu durumda NEDC’ye göre belirlenen değerlerden yüksek olacaktır. Bu 1 Eylül 2018’den itibaren araçların vergilendirilmesinde ilgili değişikliklerin yapılmasına neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki fark hakkında daha fazla bilgiyi www.porsche.com/wltp adresinde bulabilirsiniz.
Şu anda, kullanılan tip onayı sürecinden bağımsız olarak, hala NEDC değerlerini vermekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin ek olarak bildirilmesi, kullanımı zorunlu olana kadar gönüllülük esasına dayanmaktadır. Yeni araçlar (WLTP’ye göre tip onayı alan araçlar) söz konusu olduğunda, geçiş dönemi boyunca NEDC değerlerinin WLTP değerlerinden yola çıkarak hesaplanması gerekecektir. NEDC değerlerinin bir aralık olarak verildiği durumlarda, bunlar tek bir otomobille ilgili değildir ve teklifin bir parçasını oluşturmaz. Sadece farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasında bir araç olarak sağlanmışlardır. Ekstra özellikler ve aksesuarlar (ek parçalar, lastik biçimleri, vs.) ağırlık, yuvarlanma direnci ve aerodinamik gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve hava ve trafik koşulları ile bireysel sürüş tarzına ek olarak aracın olarak yakıt/elektrik tüketimini, CO₂ emisyonlarını ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli