Modeller
Ana navigasyon
Ana navigasyon
Porsche - 911 Turbo Models

911 Turbo Modelleri

911 Turbo S
911. Turbo. S.
Bu üç kelimenin her biri, otomobil meraklılarının kalbinin daha hızlı atmasını sağlamak için yeterlidir. Üç kelime de uygulanabilirliğin zirvesini temsil eder. İşte bu nedenle mühendislerimiz, 911 Turbo S’i mükemmel bir spor otomobili olarak tanımlıyor. Sürüş duygusunun doruk noktası.
Hem sonsuzluk hem de her gün kullanım için bir model. Tüm bunlar için Porsche adı, performans, atletiklik ve stil duygusunu temsil eder. Hiç ödün vermeden bir fikre adanma biçimimiz için. Tutkulu ancak aynı zamanda sakin, gerçekçi bir yaklaşımla... Uygun bir samimiyet, ancak sınırsız sürüş eğlencesi ile...
Performans
911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Mühendislerimiz için her bitiş çizgisi, sadece yeni iyileştirmeler için arayışlarına devam etmeden önce geçtikleri bir duraktır.
  • 478 kW/650 PS
    Güç (kW)/Güç (PS)
  • 2,7 s
    Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
  • 330 km/h
    Maksimum hız
Performansı Keşfedin
Performans

Mühendislerimiz için her bitiş çizgisi, sadece yeni iyileştirmeler için arayışlarına devam etmeden önce geçtikleri bir duraktır. 911 Turbo S’in muazzam gücünü bu şekilde elde edebildik. Her ayrıntıya yansıyan performans.

Daha büyük egzoz turboşarjları ve piezo enjektörler ilk kez kullanıldı. 911 GT2 RS’den türetilen egzoz manifoldları, optimize edilen akış oranları sayesinde yanıt vermeyi ve verimliliği iyileştiriyor.

Şarj havası soğutma ve motor hava girişi tümüyle yeniden tasarlandı. Önceden intercooler havası arka kanatlardaki yan hava girişlerinden, motor havası ise bir bagaj kapağı ızgarasından sağlanıyordu. Bu ilke yeni 911 Turbo S’te değiştirildi. Bu şekilde daha verimli şarj havası soğutması ve böylece daha fazla güç elde ediliyor.

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Son derece sportif bir sonuç alınıyor. 3.8 litre, twinturbo, altı silindirli yatay olarak karşılıklı, VTG’li motor 478 kW (650 PS) üretiyor. Nefes kesici: Launch Control ile 0-100 km/s’e hızlanma sadece 2,7 saniyede gerçekleştiriliyor. 0-200 km/s hızlanma da olağanüstü: 8,9 saniye. Azami hız: 330 km/s.

Tümüyle yeniden geliştirilen 8 vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK), saliselerle ölçülen ve güç akışını bozmayan vites değişimleri sağlıyor. Önceki nesille karşılaştırıldığında, konfor, performans ve verimlilik arasında fark edilir ölçüde daha geniş bir dağılım sağlıyor.

En iyi süreniz için. Ve harika zamanlar için. Sport Chrono Paketi.

Yarış pistinde sınırlarını test edenler, yolda maksimum spor performansı için de çaba sarf ediyor. Konu her zaman iyi süreleri elde etmek ve harika zaman geçirmektir. Mod anahtarı içeren Sport Chrono Paketi, yarış geçmişimizin gözle görülür bir ifadesidir. Şasi, motor ve şanzımanda daha da sportif bir ayar için...

¹ “WET” sürüş programı, farklı yol ve hava koşullarında uygun sürüş davranışını benimsemenin yerine geçen bir alternatifi değildir ve en iyi ihtimalle sürücü için bir yardımcıdır.
² Uygulamanın kullanımına yalnızca özel arazilerde izin verilir. Bu ürünün kullanımı (özellikle video kayıt özelliği dahil) belirli pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya düzenlemeler ile yasaklanabilir. Lütfen, bu ürünü kullanmadan önce yerel yasalara ve düzenlemelere göre izin verildiğini teyit edin.

