Model varyantları. | Sürdürülebilirlik ile sürüş dinamiklerinin birleşimi her spor araba hayranını gülümsetir. Çünkü tüm aile için gereken alanla birlikte yarış pistlerinden hibrit teknolojiyi dört gözle bekleyebilirler. | |
S | İster yarış pistinde ister yolda olsun, ister keyfi ister gündelik sürüş: çok yönlü Porsche Cayenne S’in direksiyonunda büyülenme ve spor sürüş keyfi tartışmasız bir şekilde öndedir. | |
11,6 l/100 km 264 g/km En güçlü sekiz silindirli motorumuz sayesinde yoğun bir adrenalin patlaması ve kesintisiz haz anları. Yine de Cayenne Turbo hakkındaki en iyi şey size hissettirdiği üstün spor araba duygusudur. | ||
Cayenne Turbo S E-Hybrit kalp ritminizi hızlandıracak. İkili sürüş konsepti sayesinde hibrit teknolojisinin etkileyici performansı model aralığındaki en güçlü motor çıkışını sağlar. |
Motor yerleşimi | Ön motor |
Silindir sayısı | 6 |
Yakıt sınıfı | 95 |
Çap | 84.5 mm |
Strok | 89.0 mm |
Motor hacmi | 2,995 cm³ |
Güç (kW) | 250 kW |
Güç (PS) | 340 PS |
dev/dak aralığı maksimum torku | 5,300 - 6,400 r/min |
Maks. tork | 450 Nm |
Dev./Dak. aralığı maksimum torku | 1,340 - 5,300 r/min |
Litre başına maks. çıkış (kW/l) | 114.00 PS/l |
Güç aktarma sisteminin yerleşimi | Porsche Çekiş Yönetimi (PTM): elektronik değişkenli, harita kontrollü çoklu plakalı debriyaj, otomatik fren diferansiyeli (ABD) ve patinaj önleyici düzenlemeye (ASR) sahip aktif dört tekerden çekiş sistemi |
Otomatik şanzıman | 8 ileri vitesli Tiptronic S |
Ön aks | Alüminyum çoklu bağlantılı ön aks |
Arka aks | Alüminyum çok bağlantılı arka aks |
Frenler | Ön tarafta dört pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri, içten havalandırmalı diskler, arka tarafta iki pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri, içten havalandırmalı diskler |
Stabilite programı | ABS, ASR, ABD, MSR ve römork denge yönetimi ile araç denge sistemi Porsche Denge Yönetimi (PSM) |
Ön tekerlekler | 8,5Jx19 ET 47 |
Ön lastikler | 255/55 ZR19 XL (111Y) |
Arka tekerlekler | 9,5Jx19 ET 54 |
Arka lastikler | 275/50 ZR19 XL (112Y) |
Azami hız | 245 km/h |
Hızlanma 0 - 60 mil/s | 5.9 s |
Hızlanma 0 - 100 km/s | 6.2 s |
Hızlanma 0 - 100 km/s | 14.1 s |
Sport Chrono Paketi ile Hızlanma 0 - 60 mil/s | 5.6 s |
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma | 5.9 s |
Viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) | 4.1 s |
Yer ile suya duyarlı parçalar arasındaki maksimum boşluk (çelik süspansiyon) | 500 mm |
Yer ile suya duyarlı parçalar arasındaki maksimum boşluk (havalı süspansiyon, off-road sürüş yüksekliği) | 530 mm |
Çelik süspansiyon rampa karın açısı | 18.7 ° |
Havalı süspansiyon rampa açısı (en yüksek seviye) | 21.3 ° |
Maksimum yerden yükseklik (çelik süspansiyon) | 210 mm |
Maksimum yerden yükseklik (havalı süspansiyon, normal seviye) | 190 mm |
Maksimum yerden yükseklik ((havalı süspansiyon, off-road sürüş yüksekliği) | 245 mm |
Uzunluk | 4,918 mm |
Genişlik | 1,983 mm |
Genişlik (aynalar ile) | 2,194 mm |
Yükseklik | 1,696 mm |
Sürtünme katsayısı (Cd) | 0.34 cW |
Aks mesafesi | 2,895 mm |
Ön lastik izi | 1,680 mm |
Arka lastik izi | 1,673 mm |
Yüksüz ağırlık (DIN) | 1,985 kg |
Yüksüz ağırlık (AB) | 2,060 kg |
İzin verilen brüt ağırlık | 2,830 kg |
Maksimum yük | 845 kg |
Arka bagaj bölmesi (koltuklar yatırılmışken) | 1,710 l |
Bagaj kapasitesi | 770 l |
Yakıt deposu | 75 l |
Şehir içi yakıt tüketimi | 11.4 - 11.3 l/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 7.9 - 7.8 l/100 km |
Yakıt tüketimi birleştirilmiş | 9.2 - 9.1 l/100 km |
Kombine CO₂ emisyonları | 210 - 207 g/km |
Emisyon standardı | Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC |
Partikül filtresi | evet |
© 2020 Doğuş Otomotiv
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli