Porsche Araç Oluşturucu
Porsche Araç Bulucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
Menu
Porsche Merkezi Bul
Yeni
911 GT3
375 kW/510 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
318 km/h
Azami hız
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
NEDC*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Başa dön
911 GT3 konsepti.
Bir söz vardır; Carpe diem – yaşadığın anın tadını çıkar. Fakat biz Porsche 'yiz. Dolayısıyla yeni 911 GT3 modelleri için bizim mottomuz "carpe secundum"dur – her saniyenin tadını çıkar.
Zamanınızın değerli olduğunu biliyoruz. Yani direksiyon başında geçirdiğiniz her dakika değerlidir. Bu nedenle, bir spor otomobili oluşturan tüm unsurları bir kez daha güçlendirdik; performans, uyum ve aerodinamik.
Zaman akıp gidiyor. Bu sizin zamanınız. Hemen direksiyona geçin.
İlave bastırma kuvveti için kuğu boynu bağlantıya sahip yeni arka kanat.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Bastırma kuvvetini artıran büyük çıtalar; arka difüzör.
İdeal fren soğutması için genişletilmiş açıklıklara sahip ön apron.
Motor sporlarından ilhamla: entegre hava çıkışlarına sahip karbon kaput.

360° Dış Görünüm.

Porsche - Flacht'ta, kendi evinde, yarış pistinde geliştirildi: 4,0 litre altı silindirli yüksek devirli doğal emişli motor.
Flacht'ta, kendi evinde, yarış pistinde geliştirildi: 4,0 litre altı silindirli yüksek devirli doğal emişli motor.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Kalp atışınızı hızlandıran bir ses. Yarış pistlerini andıran hisler ve sesler. 911 GT3'te size orijinal motor sporu hissini veren sadece aracın sürüş deneyimi değil, aynı zamanda sahip olduğu safkan performans motorunun gürlemesidir.
Porsche - Everything at a glance: the new Track Display showing all your relevant driving stats for the racetrack.
Her şey tek bakışta gözünüzün önünde: ilgili tüm yarış istatistiklerinizi gösteren Yarış Ekranı.
Porsche - Gerçek motor sporu hissi için performans odaklı yedi ileri vites: düz vites kolundan ilham alınarak tasarlanan PDK vites kolu.
Gerçek motor sporu hissi için performans odaklı yedi ileri vites: düz vites kolundan ilham alınarak tasarlanan PDK vites kolu.
911 GT3 için opsiyonel olan 6 ileri vitesli spor düz şanzıman, daha saf ve daha doğrudan bir sürüş deneyimi sunar.

360° İç Görünüm.

911 GT3 modellerini ayrıntılarıyla keşfedin.

Öne çıkan özellikleri zaten biliyorsunuz. Aşağıda, her bir bölüm hakkında daha ayrıntılı bilgi verilmiştir.

Porsche - Discover the 911 GT3 models in detail.
Aerodinamik ve tasarım
Daha fazla keşfet
Aerodinamik ve tasarım
Geliştirmeye ayırdığımız zamanın %99'unu, son %1'lik kısım için harcarız.
Zaman değerlidir öyle değil mi? Aaerodinamik uzmanlarımız için, her bir gram için bu böyledir. Bastırma kuvvetinin her gramı. Daha fazla bastırma kuvveti, tekerlek yükünün artması ve statik sürtünmenin iyileşmesinden dolayı daha fazla temas basıncı ve dolayısıyla daha yüksek maksimum viraj hızı anlamına gelir. Yani araç daha hızlı ve daha iyi viraj alır.
911 GT3'ün yeni aerodinamik konsepti bu düsturu izler. Dolayısıyla "biçim işlevi izler" ilkesini bir kez daha destekler. Her şey buna göre düzenlenmelidir; kanatlar, difüzörler ve hava girişleri. Amaç: Tüm sürüş şartlarında mükemmel yol tutuş.
Porsche - Arka.
Arka.
Yeni 911 GT3'ün arkası güçlüdür. Üst kısma takılan, daha önce 911 RSR'de de kullanılmış olan yeni kanat yüksek bir bastırma kuvveti sağlar. Kanat, aracın gövde kafesine entegre iki alüminyum destek tarafından taşınır. Kuğu boynu adı verilen bağlantı kanadın tabanında engelsiz bir hava akışı olmasını sağlayarak bastırma kuvveti kaybını önemli ölçüde azaltır.
Büyük çıtalara sahip yeni arka difüzör aerodinamik açıdan verimlidir. Önceki modelde kullanılan arka difüzöre kıyasla dört kata kadar daha fazla bastırma kuvveti sağlar.
Porsche - Ön.
Ön.
Pruva rüzgarına karşı atılan bir nara: yeni 911 GT3 modellerinin büyük açıklıklara sahip ön apronu. Karşıdan gelen hava frenleri soğutur ve kaplamalı hava giriş ızgaraları yabancı cisimlere karşı koruma sağlar. Orta radyatördeki hava çıkışları artık karbon kaputa entegredir ve otomobilin motor sporu görünümünü vurgular.
Bastırma kuvveti. Denge. Soğutma. Her şey uyum içerisinde olmalıdır. Geniş ön spoyler dudağı ön aksta ilave bastırma kuvveti sağlar. Ön akstaki bastırma kuvveti ve araç dengesi yeni ön difüzör sayesinde artık kademeli olarak ayarlanabilmektedir. Aerodinamiği iyileştirilmiş gövde altı paneli ile birlikte, ön akstaki bastırma kuvveti ve araç dengesi ideal şekilde koordine edilebilir. Ön tekerleklerin arkasındaki hava kontrol elemanları tümüyle elden geçirilmiştir ve artık aynı dirençle iki kat bastırma kuvveti sağlar.
Porsche - Bastırma kuvveti.
Bastırma kuvveti.
911 GT3'ün aerodinamiğini iyileştirmek için atılan adımlar incelendiğinde, sabit arka kanat bir öncekine kıyasla yaklaşık %60 daha fazla bastırma kuvveti sağlar. Yarış pistlerinde kullanılmak üzere tasarlanan Performans konumunda (yol-onaylı değildir), iki kattan fazla bir bastırma kuvveti sağlar.
Hesaplamaya başlamadan önce: yarış pistine çıkın ve performansı doğrudan deneyimleyin.