Şasi

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM)

Yol koşullarına ve sürüş moduna bağlı olarak Porsche Aktif Süspansiyon Yönetim Sistemi (PASM), her bireysel tekerlek için sönümleme kuvvetini aktif olarak ve sürekli biçimde kontrol eder. Sonuç: azaltılan gövde hareketleri ve böylece daha fazla konfor ve daha yüksek dinamizm.

Porsche Porsche Çekiş Yönetimi (PTM)

4 tekerden çekişli Porsche Çekiş Yönetimi (PTM), sürekli olarak tahrik edilen arka aks ile ön aks arasında tahrik kuvvetini en iyi şekilde dağıtır. Sistem daha da geliştirilmiştir. Artık hem daha sağlam hem de iyileştirilmiş kontrol sunulmaktadır. Sonuç: daha yüksek hassasiyet ve dayanıklılık.

Porsche Dinamik Tork Kontrolü Plus (PTV Plus)

Elektronik arka diferansiyel kilidi içeren Porsche Dinamik Tork Kontrolü Plus (PTV Plus), her durumda bireysel tekerleklere ideal düzeyde tahrik gücü dağıtılmasını sağlıyor.

Ne istediğini bilen? Ödün vermeyen? Evet ama güvenli. Frenler ve tekerlekler.

Ödün yok - bunu çok ciddiye alıyoruz. Özellikle konu sürüş keyfinin ciddi yanı, yani tabii ki güvenliğiniz olduğunda. Hızlanmayı çok sevdiğimiz için, frenleme sırasında da maksimum hızı hedefliyoruz.

Motor sporlarda kanıtlanmış Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), son derece hafif seramik fren diskler içerir. Çapları önde 420 mm ve arkada 390 mm’dir. Öndeki yeni 10 pistonlu sabit kaliperler ve arkadaki dört pistonlu kaliperler ile birlikte olağanüstü frenleme performansı üretirler. Kaliperler karakteristik olarak sarı boyalıdır. Talebe göre siyah olarak da sunulur. Karakteristik bir başka özellikleri de çok hızlı veya çok yavaş gitmeniz gerektiğinde sundukları olağanüstü performanstır.

Yeni 911 Turbo S’e 20/21 inç 911 Turbo S dövme alaşımlı jantlar takılır. Bunlar iki tonlu (siyah) sahip olup, motor sporlarda kanıtlanmış merkezi kilitleme ile donatılmıştır.

Yelkenlerinizdeki rüzgar hiç eksik olmayacak. Porsche Aktif Aerodinamik.

Rüzgardan kaçamazsınız. Ancak onu yönlendirebilirsiniz. Tabii en azından aktif aerodinamik ile donatıldıysanız. Önceki nesle göre daha da geliştirilen aerodinamik sistem, 911 Turbo S modellerinin her koşulda daha da esnek olmasını sağlıyor. Porsche Aktif Aerodinamik (PAA), ideal performansın yan ısıra yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonu avantajları sağlar.

Bunun için şu önemlidir: ön hava girişlerindeki yeni aktif soğuk hava giriş kapakları. Bunlar, günlük kullanımda tüketimi azaltacak ve yarış sırasında performansı optimize edecek şekilde tasarlanmıştır. Otomobil hareket halindeyken otomatik olarak kapanarak sürtünmeyi azaltırlar. Gerektiğinde kapaklar açılarak ideal motor soğutması sağlanır.

Buna, esnek, pnömatik elastomerden üretilen değişken ön spoyler ve arka spoyler eklenmiştir. Her ikisi de birçok konumda eşzamanlı olarak uzar ve geri çekilir.

