Porsche Araç Oluşturucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
Menu
Porsche Merkezi Bul
Tümü
Coupé
Cabriolet
Targa
911 Carrera
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,2 s
Hızlanma 0-100 km/sa
293 km/sa
Azami hız
WLTP*
10,8– 10,3
l/100 km
245– 233
g/km
NEDC*
9,4
l/100 km
215
g/km
911 Carrera Cabriolet
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
291 km/sa
Azami hız
WLTP*
10,8– 10,4
l/100 km
245– 236
g/km
NEDC*
9,6
l/100 km
218
g/km
911 Carrera 4
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,2 s
Hızlanma 0-100 km/sa
291 km/sa
Azami hız
WLTP*
10,9– 10,3
l/100 km
247– 234
g/km
NEDC*
9,6
l/100 km
218
g/km
911 Carrera 4 Cabriolet
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
289 km/sa
Azami hız
WLTP*
10,8– 10,5
l/100 km
246– 238
g/km
NEDC*
9,7
l/100 km
221
g/km
911 Carrera S
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,7 s
Hızlanma 0-100 km/sa
308 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,1– 10,1
l/100 km
251– 229
g/km
NEDC*
10,0– 9,6
l/100 km
227– 220
g/km
911 Carrera S Cabriolet
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,9 s
Hızlanma 0-100 km/sa
306 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,0– 10,3
l/100 km
250– 233
g/km
NEDC*
10,1– 9,8
l/100 km
230– 223
g/km
911 Carrera 4S
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0-100 km/sa
306 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,1– 10,2
l/100 km
253– 231
g/km
NEDC*
10,1– 9,7
l/100 km
231– 222
g/km
911 Carrera 4S Cabriolet
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0-100 km/sa
304 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,1– 10,4
l/100 km
252– 235
g/km
NEDC*
10,2– 9,9
l/100 km
234– 225
g/km
911 Targa 4
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
289 km/sa
Azami hız
WLTP*
10,9– 10,5
l/100 km
247– 239
g/km
NEDC*
9,8
l/100 km
223
g/km
911 Targa 4S
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0-100 km/sa
304 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,1– 10,4
l/100 km
253– 236
g/km
NEDC*
10,3– 9,9
l/100 km
235– 227
g/km
911 Carrera GTS
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
311 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,4– 10,4
l/100 km
258– 236
g/km
NEDC*
10,3– 9,7
l/100 km
234– 221
g/km
911 Carrera GTS Cabriolet
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
309 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,3– 10,5
l/100 km
256– 239
g/km
NEDC*
10,4– 9,8
l/100 km
238– 224
g/km
911 Carrera 4 GTS
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,3 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
309 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,4– 10,6
l/100 km
259– 240
g/km
NEDC*
10,5– 9,7
l/100 km
240– 222
g/km
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,5 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
307 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
256– 244
g/km
NEDC*
10,6– 9,9
l/100 km
242– 226
g/km
911 Targa 4 GTS
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,5 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
307 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
NEDC*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
Yeni
911 50.Yıl Porsche Design Serisi
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,5 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
307 km/sa
Azami hız
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
NEDC*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
Başlangıca dön
911 50.Yıl Porsche Design Serisi.
İkonik: 911’in efsanevi hatları Chronograph I’in sadeliği öne çıkaran karakteri ile bir araya geliyor. Özel yıldönümünü kutlamak üzere sunulan model 750 ürünle sınırlı bir sürümle geliyor ve ikon haline gelmiş bir saatin öne çıkan unsurlarına sahip, zamanın ötesinde bir spor otomobil tasarımını ortaya çıkarıyor. 911’in ve benzersiz bir saat üreticisinin başarı hikayesinin devamı bu.
Zamanın ötesinde tasarım, çağdaş yorum.
911 Carrera ikon haline gelmiş silüeti ve şık tavan hatları sayesinde diğer otomobillerden kolaylıkla ayrılabilir. Bu özellikler, tıpkı olağanüstü bir performansa sahip olan spor otomobiller gibi, 1963’ten bu yana Porsche markasının karakterini oluşturmaktadır.
Porsche - Geleneğin ve modernliğin uyumu: ikon haline gelmiş silüet ve sürekli ışık şeridi.
Geleneğin ve modernliğin uyumu: ikon haline gelmiş silüet ve sürekli ışık şeridi.
Porsche - Araç gövdesi şekilleri.Porsche - Araç gövdesi şekilleri.Porsche - Araç gövdesi şekilleri.

Araç gövdesi şekilleri.

Coupé.

911’in Coupé versiyonu Porsche DNA’sını en saf haliyle barındırır: uzun, düz kaput, dik bir eğime sahip olan ön cam. Ve tavan hatları, orijinal 911’de zaten karakterize edilmiş olduğu şekliyle, arkaya doğru hafif bir eğimle alçalır.

Cabriolet.

911’in üzeri açık versiyonunun karakterini belirleyen her zaman daha yüksek bir özgürlük hissi ve bol miktarda temiz hava sunması olmuştur. Tamamen otomatik kumaş tavanı sayesinde, kapatıldığında Cabriolet 911 Coupé modellerinin şık silüetine sahiptir.

Targa.

En şık 911 modelinin ismine ‘targa’ eklenmiştir. Karakteristik devrilme çubuğu ve yenilikçi tavan konsepti ile 911 Targa zamanın ötesinde bir klasiktir. Aynı zamanda, 911’in üzeri kapalı bir otomobilin konforuna ve güvenliğine sahip olan üzeri açık bir versiyonudur.

360° Deneyim.

CoupéCabrioletTarga
Porsche - Dış tasarımPorsche - Dış tasarım
Sportif, ergonomik, zamanın ötesinde: GT spor direksiyon simidine, gösterge paneline ve spor koltuk plus koltuklara sahip kokpit.
Spor otomobil performansı.
911 Carrera Cabriolet Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,3
l/100 km
256– 233
g/km
911 Carrera Cabriolet Modelleri (NEDC)*
10,6– 9,6
l/100 km
242– 218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
911 Targa Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,4
l/100 km
257– 236
g/km
911 Targa Modelleri (NEDC)*
10,7– 9,8
l/100 km
243– 223
g/km
  • Arkada güçlü çift turbo yatay olarak karşı karşıya yerleştirilmiş altı silindirli motor
  • Yüksek hassasiyetli Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman
  • Sürüş dinamiklerini arttırmaya yönelik sistemler
Porsche - Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: Ön göğüs üzerinde mod anahtarı ve kronometre ile birlikte Sport Chrono paketi.
Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: Ön göğüs üzerinde mod anahtarı ve kronometre ile birlikte Sport Chrono paketi.