Öne Çıkan Noktalar.

Jant ve lastikler.

911 GT3'te ilk defa olarak farklı ebatta jantlar kullanılmıştır: önde 20 inç jantlar ve arkada 21 inç jantlar. Geniş jant, geniş bir lastik sırt alanı ve dolayısıyla yüksek dinamik performans demektir.

Jantlar standart olarak gümüş renklidir ve dövme alaşımdan imal edilmiştir. "GT3" logolu siyah merkezi kilitleme elemanı tipik motor sporu öğelerindendir ve son derece işlevseldir.
Lastik ebatları: önde 255/35 ZR 20 lastiklere sahip 9,5 J x 20 jantlar, arkada 315/30 ZR 21 lastiklere sahip 12 J x 21 jantlar Yol onaylı spor lastikler gerekli tutuşu sağlar.¹
Lastik Basınç Takip Sistemi (TPM) standart donanımdır ve pist sürüşü öncesinde soğuk lastiklerin düşük basıncını da hesaba katan bir yarış pisti moduna sahiptir.

¹Lastik diş derinliği azaldıkça ıslak yollarda kayma ihtimali artar.

Jantlar hakkında daha fazla bilgi.

Bir sonraki bölüm
Performans

Tüketim ve Emisyonlar.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Performans
Performans Keşfet
Performans
Bundan 3,4 saniye sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
Zaman değerlidir. Ve 911 GT3'te her saniye iki kat sayılır.
Bu sizin için geçerlidir. Çünkü direksiyon başında geçirdiğiniz her saniye sizi daha öteye, mükemmel yarış deneyimine taşır. Bu bizim için geçerlidir. Çünkü ne kadar hızlı bir otomobil yaparsak o kadar öteye, o kadar mükemmel bir spor otomobile ulaşırız.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km

Doğal emişli bir motor; peki hepsi bu kadar mı? Dolu dolu dört litre hacim ve altı silindir. Boksör düzende. Arkada. Tam olarak bir 911'den beklediğiniz gibi. Altı ayrı gaz kelebeği, daha kolay kontrol edilen, daha doğrudan bir motor duyarlılığı sağlar. 9.000 seviyesine göz kırpan bir yüksek devir konsepti. Ve bir önceki modele göre 10Nm daha artırılan, 470Nm maksimum tork. Tüm bunlarla beraber, sizi her bakımdan şaşırtan safkan bir ses.

911 GT3 Modelleri (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km
911 GT3 Modelleri (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km

Teknik olarak, yeni 911 GT3 modellerinin motoru tam olarak 3,996cm³ten 375kW (510PS) maksimum güç üretir. 911 GT3, standart 7 ileri Porsche DSG şanzımanla (PDK) 0'dan 100 km/saate sadece 3,4 saniyede ulaşır. Azami hız? 318 km/sa gibi etkileyici bir hıza ulaşmadan durmaz. Touring Paketine sahip 911 GT3, performans odaklı bir otomobil olmaktan ödün vermez. Düz şanzıman tercih edildiğinde, 100 km/saate 3,9 saniyede ulaşır ve 320 km/sa azami hız sağlar.

Yeni 911 GT3 modellerinin motoru da yarış otomobillerimizi ürettiğimiz yerde geliştirilmiştir: Flacht. 911 GT3 Cup'ın temel motoruna dayalı olarak modellenmiştir ve özellikle dayanıklı ve yüksek performanslıdır. Ayrı bir yağ deposundan yararlanan yağ besleme sistemi ve supap iticilere ve rijit valf kontrolüne sahip "silindir başına dört supap" konsepti doğrudan motor sporlarından alınmıştır.