Diğer bir yenilik: Hava Freni işlevi. Yüksek hızda tam frenlemede ön ve arka spoylerler otomatik olarak (ek olarak) uzayarak, seçilen sürüş programına göre frenleme mesafesini olumlu bir şekilde etkiler.

Tüketim ve Emisyonlar

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km
Tasarım
Arkadan ön uca ve yan görünümüne kadar geleneksel atletik formu: her ayrıntısı bize ileriye giden yolu gösteren zaman üstü tasarım.
  • Işık şeridi
  • Değişken ön spoyler
Tasarımı Keşfedin
Tasarım

Ayırt edici tasarım dilini daha da olağanüstü kılmak mı? Devasa bir görev. Ancak aynı zamanda yok sayılamayacak kadar cazip. Amansız. Sonsuz tutku ile. İlk bakışta netlik ve tutarlılık sağlamak için.

360°

Keşfet
Keşfet

Arkadan ön uca ve yan görünümüne kadar geleneksel atletik formu: her ayrıntısı bize ileriye giden yolu gösteren zaman üstü tasarım.

Öne Çıkanlar

Işık şeridi

Arkada “PORSCHE” logosunu içeren kesintisiz, tek parça ışık şeridi, üç boyutlu LED arka lambalarını bağlıyor.

Değişken ön spoyler

Değişken ön spoyler, önceki modele göre daha aşağıya uzatılarak aerodinamiği daha da fazla optimize ediyor.

Adaptif Sportif koltuklar Plus

18 yönlü elektrikli ayarlama özelliğine sahip yeni Adaptif Sportif koltuklar Plus, pürüzsüz yüzeyli deri ile kaplanmış olup, sert, sportif dolgusu ile olağanüstü yanal destek sağlıyor. Turbo tipik: kabartmalı “Turbo S” logosu içeren koltuk başlıkları. Kapitone koltuk ortaları ve kapitone kapı panelleri, ilk 911 modellerini hatırlatıyor.

Rüzgarda dalgalanan bir bayrağın tam tersi: 911 Turbo S Cabriolet.

Bir 911 Turbo’nun geleneksel silüetini, otomobilin üstü kapalıyken bir turbo motorunun hemen tanınan, filtrelenmemiş sesini dinleme olanağı ile birleştiriyor.

911 Turbo S Cabriolet’in tam otomatik kumaş tavanı, sabit cam arka ekrana ve üç entegre destekleyici magnezyum elemana sahiptir. Bu özellikler onu son derece sağlam ancak inanılmaz şekilde hafif kılıyor.

Tavan, 50km/s hıza kadar yaklaşık 12 saniye içinde açılır veya kapanır. Ve isterseniz uzaktan kumanda ile çalıştırılabilir.

Tavan kaplaması, ısı yalıtımlı ve ses emici bir malzemeden yapılmıştır. Bu, algılanabilir biçimde tutarlı iç sıcaklık sağlar ve rüzgar gürültüsünü etkili bir şekilde bastırır. İstediğiniz buysa, elde edersiniz.

Elektrikli bir rüzgar deflektörü, otomobilin üstü kapalıyken hava akımsız sürüş sağlar. Yine minimum rüzgar gürültüsü ile. Tek bir düğmeye dokunarak sadece iki saniye içinde uzatılabilir veya geri çekilebilir.

Yalnızca en derin inanç, en yüksek duyguyu sağlayabilir. İç

Tipik Porsche, tipik 911 Turbo S: geleneksel tasarım öğelerinin ve çığır açan teknolojinin birleşimi. Bu, analog devir göstergesine sahip gösterge grubunda ve sanal göstergelerinin tüm temel araç bilgilerini gösteren yüksek çözünürlüklü ekranlarda hemen fark edilir. Bunun hemen yanında: çevrimiçi navigasyon içeren, yüksek çözünürlüklü 10,9 inç Porsche Communication Management (PCM) dokunmatik ekranı yer alır. Analog hassasiyet dijital entegrasyon ile buluşuyor.