911’i ayrıntılı bir şekilde keşfedin.

Porsche - 911’i ayrıntılı bir şekilde keşfedin.
Tasarım
Daha fazlasını keşfet
Tasarım
İkonlarla dolu bir dünyadaki bir ikon.
911’in tasarımı zamanın ötesindedir ve evrensel bir tasarım diline sahiptir, çünkü arkasındaki ilke en küçük vidasına kadar tamamen gerekli olan özelliklere bağlı kalmasını sağlamaktadır. Biçim işlevi izler. 911 uzun soykütüğü ile bu geleneği geleceğe taşımaya devam etmektedir.

Dış tasarımın ayrıntıları.

Geleneksel ve modern olanı bir araya getiren bir tasarım. Yolda daha fazla dinamiklik sağlayan. Ve 911’i takip eden herkeste bir duygu uyandıran.

Tasarım DNA’sı.

Tipik olarak 911: uzun, düz kaput, dik bir eğitime sahip ön cam ve arkaya doğru hafif bir eğimle alçalan tavan hatları. Kanatlar daha net bir şekle sahiptir, arka kısım daha güçlüdür ve yatay hatları net bir şekilde vurgular.

Işık şeridi.

Üç boyutlu LED arka lambaların arasındaki LED teknolojisine sahip kesintisiz ışık şeridi tüm 911 modellerinin görünümünü belirler. Ve geceleri bile başka otomobillerle karıştırılmalarını önler.

Targa çubuğu.

911 Targa modellerindeki göz alıcı ve modeli tanımlayan bir unsur: devrilme çubuğu. En yüksek güvenlik gerekliliklerine uygundur ve alüminyumdan yapılan çubuk süslemeleri, solungaç şeklindeki yanal çizgiler ve orijinal ‘targa’ logosu ile kendine özgü ikonik bir karakteri vardır.

Jantlar.

Çevik ve ilerici: 911 ön ve arkadaki farklı jant boyutları nedeniyle de özellikle atletik bir görünüme sahiptir. 20/21 inç değerine kadar ulaşan jantlar, arka akstaki daha büyük çap sayesinde daha fazla denge ve konfor sağlar.

Ön farlar.

Ana farların şekli ve konumu da ilk 911 nesillerini hatırlatmaktadır. Bu farların içinde en yeni LED teknolojisi kullanılmıştır.

Kaput.

Karakteristik dinamik girinti profilleri – ve ön rüzgarlığa doğru inen düz eğimiyle – kaput önceki 911 modellerine bir referans duruşudur.

Kapı kolları.

Kapı kolları kısmen girintilidir, böylece kesinlikle fark edilmeden aracın görünümüne uyum sağlarlar.

Jantlar.

Jantlar hakkında bilgi burada bulunabilir.

Gelenek yenilikçilik ile buluşuyor: iç tasarım.

Analog hassasiyetle birlikte dijital entegrasyon. 911’in iç mekan tasarımı eskinin güçlü yönlerini yeni olanaklarla bir araya getirir ve bir spor otomobil olarak her şeyden önce tek bir amacı vardır: tamamen sürücü için tasarlanmıştır.

Zamanın ötesinde tasarım.

İlerici teknoloji.

360 derecede 911 : İç tasarım.

İç tasarımın ayrıntıları.

Spor otomobil ergonomisi.

Analog devir göstergesi gösterge panelinin merkezinde ve dolayısıyla daima sürücünün görüş alanında bulunur. Yükselen orta konsol direksiyon simidi ile vites kolu arasındaki mesafenin kısalmasını ve anahtar ve düğmelerin kolay kavranır şekilde yerleştirilmesini sağlar. Tümü bir 911 sürmenin benzersiz hissi için.

Porsche Gelişmiş Kokpit.

Yüksek çözünürlüklü göstergeler, dokunmaya duyarlı düğmeler ve net bir şekilde yapılandırılmış işlevler ve içerik. 911’in iç mekanı hiç bu kadar sürücü odaklı olmamıştı, bunu sağlayan da Porsche Gelişmiş Kokpit kontrol konsepti oluyor. Tipik bir spor otomobil: bilinçli şekilde analog olarak tutulan düğmeler önemli sürüş ve şasi işlevlerine doğrudan erişim sağlıyor.

Gösterge paneli.

Analog devir göstergesinin solunda ve sağında, dört yuvarlak gösterge ile önemli araç bilgilerini gösteren iki adet yüksek çözünürlüklü 7 inç ekran bulunur. Tamamen sürüşle ilgili içerikler için, içeriği azaltılmış bir görünüm kullanılabilir.

Porsche İletişim Yönetimi (PCM).

Porsche İletişim Yönetimi sistemi, dahili çevrimiçi navigasyon özelliği ile birlikte ses, navigasyon ve iletişim için ve bunların yanında çeşitli asistanı sistemleri için merkezi kumanda merkezinizdir. En yeni nesilde aynı zamanda yeni bir ekran ve çalıştırma konsepti yer alır.

Malzemeler.

Vites kolundan hava çıkışına kadar: tüm yüzeyler, her bir ayrıntı dikkatli bir şekilde ele alınmıştır ve yüksek kaliteye sahiptir. Mevcut malzeme ve ekipmanların kombinasyon seçenekleri için neredeyse hiçbir sınır yoktur, sınır sizin kişisel zevkinizdir.

Sonraki bölüm
Performans

Tüketim ve Emisyonlar.

911 Carrera Cabriolet (WLTP)*
10,8– 10,4
l/100 km
245– 236
g/km
911 Carrera Cabriolet (NEDC)*
9,6
l/100 km
218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
911 Targa Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,4
l/100 km
257– 236
g/km
911 Targa Modelleri (NEDC)*
10,7– 9,8
l/100 km
243– 223
g/km
Performans
Daha fazlasını keşfet
Performans
Asla sona ermeyen yol için üretilmiştir.
Her bir 911 aynı temel amaca yöneliktir: sürüş. Mümkün olduğunca sportif bir şekilde. Çift turbo yatay olarak karşı karşıya yerleştirilmiş silindirli motor, şanzıman, şasi, frenler ve tüm kontrol sistemleri bu yüzden tek bir amaca yönelik olarak tasarlanmıştır: en yüksek performans.