911 GT3 ve Touring Paketine sahip 911 GT3 merkezi bir gaz kelebeği yerine altı adet ayrı gaz kelebeğinden yararlanır. Her bir silindire ideal hava beslemesi sağlamak hedeflenmiştir. Bu, özellikle yüksek devirlerde, duyarlılığı, kontrol edilebilirliği ve gaz verimliliğini de iyileştirir. Sonucunda ise daha yüksek performans elde edilir.

Arka motor takozlarının merkeze yaklaştırılması yeni bir uygulamadır. Bu sayede daha aerodinamik hale gelmiş olan motor takozları özellikle dinamik dönüşlerde ve tümseklerden geçilirken motor titreşimlerini azaltır ve motor dengesi sağlar.

7 ileri vitesli PDK911 GT3'ün 7 ileri vitesli PDK şanzımanı daha spor olacak şekilde ayarlanmıştır. Vites kulakçıklarının hareketi daha canlı ve daha kısadır. Ayrıca, düz vites koluna dayalı olarak tasarlanan PDK vites kolunu kullanarak vitesi doğrudan değiştirmeniz de mümkündür. Vites değiştirmek için hangi yöntemi kullanırsanız kullanın, performans odaklı yedi ileri vites yoğun bir yarış hissi sağlar.

Yeni özelliklerden biri de dinamik vites küçültme sırasında vites seçme özelliğidir. Örneğin, viraj öncesinde frenlerken sürücü vites kulakçığını doğru motor devrine ulaşılmadan çekerse, PDK bu vites değiştirme işlemini "hatırlar" ve ideal motor devrine ulaşıldığında otomatik olarak gerekli vitese döner.

911 GT3'te opsiyonel, Touring Paketine sahip 911 GT3'te ise standart donanımdır ve sürücüye saf ve çok daha doğrudan bir sürüş hissi sunar. Performans odaklı altı ileri vites, son derece kısa vites değiştirme hareketi ve olağanüstü hassaslıkta ve kısa vites geçişleri sağlar. Odak noktası saniyenin onda birleri değil, mutlak sürüş keyfi ve kısıtlanmamış hislerdir. Düz şanzımanla birlikte ayrıca 17kg'lık bir ağırlık azaltımı da elde edilmiş olur.

Hafif bir yapı elde etmek daima detay işidir: ağırlığı daha da azaltmak için adeta gram gram törpüleme yapılır. Alüminyumdan ve karbon elyaf takviyeli plastikten (CFRP) imal edilmiş hafif bileşenlerin oranı bir kez daha artırılırken, aynı araç dengesi muhafaza edilmiştir. Amaç, motor sporlarının tipik bir unsuru olarak çok daha yüksek çeviklik sağlamaktır.

Ön kapak karbon elyaf takviyeli plastikte (CFRP) imal edilmiştir; daha önce 911 RS modellerinde bu bir ayrıcalıktır. Arka kanat da karbondur ve talep edilirse tavan da karbon olabilir.

Ön, yan ve arka camlarda hafif malzeme kullanılması 911 GT3 modelleri için bir ilktir. Camlar son derece dayanıklı, çizilmez ve bilhassa hafiftir.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km

Sonuç olarak, yeni 911 GT3 2,81kg/PS ağırlık/güç oranı ve 0,34 sürtünme katsayısı sağlar. En iyi tur zamanlarınızı böylece daha da geliştirebilirsiniz. Zahmetsizce. Hepsinden önemlisi, hafif.

Şasi.

911 GT3'te ilk defa olarak çift salıncaklı bir ön süspansiyon kullanılmıştır. Sistem doğrudan 911 RSR'den alınmıştır – ve size çok değerli saniye avantajları sağlar:

Bu aks prensibi (ve beraberinde amortisörlerde sürtünmenin daha az olması) sayesinde ön aksın duyarlılığı bir kez daha önemli ölçüde artırılmıştır. Ayrıca, yeni aks geometrisi daha yüksek viraj dengesi ve çok daha hızlı direksiyon tepkisi sağlayan bir konfigürasyona imkan tanır. Çok daha hızlı virajlar için.

Arkada, LSA (hafif, stabil, çevik) konseptine dayalı kendini kanıtlamış çok bağlantılı aks kullanılmış ve çok daha yüksek hassasiyet sağlamak için rotil sayısı artırılmıştır.

Sürüş yüksekliği, kamber ve viraj demirlerinin sertliği her iki aksta da ayrı olarak ayarlanabilir. Hem önde hem de arkada daha sert yaylar tercih edilmiş ve beraberinde motor sporlarına özgü yardımcı yaylar kullanılmıştır. Ayrıca, yeni bir amortisör teknolojisi de çok daha güçlü sürüş karakteristikleri ve aynı zamanda yüksek sürüş konforu sağlar.

Porsche - And all of this for a few tenths of a second in performance. Time is simply precious to us.
Ve tüm bunlar sadece saniyenin onda birleri düzeyinde bir performans artışı içindir. Zaman bizim için değerlidir.