Tüketim/Emisyonlar

911 Turbo Modelleri
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Konfor
Ödün vermeyen atletiklik ve mükemmel konfor birbirini dışlayan özellikler midir? Yeni 911 Turbo S’de değil: böylesi bir bütünüyle dinamik sürüş deneyimini başka bir yerde deneyimlemeniz pek mümkün değildir.
  • 10,9 inç dokunmatik ekran
  • Porsche Connect
  • WET Modu
Konforu Keşfedin
Konfor

Yardımcı sistemler

¹ “WET” sürüş programı, farklı yol ve hava koşullarında uygun sürüş davranışını benimsemenin yerine geçen bir alternatifi değildir ve en iyi ihtimalle sürücü için bir yardımcıdır.
² Porsche InnoDrive tarafından sağlanan destek sistem sınırlamalarına tabidir. Sürücü, her zaman sürüş stilini izlemeli ve emin olunmayan durumlarda müdahale etmelidir. Sistem, fren veya gaz pedalına basılarak her zaman devre dışı bırakılabilir.

Güzel bir görüntü. Işık sistemleri.

Görünür olmak önemli bir şey. Ancak her şeyi görme olanağı çok daha önemlidir. Bu, matriks huzmeli LED uzun farlar ve Porsche Dinamik Işık Sistemi Plus (PDLS Plus) içeren Uzun Far Desteği ile sağlanmaktadır. Matris huzmeli uzun farlar, kalıcı uzun far konisinin belirli bölümlerini stratejik olarak devre dışı bırakır. Ayrı ayrı kontrol edilen 84 adet LED, duruma göre kapatılarak veya karartılarak ayarlanabilir. Önünüzdeki yolun ters tarafındaki araçlardaki sürücülerin gözleri kamaşmaz ve aynı zamanda bunların arasındaki ve yanlarındaki alanlar yine de tam olarak aydınlatılır.

Ses Sistemleri.

12 hoparlöre ve amplifikatör kanalına ve karosere monte edilen, patentli bir 100 watt subwoofer’a sahip BOSE® Surround Ses Sistemi ideal ses sağlar. Toplam çıkış: etkileyici 570 watt.