Modeller

Porsche - Motor
Motor
911 Carrera Cabriolet Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,3
l/100 km
256– 233
g/km
911 Carrera Cabriolet Modelleri (NEDC)*
10,6– 9,6
l/100 km
242– 218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
911 Targa Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,4
l/100 km
257– 236
g/km
911 Targa Modelleri (NEDC)*
10,7– 9,8
l/100 km
243– 223
g/km
911 modellerinin motoru çift turbo yapılandırmasına sahiptir. Öne çıkan nitelikleri: devir aralığı boyunca olağanüstü güç, son derece doğrudan tepki verme ve düşük devirlerde bile geniş bir tork düzlemi. Yatay olarak karşı karşıya yerleştirilen silindirlerden oluşan yapı, kısa olması, yüksekliğinin düşük olması ve aracın arkasındaki konumu sayesinde düşük bir ağırlık merkezi elde edilmesini sağlar. Aracın ortasına yakın bir yerde bulunan motor takozları daha fazla denge ve daha düşük titreşim sağlar.
Turboşarjlar.
Motorlarda iki turboşarj ve yükleme havası ile soğutma özelliği vardır. Bu egzoz turboşarjının önemli bir unsurudur ve aynı anda performansın arttırılmasına ve emisyonların azaltılmasına büyük oranda katkıda bulunur.

Şanzıman.

8 vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK).

8 vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) güç akışını kesintiye uğratmadan - milisaniyeler içinde, son derece hızlı vites değişiklikleri sağlar. PDK birinci ve altıncı vites arasındaki son derece sportif ayarı verimli ekonomi vitesi oranları (yedinci ve sekizinci vites) ile birleştirir.

7 vitesli düz şanzıman.

7 vitesli düz şanzıman, her bir vites arasında en uygun bağlantı ile elde edilen kısa mesafeler sayesinde sürücü ile araç arasında son derece doğrudan bir bağlantı sağlar. Sport Chrono Paketi ile birlikte, aktif Sport veya Sport Plus modunda dinamik gaz verme işlevi daha fazla duygulara yönelik bir sürüş deneyimi ve daha heyecan verici bir ses sağlar.

Porsche Çekiş Yönetimi (PTM).

Dört tekerden çekişli Porsche Çekiş Yönetimi (PTM) tahrik kuvvetini sürekli olarak tahrik edilen arka aks ve ön aks arasında en uygun şekilde dağıtır. Mükemmel bir sürüş ve tam da sınırlarda yer alan son derece uyumlu bir yol tutuşu için.

Porsche Tork Yönlendirme Plus (PTV Plus).

PTV Plus sürüş dinamiklerini ve dengeyi iyileştirmeyi amaçlayan bir sistemdir. Arka tekerleklerdeki frenlerin hassas bir şekilde uygulanması ve bir arka diferansiyel kilidi ile çalışır. Tüm hızlarda daha fazla denge, olağanüstü çekiş ve yüksek çeviklik için.

Şasi sistemleri.

Her şeyin daha fazlası. Şasi sistemleri 911’in araç özelliklerini optimize eder ve daha hızlı, daha çevik ve daha konforlu olmasını sağlar.

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM).

PASM yol koşullarına ve sürüş moduna bağlı olarak, her bir tekerlek için sönümleme kuvvetini aktif ve sürekli olarak kontrol eden bir elektronik sönümleme kontrolü sistemidir. Dinamik özelliklerdeki artışın yanında daha fazla konfor için.

PASM spor süspansiyon.

PASM spor süspansiyonda, gövde PASM şasisine göre 10mm daha indirilmiştir. Yaylar daha sert ve kısadır ve ön ve arka akslardaki devrilme önleme çubukları daha serttir. Yay oranları önemli ölçüde yükseltilmiştir, bu da 911’in yolda daha nötr ve dengeli olmasını sağlar.

GTS’ye özel PASM spor süspansiyon.

PASM spor süspansiyon bulunan 911 GTS Coupé ve Cabriolet modellerinde, gövde standart PASM süspansiyona göre 10 mm daha alçaktır, yaylar daha sert ve kısadır ve arka aksta yardımcı yaylar adı verilen yaylar bulunur. Etkinlikleri motor sporlarında kanıtlanan bu ek yaylar, yay hareket mesafesini sınırlamadan çok daha sportif yay oranları sağlar.

Porsche Denge Yönetimi (PSM).

Porsche Denge Yönetimi (PSM) dinamik sürüş performansının sınırlarında dengeyi korumak için otomatik bir kontrol sistemidir. Yüksek seviyede sürüş dengesi ve güvenliği ve aynı zamanda olağanüstü çeviklik için. Sport Chrono Paketi ile birlikte, PSM bir Sport modu ile desteklenir. Bu, PSM arka planda aktif kalırken, çok daha sportif bir sürüş tarzına olanak sağlar.

Arka aks yönlendirme.

Arka aks yönlendirme sistemi, düşük hızlı manevralar sırasında yol tutuşunu iyileştirerek ve manevraları ve viraj almayı kolaylaştırarak performans ve günlük kullanıma uygunluğu eşit oranda iyileştirir. Arka aks yönlendirme sistemi aynı zamanda yüksek hızlı manevralar sırasında çok daha fazla sürüş dengesi de sağlar.

Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC).

PDCC aktif bir savrulma dengeleme sistemidir. Dinamik olarak viraj alırken yanal gövde hareketini bastırır. Daha iyi dinamik performansı, çok daha nötr bir yol tutuşu ve hız ne olursa olsun daha fazla sürüş konforu için.

Sport Chrono Paketi.

Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: mod düğmesine, Porsche Track Precision uygulamasına ve lastik sıcaklığı ekranına sahip Sport Chrono Paketi. İşlevleri motorun, şasinin ve şanzımanın daha sportif bir şekilde ayarlanmasını sağlar.