Kontrol sistemleri.

Spor ayarlı arka aks yönlendirme sistemi.

Düşük hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerin ters yönüne yönlendirir. Bu, özellikle virajlarda çevikliği artırır. Yüksek hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı yönde yönlendirir. Bu, özellikle yüksek hızlarda sürüş yapılırken ve yarış pistinde sollama yapılırken sürüş dengesini artırır.

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM, –20mm).

This electronic adjustment of the shock absorber system actively and continuously adjusts the damping force on each wheel, based on current road conditions and driving style. PASM has two settings: ‘Normal’, which is a blend of performance and comfort, and ‘Sport’ where the set-up is much firmer.

Porsche Porsche Denge Yönetimi (PSM).

PSM, stabiliteyi dinamik sürüş performansı sınırlarında tutan otomatik bir kontrol sistemidir. Sistem iki aşamada tamamen kapatılabilir. Bunun amacı yarış pistinde spor bir yol tutuş davranışı elde etmektir.

Porsche Porsche Dinamik Tork Vektörü (PTV Plus).

7 ileri vitesli PDK ile donatılan araçlarda sistem, tam değişken tork dağıtımlı ve elektronik regülasyonlu bir tam değişken arka diferansiyel kilidi ile birlikte çalışır. Şerit değiştirilirken ve değişken yük koşullarında viraj alınırken dengeyi iyileştirmek ve ayrıca çekişi artırmak ve daha iyi yanal dinamikler sağlamak içindir.

‘Smart’ lift system.

Available as an option, the lift system raises the 911 GT3 at the front axle by around 40mm. To increase ground clearance at speeds of up to approx. 35km/h. A new feature is the automatic lift function which is based on personally stored position data.

Frenler.

Kaybedecek zaman yok – yavaşlarken bile. Yeni geliştirilmiş ve özellikle güçlü fren sistemi bu doğrultuda güvenilir bir temel oluşturur. Standart dökme demir ve alüminyum kompozit fren diskleri artık ön aksta 408mm (öncekinden 28mm fazla) ve arka aksta 380mm çapa sahiptir. Yeniden tasarlanmış vakumlu fren servosu sayesinde fren kuvveti artık çok daha hassas şekilde ve gerektiği gibi uygulanabilmektedir.

Ön akstaki altı pistonlu kırmızı alüminyum fren kaliperleri ve arka akstaki dört pistonlu versiyonları monoblok üniteler olarak tasarlanmıştır. En zorlu yük koşullarında dahi doğal stabiliteyi artırmak ve frene basılıp bırakılırken daha hızlı tepki sağlamak içindir.

Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).

Opsiyonel Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), benzer tasarım ve ölçülerdeki dökme demir disklerden yaklaşık %50 daha hafif disklere sahip olması itibariyle yapısal hafifliğe katkıda bulunur ve motor sporu ruhuyla uyumludur. Çapraz delikli seramik fren diskleri önde 410 mm ve arkada 390 mm çapa sahiptir ve bu sayede çok daha güçlü fren performansı sağlar. Ön frenlerin altı pistonlu monoblok sabit kaliperleri ve arkadaki dört pistonlu versiyonları (tamamı sarı renkte) yavaşlama sırasında son derece yüksek fren kuvvetleri sağlar ve bunların istisnai bir tutarlılıkla sağlanıyor olması da çok önemlidir. Ayrıca, PCCB'nin zayıflama direncinin yüksek olması sayesinde, yüksek hızlı sürüşlerde frenleme güvenliği artmıştır.

Bir sonraki bölüm
İç mekan ve bilgi-eğlence sistemi

Tüketim ve Emisyon Değerleri.

911 GT3 Modelleri (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km
911 GT3 Modelleri (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
İç mekan ve bilgi-eğlence sistemi
Interieur und Infotainment
İç mekan ve bilgi-eğlence sistemi
The latest generation of Porsche Communication Management (PCM).
Yeni nesil Porsche İletişim Yönetimi (PCM).
Yüksek teknoloji: Devir göstergesinin sol ve sağ taraflarındaki yüksek çözünürlüklü 7 inç TFT ekranlar, yapılandırılabilir araç bilgilerini sağlar. Ayrıca, 10,9 inç dokunmatik ekrana sahip yeni nesil Porsche İletişim Yönetimi (PCM) bütünüyle elden geçirilmiş ekran ve kontrol konsepti ve anlaşılır şekilde yerleştirilmiş ve ayrı olarak seçilebilen içeriği ile etkileyicidir.

Porsche hakkında sevdiğiniz her şey. Fakat daha hızlı.

Sporun sınırlarında, önemli olan her zaman doğrudan olmaktır. Özellikle yarış pistlerinde, bu husus kokpit ergonomisi bakımından da önemlidir. Bu açıdan bakıldığında, yeni 911 GT3 modellerinin iç mekanı öncü konumdadır. Klasik 911'in meziyetlerini yansıtmakla kalmaz, aynı zamanda bunları yeni teknolojik ufuklara taşır. Prensip: Analoğun büyüleyiciliği dijital entegrasyonla buluşuyor.