Tüketim/Emisyonlar

911 Turbo S
11,1
l/100 km
254
g/km

Modeller ve teknik veriler

911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
478 kW/650 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
330 km/h
Maksimum hız
11,1
l/100 km
254
g/km
Güç ünitesi
Motor yerleşimi Rear engine
Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98
Çap 102.0 mm
Strok 76.4 mm
Hacim 3,745 cm³
Güç (kW) 478 kW
Güç (PS) 650 PS
Dev./Dak. nokta maksimum gücü 6,750 r/min
Maks. tork 800 Nm
Dev./Dak. aralığı maksimum torku 2,500 - 4,000 r/min
Litre başına maks. çıkış (PS/l) 174.00 PS/l
Tüketim/Emisyonlar*
Şehir yakıt tüketimi 15.5 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 8.6 l/100 km
Kombine yakıt tüketimi 11.1 l/100 km
Kombine CO₂ emisyonları 254 g/km
Emisyon standardı Euro 6d-ISC-FCM
NOx emisyonları 11.3 mg/km
Şasi ve süspansiyon
Ön aks McPherson front axle with anti-roll bar
Arka aks Multi-link rear axle with anti-roll bar and rear axle steering
Direksiyon Electromechanical power steering with variable steering ratio and steering pulse generator
Frenler Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) with 10-piston aluminium monobloc fixed brake calipers at front and 4-piston aluminium monobloc fixed brake calipers at rear, ceramic composite brake discs with diameter 420 mm at front and 390 mm at rear, internally vented and cross-drilled, brake calipers Yellow
Stabilite programı Porsche Stability Management (PSM) incl. ABS with extended brake functions
Ön tekerlekler 9JX20 ET 41
Ön lastikler 255/35 ZR20 (97Y) XL
Arka tekerlekler 11,5JX21 ET67
Arka lastikler 315/30 ZR21 (105Y) XL
Performans
Maksimum hız 330 km/h
Sport Chrono Paketi ile 0 - 60 mil/s Hızlanma 2.6 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma 2.7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 160 km/s Hızlanma 5.8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 200 km/s Hızlanma 8.9 s
Sport Chrono Paketi ile viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) 1.6 s
Gövde
Uzunluk 4,535 mm
Genişlik 1,900 mm
Genişlik (aynalar ile) 2,024 mm
Yükseklik 1,303 mm
Sürtünme katsayısı (Cd) 0.33 cW
Dingil mesafesi 2,450 mm
Ön lastik izi 1,583 mm
Arka lastik izi 1,600 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) 1,640 kg
Yüksüz ağırlık (AB) 1,715 kg
İzin verilen brüt ağırlık 2,020 kg
Maksimum yük 380 kg
Porsche tavan taşıma sistemi ile izin verilen maksimum tavan yükü 75 kg
Kapasiteler
Bagaj bölmesi hacmi, ön 128 l
Bagaj bölmesi (arka, koltuklar yatırılmışken) 264 l
Yakıt deposu 67 l
Güç ünitesi
Motor yerleşimi Rear engine
Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98
Çap 102.0 mm
Strok 76.4 mm
Hacim 3,745 cm³
Güç (kW) 478 kW
Güç (PS) 650 PS
Dev./Dak. nokta maksimum gücü 6,750 r/min
Maks. tork 800 Nm
Dev./Dak. aralığı maksimum torku 2,500 - 4,000 r/min
Litre başına maks. çıkış (PS/l) 174.00 PS/l
Tüketim/Emisyonlar*
Şehir yakıt tüketimi 15.9 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 8.6 l/100 km
Kombine yakıt tüketimi 11.3 l/100 km
Kombine CO₂ emisyonları 257 g/km
Emisyon standardı Euro 6d-ISC-FCM
NOx emisyonları 11.3 mg/km
Şasi ve süspansiyon
Ön aks McPherson front axle with anti-roll bar
Arka aks Multi-link rear axle with anti-roll bar and rear axle steering
Direksiyon Electromechanical power steering with variable steering ratio and steering pulse generator
Frenler Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) with 10-piston aluminium monobloc fixed brake calipers at front and 4-piston aluminium monobloc fixed brake calipers at rear, ceramic composite brake discs with diameter 420 mm at front and 390 mm at rear, internally vented and cross-drilled, brake calipers Yellow
Stabilite programı Porsche Stability Management (PSM) incl. ABS with extended brake functions
Ön tekerlekler 9JX20 ET 41
Ön lastikler 255/35 ZR20 (97Y) XL
Stabilite programı 11,5JX21 ET67
Arka lastikler 315/30 ZR21 (105Y) XL
Performans
Maksimum hız 330 km/h
Sport Chrono Paketi ile 0 - 60 mil/s Hızlanma 2.7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma 2.8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 160 km/s Hızlanma 6.0 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 200 km/s Hızlanma 9.3 s
Sport Chrono Paketi ile viteste hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) 1.7 s
Gövde
Uzunluk 4,535 mm
Genişlik 1,900 mm
Genişlik (aynalar ile) 2,024 mm
Yükseklik 1,301 mm
Sürtünme katsayısı (Cd) 0.33 cW
Dingil mesafesi 2,450 mm
Ön lastik izi 1,583 mm
Arka lastik izi 1,600 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) 1,710 kg
Yüksüz ağırlık (AB) 1,785 kg
İzin verilen brüt ağırlık 2,080 kg
Maksimum yük 370 kg
Kapasiteler
Bagaj bölmesi hacmi, ön 128 l
Bagaj bölmesi (arka, koltuklar yatırılmışken) 163 l
Yakıt deposu 67 l
;