Mod düğmesi ve SPORT Response düğmesi.
Mod düğmesi farklı sürüş tarzları seçmenizi, örneğin sürüş dinamiklerini arttırmanızı, kişisel tercihlerinizi kaydetmenizi veya ıslak yollarda sürüş yardımı almanızı sağlar. SPORT Response düğmesi yaklaşık 20 saniye boyunca maksimum tepki verecek şekilde motoru ve şanzımanı gücü hızlı bir şekilde bırakmaya hazırlar.
Kalkış Denetimi ve motor sporlarından alınan vites değiştirme stratejisi.
Kalkış Denetimi işlevi, SPORT PLUS modundaki Porsche Doppelkupplung (PDK) ile birlikte hareketsiz durumdan en iyi kalkışı sağlar. Motor sporlarından alınan vites değiştirme stratejisi ile, PDK maksimum hızlanma için son derece kısa vites değiştirme süreleri ve optimum vites değiştirme noktaları sağlamaya hazırdır.
Dinamik motor takozları.
Elektronik olarak düzenlenen bu sistem tüm güç aktarım sistemindeki ve özellikle de motordaki algılanabilir salınımları en aza indirir, böylece sert ve yumuşak motor takozu düzenlerinin avantajları kullanılabilir. Kısaca: hem sürüş dengesini hem de sürüş konforunu iyileştirir.
Porsche Track Precision uygulaması.*
Sport Chrono paketinin bir parçası olan Porsche Track Precision uygulaması ile akıllı telefonunuzu kullanarak tur sürülerinizi ve sürüş verilerinizi kolaylıkla ölçebilirsiniz. Kaydetmek, diğer sürücülerle paylaşmak ve karşılaştırmak için.

* Uygulama kullanımına sadece kapalı pistlerde izin verilir. Bu ürünün (özellikle de video kayıt özelliğinin) kullanılması bazı pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya yönetmeliklerle yasaklanmış olabilir. Bu ürünü herhangi bir şekilde kullanmadan önce, lütfen yerel yasalar ve yönetmeliklere göre izin verildiğini kontrol edin. 

Frenler.

Frenler 911 modellerinin yüksek performansına uygun şekilde tasarlanmıştır. 911 Carrera modellerinde, dört pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri 330mm’lik fren disklerini tutar. - Carrera S modellerinde ise ön kısımda ön aksta altı pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri ve arkada bunların dört pistonlu benzerleri bulunur. Fren diski çapı artan güç çıkışına göre uyarlanarak ön ve arkada 350mm’ye yükseltilmiştir. 911 GTS modelleri ise ön kısımda kırmızı renkli altı pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri ve arkada bunların dört pistonlu benzerleri ile daha da fazla fren gücüne sahiptir. Fren diski çapı: Önde 408mm ve arkada 380mm.

Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).

Daha hafif, daha dengeli, motor sporlarında kendini kanıtlamış: Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) sistemi ön aksta 410 mm ve arka aksta 390 mm çapında seramik fren diskleri sayesinde daha da fazla frenleme performansı sağlar. Başka bir avantajı ise, fren disklerinin son derece hafif olması satesinde, çekişin ve konforun önemli oranda iyileştirilmesidir. Önde altı pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri ve arkada dört pistonlu kaliperler çok daha güçlü ve daha önemlisi, son derece tutarlı frenleme kuvvetleri sağlar.

Sonraki bölüm
Konfor

Tüketim ve Emisyonlar.

911 Carrera Cabriolet Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,3
l/100 km
256– 233
g/km
911 Carrera Cabriolet Modelleri (NEDC)*
10,6– 9,6
l/100 km
242– 218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
911 Targa 4S (WLTP)*
11,1– 10,4
l/100 km
253– 236
g/km
911 Targa 4S (NEDC)*
10,3– 9,9
l/100 km
235– 227
g/km
Konfor
Daha fazlasını keşfet
Konfor

Yeni konfor alanınız?

Sol ön.

Spor direksiyon simidi.

Çok işlevli Spor direksiyon simidi müzik sistemi, telefon ve navigasyon işlevlerinin doğrudan, konforlu bir şekilde kullanılmasını sağlar. Basmalı anahtarlar kısa vites değiştirme hareketleri ve hızlı, hassas vites değişiklikleri sağlar. GT spor direksiyonda ise, ek parmak yuvaları ve üst orta kısımdaki bir işaret 911’in motor sporlarından gelen genlerini gösterir.

Spor koltuklar

911 spor koltukları konforludur ve dinamik viraj alma manevraları sırasında bile destek sağlar. Sports koltuk Plus modelleri ise daha da sportif bir tasarıma sahiptir. Bunlarda, koltuk minderleri ve koltuk arkalıklarındaki daha sert yan destekler, yanal desteği arttırır. Başka bir avantajı ise, her iki koltukta Hafıza paketine sahip tamamen elektrikli koltuk ayarlarının hem sürücü hem de yolcu için daha fazla konfor sağlamasıdır.

Porsche - Arka koltuklar.
Arka koltuklar.
Arka koltuklar bir spor otomobile göre göze çarpacak oranda konforludur. Katlanabilir koltuk arkalıkları sayesinde, arka saklama bölmesi 264 litre fazladan saklama alanı sağlayacak şekilde kullanılabilir.
Porsche - Bagaj bölmesi.
Bagaj bölmesi.
Günlük kullanıma %100 uygun: 911 modellerinin bagaj bölmesi hacmi 132 litredir.
Porsche - Konfor Erişimi.*
Konfor Erişimi.*
Konfor Erişimi 911’in anahtarsız açılabilmesini sağlar. Kapı koluna yan taraftan veya eliniz bagaj bölmesi kapağının üzerindeki Crest işaretinin altında olacak şekilde yaklaşın, aracın kilidi açılacak ve kapı kolları otomatik olarak dışarı çıkacaktır.

* Konfor Erişiminde en yeni teknoloji kullanılır. Ancak, anahtarın kablosuz şifreleme kodunun ele geçirilmesi ve aracı açmak veya çalmak için kullanılması olasılığı tamamen ortadan kaldırılamaz.

Cabriolet modellerinde aynı zamanda klasik bir 911 silüeti bulunur. Tamamen otomatik kumaş bir tavana sahiptirler. Tavan yaklaşık 12 saniye içinde açılabilir ve kapanabilir. Bu işlem 50 km/saate kadar hızlarda gerçekleştirilebilir. Son derece sağlam olmasına karşın özellikle hafif olmasını sağlayan sabit bir arka cama ve üç adet entegre magnezyum elemana sahiptir.

- Targa tavan konsepti güvenlik, konfor ve tasarımın ideal kombinasyonunu barındırır. Araç hareketsiz haldeyken, 911 Targa modellerinin tamamen otomatik tavan sistemi sadece 19 saniye içinde açılır ve kapanır. Ağırlık açısından optimize edilen, kompozit emniyet camından yapılan ısıtılabilir arka cam ve ses yalıtımı sağlayan tavan döşemesi aracın üzeri kapatıldığında son derece düşük sürüş gürültüsü sağlar.

- Coupé modelleri için sunulan elektrikli olarak ayarlanabilen sürgülü/eğimli açılır tavan 911’inizde daha fazla alan sahibi olmanızı sağlar. Büyük bir alan kafa alanı kısıtlanmayacak şekilde dışa doğru açılır. Sertleştirilmiş renkli camdan yapılan elektrikli sürgülü/eğimli açılır tavan kapalı olduğunda bile daha geniş bir alan hissi sağlar.

Ses Paketi Plus.

Ses Paketi Plus sistemi sekiz hoparlör ve 150 watt’lık toplam çıkış gücü sayesinde 911’inizde mükemmel ses sağlar.

BOSE® Surround Ses Sistemi.

Aracın kaportasına entegre edilmiş 12 hoparlör ve 100 watt subwoofer’lara sahip amplifikatör kanalları BOSE® Surround Ses Sisteminin karakterini oluşturur. Toplam çıkış gücü: 570 watt. BOSE® SoundTrue Enhancement Teknolojisi sıkıştırılmış dosya formatları için yüksek ses kalitesi ve dinamik özellikler sağlar.

Burmester® Birinci Sınıf Surround Ses Sistemi.

Özel olarak 911’inize uygun hale getirilmiş, en yüksek seviyede ses performansı. 13 amplifikatör kanalı, 13 hoparlör, 300 watt’lık D sınıfı bir amplifikatör ile ayrı bir subwoofer. Tümü bir araya geldiğinde: Ek olarak veri boyutu açısından sıkıştırılmış müzik dosyalarının tonunu optimize eden ses geliştirici ile iyileştirilen tam 855 watt’lık saf müzik hazzı.

Mükemmel bağlantı özelliklerine sahip olması rağmen, tamamen bağımsızdır.
Porsche Connect*.

Her gün günün keyfini en iyi şekilde çıkarmamız gerekir. Porsche Connect* bunu yapmanıza yardımcı olur. 911’inizdeki her sürüşünüzde sizi ideal başlangıç konumuna getirir. Araçtaki ve akıllı telefonunuzdaki My Porsche uygulamasındaki hizmetler günlük yaşamınızda mükemmel yardımcı pilotlar olarak görev yapar.

Apple Music.

PCM’inizin dokunmatik ekranındaki Apple Music simgesine tıklamanız 70 milyon şarkıyı reklamsız olarak dinleyebilmeniz, çalma listelerini arayabilmeniz ve dünyanın her yerinden en iyi canlı akışları dinleyebilmeniz için yeterlidir. O anda canlı olarak çalmakta olan her bir şarkıyla kendi radyo kanalınızı bile yaratabilirsiniz. 911 sürücüleri Apple Music’i altı aya kadar ücretsiz olarak kullanabilir.

Sesli Komut.

''Restoran hala açık mı?'' 911’inize sormanız yeterlidir. Restoran, hava durumu veya alternatif bir güzergah arama gibi pek çok işlev akıllı ses tanıma işlevini kullanarak kolay kavranır bir şekilde kontrol edilebilir. Sesli komutları ve dokunmatik ekrandaki komutları bir arada da kullanabilirsiniz. ''Hey Porsche, beni şuraya götür!'' deyin veya navigasyonu başlatmak için PCM ekranınıza dokunun.

Navigasyon Plus.

Daima en hızlı güzergahta olmanızı sağlamak için, Navigasyon Plus sistemi bulunduğunuz konum için geçerli olan Gerçek Zamanlı Trafik Bilgilerine sürekli olarak erişir ve geçmiş veriler temelinde bir tahmin oluşturur. Böylece trafik sıkışıklıklarından kaçınmanıza yardımcı olarak zaman tasarrufu sağlar.

* Porsche Connect’in temelinde LTE telefon modülü bulunur. Yüksek çalışma konforu ve optimize edilmiş veri bağlantısı için bir SIM kartı okuyucusu vardır. Belirli ülkelerde aynı zamanda bir veri hacmi de içeren LTE özelliklerine sahip entegre bir SIM kartı da bulunur. - Porsche Connect yelpazesi modele ve ülkede kullanabilirlik durumuna göre değişir. Bu sayfada sunulan bilgiler size genel bir bakış sağlamak amacını taşımaktadır. Aracınızdaki hizmetlerin kullanılabilirliği hakkında bilgi için, lütfen Porsche Kimliğinizle Connect Mağazasında oturum açın.

911 modellerinin uzun farlarında ve arka lambalarında en ileri LED teknolojisi kullanılmıştır. Hızlı bir şekilde tepki vermeleri ve güçlü bir aydınlatma sağlamaları için. Tüm 911 modellerinde bulunan olağandışı bir özellik ise şudur: dört noktalı gündüz sürüş farları ve kısa far ve arkada kesintisiz ışık şeridi.

Matris huzme teknolojisine sahip LED farlar karşıdan gelen trafikteki veya önünüzdeki araçlardaki şoförlerin gözünü almamak için ana fardaki sürekli ışık konisinin belirli segmentlerini devreden çıkarır. Araçlar arasındaki ve araçların yanındaki alanlar tamamen aydınlatılır. Elektronik viraj lambaları belirli LED’leri açıp kapatarak virajları en ugun şekilde aydınlatır.

Bir bakışta çevrenizdekileri görün.

Bugünlerde nadir rastlanan bir lüks: sadece doğrudan önünüzde olan şeylere yoğunlaşabilmek. Açık bir şekilde uzanan yol. Veya bir sonraki viraj. 911 gerçekten anın içinde kalmanızı sağlayan çok sayıda asistan sistemiyle size destek sağlar.

Porsche InnoDrive ve adaptif hız sabitleme sistemi.*

Yüksek hassasiyette navigasyon verileri sayesinde, Porsche InnoDrive hız sınırlarını ve güzergahınız üzerindeki yokuşlar veya viraj çapları gibi yol eğim bilgilerini siz bunlara ulaşmadan önce belirler. Ve vites değiştirme stratejisini ve hızınızı bunlara göre uyarlar. Akıllı bir sürüş ve verimlilikte açık bir avantaj sağlamak için.

* Porsche InnoDrive tarafından sağlanan destek sistem sınırlamalarına tabidir. Sürücü sürüş tarzını daima izlemeli ve bir kuşku duyması durumunda müdahale etmelidir. Fren veya gaz pedalını kullanarak herhangi bir anda sistem devreden çıkarılabilir.

Adaptif hız sabitleme sistemi.

Sistem 911’inizin hızını önünüzdeki araçla olan mesafeye bağlı olarak uyarlar. Seçtiğiniz sabit hızdan daha yavaş hareket eden başka bir araca yaklaşırsanız, sistem motoru yavaşlatır veya nazikçe frenleri uygular. Hatta aracı durdurabilir. Önünüzdeki yol açıldığı anda, 911 yeniden hızlanarak orijinal olarak ayarlanmış sabit hıza dönecektir.