Koyu Gümüş renkli PDK vites kulakçıklarına sahip yeni 911 GT3'ün spor direksiyon simidi tıpkı motor sporlarındaki gibi kısa hareketlerle vites değiştirme imkanı tanır. Siyah Race-Tex kaplamalı kaymaz direksiyon simidi spor sürüşte dahi ele konforlu bir şekilde oturur Tüm malzemeler hem saf hem de yüksek kalitelidir – siyah Race-Tex kaplamanın yanı sıra, Antrasit fırçalanmış alüminyum döşemelerle birlikte siyah döşeme şeritleri de mevcuttur.

Yeni özelliklerden biri de, talep üzerine ilgili sürüş verilerini görüntüleyen seçilebilir yarış ekranıdır; örneğin lastik basıncı, g kuvveti, kronometre, su sıcaklığı, yağ sıcaklığı, yağ basıncı vb. veriler görüntülenebilir. Yani tüm veriler gözünüzün önündedir ve böylece siz tamamen piste odaklanabilirsiniz. 6 ileri vitesli GT spor düz şanzımanla (ayrıca manuel vites labirentine sahip PDK vites koluyla) birlikte, yarış ekranında bir vites değiştirme asistanı da görüntülenir.

Kült: Aydınlatmalı "GT3" logosuna sahip merkezi analog devir göstergesi - hem görsel hem de teknik açıdan kokpitin kalbi.

Porsche - Clubsport package.
Clubsport paketi.
911 GT3 için ücretsiz bir opsiyon olarak sunulan Clubsport paketi yarış pistlerinde ek koruma sağlar ve bu gibi spor ekstremler için mükemmel bir temel sağlar.
Clubsport paketi; ön koltukların arkasından gövdeye cıvatalanmış bir devrilme kafesi, sürücü tarafına takılmaya hazır olarak teslim edilen bir altı-noktalı yarış kemeri, montaj braketiyle birlikte montaja hazır bir yangın söndürücü ve akü şalteri hazırlığından oluşur. Bu paket ayrı olarak Porsche Motorsport departmanından satın alınabilir.

Spor Plus koltuklar yükseltilmiş yan desteklere, elektrikli koltuk yükseklik ve arkalık ayarına ve ayrıca manuel ileri/geri ayarına standart olarak sahiptir. 911 GT3'te koltukların yan destekleri deri kaplamalıdır, koltuk merkezleri siyah Race-Tex kaplamalıdır ve koltuk başlıklarında kabartmalı gümüş renkli "GT3" logosu vardır. Touring Paketi ile donatılan 911 GT3'te koltuk başlıkları kabartmalı Porsche amblemine sahiptir ve koltuk merkezleri kumaştır. Koltuk minderinin ve arkalığın yan destekleri sıkı bir spor dolguya sahiptir ve kalça bölgenizi de kapsayacak şekilde mükemmel yanal destekleme sağlar. Arkalık kafesi Koyu Gümüş renkli bir yüzeye sahiptir.

Koltuk konumlarının 18 yönde elektrikli olarak ayarlanabilmesine imkan tanıyan Adaptif Spor Plus koltuklar talep üzerine sunulur.

Bütünüyle karbon elyaf takviyeli plastikten (CFRP) imal edilmiş olan tam çanak tipi koltuklar dalgalı bir karbon yüzey dokusuna ve entegre göğüs hava yastıklarına sahiptir ve opsiyoneldir. Bu koltuklar minimal ağırlıkta özellikle iyi yanal destekleme sağlar. İleri/geri ayarı manueldir, yükseklik ayarı elektriklidir. Kaplama standart olarak siyah deridir ve koltuk merkezi karşıt renkte çizgilere sahip siyah perfore Race-Tex kaplamalıdır. Koltuk başlıklarında gümüş renkli kabartmalı "GT3" logosu vardır. Touring Paketi ile donatılan 911 GT3'ün tam çanak tip koltukları aynı zamanda koltuk başlıklarında kabartmalı Porsche amblemine sahiptir ve koltuk merkezleri kumaştır.

¹Çocuk koltukları tam çanak tip koltuklarla uyumlu değildir.

Chrono Paketi.
Zaman değerlidir öyle değil mi? Dürüst olmak gerekirse, biz bu konuya biraz daha hassas yaklaşırız. Çünkü burada saniyenin onda ve yüzde birlerinden bahsediyoruz.
Opsiyonel Chrono Paketi ön göğüsteki analog ve dijital kronometrelere ilaveten aşağıdaki işlevleri sunar: PCM, kaydedilen tur zamanlarını görüntülemenizi, kaydetmenizi ve değerlendirmenizi sağlayan özel bir performans ekranını içerecek şekilde güçlendirilmiştir. Bu sayede sürücü mevcut tur zamanını ve mesafesini, tamamlanan tur sayısını ve o ana kadar elde edilen diğer tur zamanlarını saniyenin yüzde biri seviyesinde bir doğrulukla görüntüleyebilir. Mevcut en iyi tur zamanını ve yakıt durumuna göre kalan menzili görmek de mümkündür. Kat edilen tüm mesafeler kaydedilebilir ve referans zamanlar tanımlanabilir.
Porsche Connect.

Porsche Connect provides assistance with helpful services. Through the Porsche Connect app, you can synchronise destinations and calendars with your Porsche , plan trips with Real-time Traffic Information from Porsche Communication Management (PCM) and use music services on your smartphone. Be navigated, informed and entertained by your Porsche . The Navigation & Infotainment package helps you to reach your destination faster, thanks to route calculation with up-to-date online maps. Using the voice recognition interface you can easily search for information, such as the weather at your destination, and have current news on the economy, politics and sport read aloud to you. Especially if you are not on the race track – or are just on your way there.

Porsche Track Precision Uygulaması.¹

Porsche Track Precision (Porsche Yarış İstatistikleri) uygulaması sayesinde performansınız çok daha detaylı şekilde ölçülebilir ve değerlendirilebilir. Bu uygulama, akıllı telefonunuzda sürüş istatistiklerinizin doğrulukla görüntülenmesi, kaydedilmesi ve analiz edilmesini sağlar. Tur kronometresi (lap timer) PCM'den gönderilen hassas bir 10Hz GPS sinyali vasıtasıyla otomatik olarak durdurulabileceği gibi, Chrono Paketi ile sunulan ilgili kumanda kolu kullanılarak manuel yolla da durdurulabilir ve ayrıca Porsche Tequipment'ten temin edilebilen opsiyonel start/finiş sensörü (lap trigger) vasıtasıyla bu işlem çok daha yüksek hassasiyetle gerçekleştirilebilir. Kaydedilen tur zamanları akıllı telefonunuzda doğrudan karşılaştırılabilir.

¹Uygulamanın kullanımına yalnızca özel arazilerde izin verilir. Bu ürünün kullanımı (özellikle video kayıt özelliği dahil) belirli pazarlarda veya etkinliklerde yasalar veya düzenlemeler ile yasaklanabilir. Bu ürün kullanılmadan önce, lütfen bunun yerel yasa ve düzenlemelere uygun olup olmadığını kontrol edin.

Porsche - Connect hizmetlerimiz hakkında daha fazlasını keşfedin.

Connect hizmetlerimiz hakkında daha fazlasını keşfedin.

Bir sonraki bölüm
Motorsport

Tüketim ve Emisyon Değerleri.

911 GT3 Modelleri (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km
911 GT3 Modelleri (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Motorsport
Motorsport Keşfet
Motorsport
Closer to your dream. Quicker to your destination. The new Porsche 911 GT3 Cup.
Sizi hayalinize daha da yakınlaştırır. Gideceğiniz yere daha hızlı ulaştırır. Yeni Porsche 911 GT3 Cup.
Motor sporlarında her saniye kıymetlidir – özellikle hayalinizin peşinde koşarken harcadığınız saniyeler. Yeni 911 GT3, yarış pistlerindeki adrenalini hayal edenler için idealdir ve eve dönerken spor otomobili değiştirip başka bir araç kullanmak mecburiyetinde bırakmaz. Daima daha ötesini hedefleyenler için yeni Porsche 911 GT3 Cup'ı tasarladık.
911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Bu model, dünyanın en çok-yönlü GT yarış otomobilini üretme vizyonumuzun devamıdır. Hem gelecek vaat eden yetenekler hem de deneyimli profesyoneller 911 GT3 Cup'ın safkan performansının keyfini çıkaracaklardır. Bu model ile yol-onaylı 911 GT3 ile arasında elbette bazı benzerlikler mevcuttur: gömülerek oturmanın verdiği heyecan aynıdır ve 4,0 litrelik 6 silindirli doğal emişli boksör motor 500PS üzerinde bir güç sağlar. Bu iki ekstrem atlet, Zuffenhausen'deki aynı üretim hattından çıkmanın yanı sıra, yarış pistleri için geliştirilmiş çift salıncaklı ön süspansiyon vb. unsurları da paylaşır.
Tam olarak, dünya genelindeki müşteri ekiplerimizin hayal ettiği şey için tasarlanmıştır; Porsche Tek Marka Yarışlarında ve diğer yarış serilerinde mümkün olan en iyi tur zamanlarının ve podyumun peşinde koşmak. Yeni araç tasarımının renkleriyle de dikkat çekmesinin nedeni budur: 911 GT3 Cup, Porsche Tek Marka Yarışları sahnesini yansıtır. Burası takım ruhunun en güçlü şekilde hissedildiği yerdir. Ve 2021 prömiyer sezonunda çeşitli Tek Marka Yarışlarında aynı anda yarışacaktır; Asya, Benelüks, Almanya, Fransa ve ABD'de düzenlenecek Porsche Carrera Cup yarışında ve ayrıca Porsche Mobil 1 Supercup yarışında takımlar bu yüksek performanslı yeni atletle zafer peşinde koşacaklardır.
Yeni Porsche 911 GT3 Cup sadece dünyanın en çok satan yarış otomobilinin yeni nesli değil, aynı zamanda amatör motor sporlarıyla ilgilenenler için takımın en yeni üyesi niteliğindedir. Çünkü motor sporu bir takım sporudur. Çünkü her pilotun ancak arkasındaki takım kadar güçlü olabileceğini biliyoruz. Yeni zorlukların üstesinden gelmek ve hayalleri gerçeğe dönüştürmek için daima birlikte çalışan bir takım. Biz bunu Ortak Hayallerin Gücü olarak tanımlıyoruz.
Porsche - Discover more.

Daha fazla keşfet.

Bir sonraki bölüm
Touring Paketi

Tüketim ve Emisyon Değerleri.

911 GT3 (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Touring Paketi
Daha fazla keşfet
Touring Paketi
911 GT3 Models

911 GT3 Modelleri

Porsche - The new 911 GT3 with Touring Package.
Touring Paketi ile güçlendirilmiş yeni 911 GT3.
Touring Paketi ile 911 GT3 (WLTP)*
12,9
l/100 km
293 – 292
g/km
Touring Paketi ile 911 GT3 (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Touring Paketi ile donatılmış 911 GT3'ün genleri "açık yol" anlayışının bir ifadesidir – bu, ideal olarak, zor virajlarla dolu bir arazi olarak tanımlanır. Araç, 375kW (510PS) gücü ve altı silindirli yüksek devirli doğal emişli 4,0 litre boksör motoruyla spor bir hava yansıtır. Bu, yoldaki herkes tarafından hemen fark edilmez. Ancak, aracın saf cazibesini artıran da tam olarak da budur. Ve aynı zamanda sunduğu sürüş deneyimini.
Porsche - No rear wing, but a rear spoiler.
Arka kanat yerine arka spoyler.
Touring Paketi ile donatılmış 911 GT3'te sabit arka kanat iptal edilmiştir. Ancak, otomatik açılır-kapanır spoyleri sayesinde her bir virajı fethetmek hala mümkündür.
Porsche - Silver-coloured details.
Gümüş renkli detaylar.
Yan cam çıtaları, egzoz borusu döşemeleri ve arkadaki "PORSCHE" logosu klasik gümüş rengindedir.

360° Dış Görünüm.

Porsche - 6-speed GT manual transmission.
6 ileri vitesli GT düz şanzıman.
Saf sürüş dinamiklerinin peşinde koşanlar için, performans odaklı 6 ileri vitesli GT spor düz şanzıman. Kısa vites değiştirme hareketleri ve hassas vites geçişleri özellikle bir şeye olan beklentinizi artırır; sıradaki viraj.
Porsche - Leather interior.
Deri iç tasarım.
ç mekanda Race-Tex yerine deri: siyah dikişli kısmen deri iç döşemeler, direksiyon simidi çerçevesi, üst orta işaret, vites kolu, kapı paneli kol dayanakları ve ayrıca saklama bölmesi kapağı ve kapı kolları pürüzsüz deri kaplamalıdır.
Porsche - Headrests.
Koltuk başlıkları.
Yüksek kalite: Spor Plus koltukların başlıklarındaki kabartmalı Porsche amblemi. Koltuk merkezleri siyah kumaştır.
Bir sonraki bölüm
Modeller ve Veriler

Tüketim ve Emisyon Değerleri.

911 GT3 Modelleri (WLTP)*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 292
g/km
911 GT3 Modelleri (NEDC)*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km

911 GT3 modellerini seçin ve yapılandırın.

Seçilen
911 GT3
Yeni
Porsche 911 GT3
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
NEDC*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
375 kW/510 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
318 km/h
Azami hız
911 GT3
375 kW/510 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
3,4 s
Hızlanma 0 - 100 km/h
318 km/h
Azami hız
WLTP*
13,0 – 12,9
l/100 km
294 – 293
g/km
NEDC*
13,3 – 12,4
l/100 km
304 – 283
g/km
Yükseklik
1.279 mm
Genişlik
1.852 mm
Uzunluk
4.573 mm
Aks mesafesi
2.457 mm
Teknik Özellikler



Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98 ZAHL
Çap 102.0 mm
Strok 81.5 mm
Motor hacmi 3,996 cm³
Güç (kW) 375 kW
Güç (PS) 510 PS
Dev./Dak. nokta maksimum gücü 8,400 1/min
Maks. tork 470 Nm
Azami tork devri 6,100 1/min