Trafik işareti algılama özelliği dahil Şerit Takip Asistanı.

Şerit Takip Asistanı, aracın şerit içinde tutulmasını sağlayan direksiyon desteği sağlayarak üzerinizdeki yükü azaltır. Trafik işareti tanıma özelliği hız sınırlarını, ‘sollamanın yasak olduğu’ bölgeleri ve örneğin sınır işaretleri gibi dolaylı bilgileri gösterge panelinde görüntüler. Viraj alma bildirimi gösterge panelindeki okla gösterilen bir yön uyarısı görüntüleyerek, dar virajlar hakkında sizi uyarır. Bunu siz virajlara ulaşmadan çok önce yapar.

Gece Görüş Asistanı.

Gece Görüş Asistanı, yayaları ve büyük vahşi hayvanları farlar tarafından aydınlatılmadan önce tespit etmek için kızılötesi bir kamera kullanır. Gösterge panelindeki bir termal görüntü sürücüyü uyarır.

Porsche Islak Sürüş Modu.*

‘Islak Sürüş’ modunda, 911’de ıslak yol koşullarında sürüş sırasında size yardımcı olan yenilikçili bir sistem kullanılır. Ön tekerlek yuvasındaki sensörler yolların ıslak olduğunu tespit ederse, sistem ‘Islak sürüş moduna’ geçmeyi tavsiye eder. Bundan sonra şasi kontrolü sistemleri ve güç aktarım sisteminin tepkileri koşullara göre uyarlanacaktır.

* ‘Islak’ sürüş programı farklı yol ve hava koşullarında uygun bir sürüş tarzı benimsemenin yerine geçmez ve nihayetinde sürücü için bir yardımcıdan fazlası değildir.

Uzaktan Kumandalı Park Asistanı.

Uzaktan Kumandalı Park Asistanı, uzaktan kumandalı park gibi çeşitli akıllı işlevleri bir araya getirir. Akıllı telefonunuzu kullanarak paralel ve dikey park yerlerine ve garajlara girmeyi ve çıkmayı kolaylaştırır. Bu Aktif Park Asistanı park yerlerini otomatik olarak tespit eder ve - sürücünün gözetimi altında - aracı bağımsız olarak ileri ve geri yönlendirir.

Sonraki bölüm
GTS

Tüketim ve Emisyonlar.

911 Carrera Cabriolet Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,3
l/100 km
256– 233
g/km
911 Carrera Cabriolet Modelleri (NEDC)*
10,6– 9,6
l/100 km
242– 218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
GTS
Daha fazlasını keşfet
GTS

GTS. Üç harf ve daha fazlasına duyulan doymak bilmez açlık.

Sevdiğiniz her şeyde olduğu gibi, asla yetinemezsiniz. Sadece daha fazlasını istersiniz. Basitçe ‘Sevdiklerinizin daha fazlasını’ istersiniz. 911 GTS modellerine ilham veren de tam olarak budur: daha fazla güç, çeviklik ve dinamik özellikler ve benzersiz bir sportif görünüm. Başka bir deyişle: daha fazla Porsche.

Porsche - 911 GTS motorları.
911 GTS motorları.
911 Carrera Cabriolet Modelleri (WLTP)*
11,3– 10,3
l/100 km
256– 233
g/km
911 Carrera Cabriolet Modelleri (NEDC)*
10,6– 9,6
l/100 km
242– 218
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (WLTP)*
11,4– 10,1
l/100 km
259– 229
g/km
911 Carrera Coupé Modelleri (NEDC)*
10,5– 9,4
l/100 km
240– 215
g/km
911 Targa 4 GTS (WLTP)*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
911 Targa 4 GTS (NEDC)*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
911 GTS modellerinin 353kW (480PS) güç üreten, 3,0 litrelik çift turbo altı silindirli motorları 911 Carrera ve Targa modellerinin en yüksek güç değerini temsil eder. Bu motorlar 911 Carrera GTS’ye 311km/sa azami hız sağlar. Ve 911 Carrera 4 GTS Sport Chrono Paketi ve Kalkış Denetimi ile 0’dan 100km/sa hıza sadece 3,3 saniye içinde ulaşır.
Porsche - Ön tasarım.
Ön tasarım.
Sürünün en önünde: siyah renkli büyük yan hava girişlerine sahip olan SportDesign ön etek ve siyah (grenli) renkli benzersiz rüzgarlık ucu 911 GTS modellerinin performans değerlerini vurgular. Tıpkı PDLS Plus ve renkli camlı arka lambalarla birlikte renkli camlı LED uzun farlar gibi.
Porsche - Arka tasarım.
Arka tasarım.
En ince ayrıntısına kadar güçlü: geniş bir siyah süslemeye sahip olan SportDesign arka kısmı, siyah renkli egzoz borularına sahip olan paslanmaz çelikten spor egzoz sistemi ve arkada siyah (mat) renkli model yazısı. 911 Targa 4 GTS’nin ek bir özelliği ise hem devrilme çubuğunun hem de yandaki ‘targa’ logosunun da siyah renge boyanmış olmasıdır.
Porsche - Jantlar.
Jantlar.
Atletik: Saten siyahı renkte merkezi kilitlemeli, dövme alaşımdan üretilmiş 20/21 inç Turbo S jantları GTS’nin yaydığı performans hissini tamamlar. Önde 245/35 ZR 20 lastikler ve arkada 305/30 ZR 21 lastikler mükemmel çekiş ve yanal kuvvet potansiyelini garanti eder.
Porsche - GT spor direksiyon simidi ve gösterge paneli.
GT spor direksiyon simidi ve gösterge paneli.
Elle tutulabilir duygular: bir başparmak yuvası ve saat 12 işareti ile, çoklu işlev kontrollerine sahip olan Race-Tex¹ kaplamalı GT spor direksiyon simidi 911’in motor sporlarından gelen genlerine açık bir referansta bulunur. Doğrudan görüntü alanı içinde: merkezi olarak konumlanmış bir analog devir göstergesine ve dört dijital gösterge ile önemli araç bilgilerini gösteren iki adet yüksek çözünürlüklü ekrana sahip gösterge paneli.

¹ Race-Tex süete benzeyen, yüksek kaliteli bir görünüme ve dokunma hissine sahip olan, yarış pistlerinde kullanımı onaylanmış bir mikrofiber malzemedir. Konforlu, yumuşak bir tutuş hissi ve sıkı kavrama olanağı sunar. Dayanıklıdır ve bakımı kolaydır.

Spor koltuk Plus ve GTS iç mekan paketi.

Yarış pistinde kullanım için onaylanan Race-Tex kumaş aynı zamanda Sports koltuk Plus modellerinin koltuk ortalarında da kullanılır. GTS’ye özel başka bir özellik: baş desteklerinde kabartmalı 'GTS' logosu. İsteğe bağlı GTS iç tasarım paketi ile birlikte, genişletilmiş deri özelliklerine ve bunların yanında Carmine Kırmızısı veya Tebeşir rengi dekoratif dikişler ve diğer unsurlara sahip olan siyah renkli Race-Tex iç tasarım özelliklerini alacaksınız.

Tam spor koltuklar.

İsteğe bağlı olarak sunulan tam spor koltuklar karbon dokuma bir son katla birlikte tamamen karbon fiberle güçlendirilmiş plastikten (CFRP) yapılmıştır. Bu özellikle minimum ağırlıkta iyi bir yanal destek sağlar. Koltuk siyah deri ile kaplanmıştır, koltuğun orta kısmı delikli Race-Tex kumaştandır. Baş desteklerindeki 'GTS' logosu mükemmel bir sonlandırma sağlar.

GTS’ye özel diğer öne çıkan özellikler.

Sport Chrono Paketi.

Bir düğmeye bastığınızda damarlarınıza dolan adrenalin: mod düğmesine, Porsche Track Precision uygulamasına ve lastik sıcaklığı ekranına sahip Sport Chrono Paketi. İşlevleri motorun, şasinin ve şanzımanın performans odaklı bir şekilde ayarlanmasını sağlar.

GTS’ye özel PASM spor süspansiyon.

PASM spor süspansiyon bulunan 911 GTS Coupé ve Cabriolet modellerinde, gövde standart PASM süspansiyona göre 10 mm daha alçaktır, yaylar daha sert ve kısadır ve arka aksta yardımcı yaylar adı verilen yaylar bulunur. Etkinlikleri motor sporlarında kanıtlanan bu ek yaylar, yay hareket mesafesini sınırlamadan çok daha sportif yay oranları sağlar.

GTS’ye özel frenler.

Maksimum fren gücü: önde kırmızı renkli altı pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperleri ve arkada kırmızı renkli dört pistonlu yekpare alüminyum sabit fren kaliperlerine ve önde 408mm, arkada 380mm fren diski çapına sahip olmaları 911 GTS modellerinin baz modellere ve S modellerine göre daha da fazla fren gücüne sahip olmalarını sağlar.

911 GTS’ye özel jantlar.

Saten siyahı renkte merkezi kilitlemeli 20/21 inç 911 Turbo S jantlarına ek olarak, saten siyahı renkte isteğe bağlı 20/21 inç RS Spyder Design Jantlar da 911 GTS modelleri için mevcuttur.

Hafif paket.

Hedefe yönelik ağırlık azaltma işlemleri sayesinde, isteğe bağlı hafif paket 911 GTS Coupé modellerinin daha da performansa odaklı olmalarını sağlar: bu özelliklere hafif cam, tam spor koltuklar, arka koltukların çıkarılması, yalıtımın azaltılması, arka aks yönlendirme sistemi ve gövde altında özel aerodinamik önlemler dahildir. Bunlar aracın toplam ağırlığını 25 kg azaltır.

Siyaha boyalı (parlak) GTS dış tasarım paketi.

İsteğe bağlı siyaha boyalı (parlak) GTS dış tasarım paketi dış tasarıma özel vurgular ekler. Şunları içeri: SportDesign Paketi veDesign siyaha boyalı (parlak) yan etekler, siyah renge (parlak) boyalı dış dikiz aynaları, siyaha boyalı (parlak) 20/21 inç 911 Turbo jantlar ve siyaha (parlak) boyalı bagaj kapağında dolgu çıtaları.

Sonraki bölüm
911 50.Yıl Porsche Design Serisi

Tüketim ve Emisyonlar.

911 Carrera GTS (WLTP)*
11,4– 10,4
l/100 km
258– 236
g/km
911 Carrera GTS (NEDC)*
10,3– 9,7
l/100 km
234– 221
g/km
911 Targa 4 GTS (WLTP)*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
911 Targa 4 GTS (NEDC)*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
911 50.Yıl Porsche Design Serisi
Daha fazlasını keşfet
911 50.Yıl Porsche Design Serisi
Porsche Design’ın 50 Yılı.
50. Yılda Porsche Design.
1972’de, Prof. F. A. Porsche - ikon haline gelen 911’in Tasarımcısı -dahiyane bir fikir bulmuştu: günümüzde bile Porsche Designürünü saatlere ilham vermeye devam eden mat siyah Chronograph I. Elli yıl sonra, Chronograph 1 – 911 50.Yıl Porsche Design Serisi modeli yeni bir çağı başlatan bu efsanevi saatin tasarımını hatırlatmaktadır.

Önemli Özellikler.

Porsche - Zamanın ötesinde tasarım. Çağdaş yorum.
Zamanın ötesinde tasarım. Çağdaş yorum.
50. Yılda Porsche Design. Porsche ve Porsche Design bu yıldönümünü sadece Chronograph I’in yeni bir sürümü ile kutlamakla kalmıyorlar, aynı zamanda sadelikçi tasarımı ile bu saate ve Porsche geleneğine bir saygı duruşu olan, 750 araçtan oluşan bir sınırlı sürümü de sunuyorlar: 911 50.Yıl Porsche Design Serisi Design.
Porsche - Platin (yarı parlak) Targa çubuğu ve yan tarafta 'PORSCHE DESIGN' yazısı ile siyah (parlak) son kat boyalı SportDesign paketi.
SportDesign Paketi: Platin (yarı parlak) Targa çubuğu ve yan tarafta 'PORSCHE DESIGN' yazısı ile siyah (parlak) son kat boyalı SportDesign paketi.
Porsche - Platin (yarı parlak) 911 Turbo S jantı, siyah renkli merkezi kilit ve Siyah (parlak) boyalı fren kaliperi.
911 Turbo S jant: Platin (yarı parlak) renkte, siyah renkli merkezi kilit ve Siyah (parlak) boyalı fren kaliperi.
Porsche - Slate Grisi renkte, saat 12 yönünü gösteren bir işarete sahip GT spor direksiyon simidi ve alüminyum (PDK) vites kolu veya deri vites kolu (düz şanzıman).
Slate Grisi renkte, saat 12 yönünü gösteren bir işarete sahip GT spor direksiyon simidi ve alüminyum (PDK) vites kolu veya deri vites kolu (düz şanzıman).
Porsche - Siyah/Cool Gri renkte klasik elmas desenli ek deri ayrıntılarla Sport-Tex özellikleri.
Siyah/Cool Gri renkte klasik elmas desenli ek deri ayrıntılarla Sport-Tex özellikleri.