Azami hız (Manual) 320 km/h
Azami hız(PDK) 318 km/h
Hızlanma 0 - 100 km/s (Manual) 3.7 s
Hızlanma 0 - 100 mph (PDK) 3.2 s
Hızlanma 0 - 100 km/h (Manual) 3.9 s
Hızlanma 0 - 100 km/h (PDK) 3.4 s
Hızlanma 0 - 160 km/h (Manual) 7.9 s
Hızlanma 0 - 160 km/h (PDK) 7.0 s
Hızlanma 0 - 200 km/h (Manual) 11.9 s
Hızlanma 0 - 200 km/h (PDK) 10.8 s
5. Viteste Hızlanma (80-120 km/s) (50-75 mil/s) (Düz Vites) 5.9 s
In-gear Hızlanma (80-120km/h) (50-75 mph) (PDK) 1.9 s
1/4 mil (Düz Vites) 11.9 s
1/4 mil (PDK) 11.3 s



Uzunluk 4,573 mm
Genişlik 1,852 mm
Genişlik (aynalar dahil) 2,027 mm
Yükseklik 1,279 mm
Aks mesafesi 2,457 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) (Düz Vites) 1,418 kg
Yüksüz ağırlık (DIN) (PDK) 1,435 kg
Yüksüz ağırlık (AB) (Düz Vites)1) 1,493 kg
Yüksüz ağırlık (AB) (PDK)1) 1,510 kg
İzin verilen brüt ağırlık (Düz Vites) 1,765 kg
İzin verilen brüt ağırlık (PDK) 1,782 kg
Maksimum yük 347 kg

1) Ağırlık, ilgili AB Yönergelerine uygun olarak hesaplanır ve yalnızca standart özelliklere sahip araçlar için geçerlidir. Opsiyonel donanımlar bu değeri artırır. Belirtilen değere sürücü ağırlığı 75kg olarak dahil edilmiştir.



Bagaj hacmi, ön 132 l
Yakıt deposu 64 l

Tüketim/Emisyonlar WLTP*



Tüketim - düşük çevrim (Düz Vites) 21.5 - 21.5 l/100 km
Tüketim - düşük çevrim (PDK) 20.4 - 20.4 l/100 km
Tüketim - orta çevrim (Düz Vites) 12.7 - 12.7 l/100 km
Tüketim - orta çevrim (PDK) 12.4 - 12.4 l/100 km
Tüketim - yüksek çevrim (Düz Vites) 11.1 - 11.1 l/100 km
Tüketim - yüksek çevrim (PDK) 11.5 - 11.5 l/100 km
Tüketim - ekstra yüksek çevrim (Düz Vites) 11.5 - 11.5 l/100 km
Tüketim - ekstra yüksek çevrim (PDK) 11.9 - 11.9 l/100 km
Tüketim - birleşik çevrim (Düz Vites) 12.9 - 12.9 l/100 km
Tüketim - birleşik çevrim (PDK) 13.0 - 13.0 l/100 km
CO2 emisyonu - düşük çevrim (WLTP) (Düz Vites) 487 - 487 g/km
CO2 emisyonu - düşük çevrim (WLTP) (PDK) 463 - 463 g/km
CO2 emisyonu - orta çevrim (WLTP) (Düz Vites) 288 - 288 g/km
CO2 emisyonu - orta çevrim (WLTP) (PDK) 280 - 280 g/km
CO2 emisyonu - yüksek çevrim (WLTP) (Düz Vites) 251 - 251 g/km
CO2 emisyonu - yüksek çevrim (WLTP) (PDK) 259 - 259 g/km
CO2 emisyonu - ekstra yüksek çevrim (WLTP) (Düz Vites) 260 - 260 g/km
CO2 emisyonu - ekstra yüksek çevrim (WLTP) (PDK) 269 - 269 g/km
CO2 emisyonu - birleşik çevrim (WLTP) (Düz Vites) 293 - 293 g/km
CO2 emisyonu - birleşik çevrim (WLTP) (PDK) 294 - 294 g/km



Şehir içi yakıt tüketimi (Düz Vites) 19.2 l/100 km
Şehir içi yakıt tüketimi (PDK) 17.3 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi (Düz Vites) 9.9 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi (PDK) 9.5 l/100 km
Fuel Tüketim - birleşik çevrim (Düz Vites) 13.3 l/100 km
Fuel Tüketim - birleşik çevrim (PDK) 12.4 l/100 km
Ortalama CO2 emisyonları (Düz Vites) 304 g/km
Ortalama CO2 emisyonları (PDK) 283 g/km
NOx emisyonu (Düz Vites) 33.7 mg/km
NOx emisyonu (PDK) 32.7 mg/km
Maksimum performans hiç bu kadar iyi görünmedi.
Porsche Design Chronograph 911 GT3, tıpkı yansıttığı otomobil gibi, sadece şık spor tasarımıyla değil aynı zamanda yüksek güçlü performansı ve birinci sınıf işçiliğiyle de büyüleyicidir. Doğrudan efsanevi spor otomobilden alınmış çok çeşitli tasarım özellikleri ve malzemeler ile birlikte gelir. Sadece bu otomobile sahip kişiler içindir.

 

Bir Porsche Merkezi Bul

İletişim Bilgileri