Başka öne çıkan özellikler.

'PORSCHE' yazısı.

Arka taraftaki 'PORSCHE' yazısı tıpkı model isminde olduğu gibi Mat Siyah son kat boyası ile zaman ötesinde bir şıklığa sahiptir.

Arka tarafta 50. Yılda Porsche Design plaketi.

Gerçekten göz alıcı bir ayrıntı: parlak Siyah petekli havalandırma ızgaralarının üzerindeki plaketler 50. Yılda Porsche Design logosu ve F. A. Porsche’nin imzası ile bir araya gelmiştir.

Kapı eşiği korumaları.

Sadelikçi ve sportif: entegre 50. Yılda Porsche Design Logosu ve Siyah renkli anotlanmış alüminyumdan son kata sahip fırçalanmış kapı eşiği korumaları.

Kabartmalı baş destekleri.

Yüksek kalite: ergonomik baş destekleri 50. Yılda Porsche Design logosu kabartmasına sahiptir.

Sport Chrono Paketi Plus.

Şık ve zamanın ötesinde: Sport Chrono Paketi ve Porsche Design ürünü yüksek kaliteli saat. Saniye ibresi Kırmızı renktedir, kadran ise Chronograph 1 – 911 50.Yıl Porsche Design Serisi saatinin görünümünü referans almaktadır.

Ek deri paketi.

Direksiyon kolonu paneli, torpido gözü kapağı, güneşlikler ve orta konsol yüksek kaliteli deriden yapılmıştır. Alüminyumdan dekoratif dolgularda Siyah renkli anotlanmış bir son kat bulunur.

Bunlar Slate grisi ile kontrast oluşturur.

Şık kontrastlar: Slate Grisi dikişler ve emniyet kemerleri.

Zamanın ötesinde bir imza.

F. A. Porsche’nin imzası orta kol desteğine işlenmiştir.

Sınırlı sürüm plaketi.

Sadece bir tane olabilir. Ön göğsün sağ tarafında üzerinde '911' yazısı ve bireysel sınırlı sürüm numarası bulunan sınırlı sürüm plaketi.

Sonraki bölüm
Modeller ve Veriler

Tüketim ve Emisyonlar.

911 50.Yıl Porsche Design Serisi'ın (WLTP)*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
911 50.Yıl Porsche Design Serisi (NEDC)*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
911 Turbo S (WLTP)*
12,3– 12,0
l/100 km
278– 271
g/km
911 Turbo S (NEDC)*
11,1
l/100 km
254
g/km

911 modellerini seçin ve yapılandırın.

Tümü
Coupé
Cabriolet
Targa
Seçilen
911 Carrera
Porsche 911 Carrera
WLTP*
10,8– 10,3
l/100 km
245– 233
g/km
NEDC*
9,4
l/100 km
215
g/km
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,2 s
Hızlanma 0-100 km/sa
293 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera Cabriolet
Porsche 911 Carrera Cabriolet
WLTP*
10,8– 10,4
l/100 km
245– 236
g/km
NEDC*
9,6
l/100 km
218
g/km
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
291 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4
Porsche 911 Carrera 4
WLTP*
10,9– 10,3
l/100 km
247– 234
g/km
NEDC*
9,6
l/100 km
218
g/km
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,2 s
Hızlanma 0-100 km/sa
291 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4 Cabriolet
Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet
WLTP*
10,8– 10,5
l/100 km
246– 238
g/km
NEDC*
9,7
l/100 km
221
g/km
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
289 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera S
Porsche 911 Carrera S
WLTP*
11,1– 10,1
l/100 km
251– 229
g/km
NEDC*
10,0– 9,6
l/100 km
227– 220
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,7 s
Hızlanma 0-100 km/sa
308 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera S Cabriolet
Porsche 911 Carrera S Cabriolet
WLTP*
11,0– 10,3
l/100 km
250– 233
g/km
NEDC*
10,1– 9,8
l/100 km
230– 223
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,9 s
Hızlanma 0-100 km/sa
306 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4S
WLTP*
11,1– 10,2
l/100 km
253– 231
g/km
NEDC*
10,1– 9,7
l/100 km
231– 222
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Hızlanma 0-100 km/sa
306 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4S Cabriolet
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
WLTP*
11,1– 10,4
l/100 km
252– 235
g/km
NEDC*
10,2– 9,9
l/100 km
234– 225
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0-100 km/sa
304 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Targa 4
Porsche 911 Targa 4
WLTP*
10,9– 10,5
l/100 km
247– 239
g/km
NEDC*
9,8
l/100 km
223
g/km
283 kW/385 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
4,4 s
Hızlanma 0-100 km/sa
289 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S
WLTP*
11,1– 10,4
l/100 km
253– 236
g/km
NEDC*
10,3– 9,9
l/100 km
235– 227
g/km
331 kW/450 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,8 s
Hızlanma 0-100 km/sa
304 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS
WLTP*
11,4– 10,4
l/100 km
258– 236
g/km
NEDC*
10,3– 9,7
l/100 km
234– 221
g/km
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
311 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera GTS Cabriolet
Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
WLTP*
11,3– 10,5
l/100 km
256– 239
g/km
NEDC*
10,4– 9,8
l/100 km
238– 224
g/km
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,6 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
309 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4 GTS
Porsche 911 Carrera 4 GTS
WLTP*
11,4– 10,6
l/100 km
259– 240
g/km
NEDC*
10,5– 9,7
l/100 km
240– 222
g/km
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,3 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
309 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
256– 244
g/km
NEDC*
10,6– 9,9
l/100 km
242– 226
g/km
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,5 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
307 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 Targa 4 GTS
Porsche 911 Targa 4 GTS
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km
NEDC*
10,7– 9,9
l/100 km
243– 227
g/km
353 kW/480 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,5 s
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0-100 km/sa
307 km/sa
Azami hız
Seçilen
911 50.Yıl Porsche Design Serisi
Yeni
Porsche 911 50. Yıl Sürümü Porsche Design
WLTP*
11,3– 10,8
l/100 km
257– 245
g/km