Porsche Araç Oluşturucu
Porsche Araç Bulucu
Görüntülü Konuşma Randevusu
Biz Sizi Arayalım
Porsche Merkezleri
Porsche Servis Randevusu
Menu
Porsche Merkezi Bul
Tümü
Coupé
Cabriolet
911 Turbo
427 kW/580 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
320 km/h
Azami hız
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
NEDC*
11,1
l/100 km
254
g/km
911 Turbo Cabriolet
427 kW/580 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,9 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
320 km/h
Azami hız
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
NEDC*
11,3
l/100 km
257
g/km
911 Turbo S
478 kW/650 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
330 km/h
Azami hız
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
NEDC*
11,1
l/100 km
254
g/km
911 Turbo S Cabriolet
478 kW/650 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
330 km/h
Azami hız
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
NEDC*
11,3
l/100 km
257
g/km
Başa Dön
911 Turbo Konsepti.
Mühendislerimiz şimdiye kadar üretilmiş en mükemmel spor otomobil hakkında konuşmayı severler. İnanılmaz bir performans sunar, konforludur ve günlük kullanıma tamamen uygundur. 911 Turbo modelleri, bu felsefeyi hayata geçirmeye devam ediyor.

360° Dış Görünüm.

Porsche - ExteriorPorsche - Exterior
Performans.
911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
For Porsche , için bitiş çizgisi, sürekli olarak daha fazla gelişim göstermek adına ilerlediği yolda onu hedefe taşıyan bir basamaktır.
  • Yeni nesil motor: VTG’li çift turbolu altı silindirli boxer motor
  • Yeni 8-ileri vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman
  • Güçlü bir motor sesi için opsiyonel spor egzoz sistemi
Performansı Keşfedin
Performans.
Porsche - Overawes many. While making others celebrate.
Birçoğunu ürkütür.
Geri kalanı ise başarısını kutlar.
911 Turbo modelleri nefes kesici sürüş dinamikleri ile birlikte inanılmaz performans sunar. Temel motor düzeni değişmemiş olsa da, her ayrıntısı optimize edilip geliştirildi ve rafine edildi.

Örneğin, daha büyük egzoz turboşarjları ve piezo enjektörleri ilk kez kullanıldı. 911 GT2 RS’den türetilen egzoz manifoldları, optimize edilen akış oranları sayesinde yanıt vermeyi ve verimliliği iyileştiriyor.

Şarj havası soğutma ve motor hava girişi tümüyle yeniden tasarlandı. Önceden intercooler havası arka kanatlardaki yan hava girişlerinden, emişli motor havası ise bir bagaj kapağı ızgarasından sağlanıyordu. Bu prensip, mevcut 911 Turbo modellerinde değiştirilmiştir. Bu değişim, arka apronda yer alan egzoz boruları arasındaki intercooler havası için ek bir iki yönlü çıkıştan da anlaşılabilir. Bu özellik, daha verimli hava akışı ve şarj havası soğutma işlemi, böylelikle de daha fazla güç sağlar.

911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km

Sonuç: Etkileyici. Ve son derece sportif. 911 Turbo modelinde ünite 427kW (580PS), 911 Turbo S'de 478kW (650PS) güç üretiyor. Hızlanma performansları ise mükemmel. 911 Turbo, Kalkış Kontrolü sayesinde 100km/sa hıza 2,8 saniyede, 200km/sa hıza ise 9,7 saniyede ulaşıyor. 911 Turbo S, Kalkış Kontrolü sayesinde 100km/sa hıza 2,7 saniyede, 200km/sa hıza ise 8,9 saniyede ulaşıyor. Azami hız: 911 Turbo'da 320km/sa ve 911 Turbo S'de 330km/sa.

Tamamiyle yeniden geliştirilen 8-ileri vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) şanzıman, güç akışını kesmeden milisaniyeler içinde son derece hızlı vites değiştirme sağlar. Önceki nesillere kıyasla, yeni 8-ileri vitesli PDK; konfor, performans ve verimlilik özellikleri için net bir biçimde daha geniş bir ortak nokta sunar.

Porsche - For your best time. And great times. Sport Chrono Package.
En iyi süreniz için. Ve harika zamanlar için. Sport Chrono Paketi.
Bir düğme ile adrenalini artırıp tüyleri diken diken eden özellik: Mod düğmesi içeren standart Sport Chrono Paketi. Şasinin, motorun ve şanzımanın daha da sportif bir şekilde ayarlanmasına imkan tanır. Paket ayrıca şunları da içerir: the Porsche Track Precision uygulaması ve lastik sıcaklığı göstergesi.
Direksiyon simidi üzerindeki Sport Response düğmesini de içeren mod düğmesi ile beş sürüş modundan birini seçebilirsiniz: “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” ve “Individual” (kişiye özel) – bu modlar aracı kişisel sürüş tarzınıza daha da fazla uyarlamanıza olanak tanır - ve “Wet modu”nu (ıslak yol) kullanabilirsiniz.

Şasi.

Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM).

PASM, gövde yalpalamasını azaltarak daha fazla konfor ve iyileştirilmiş dinamizm sağlamak için, mevcut yol koşullarına ve sürüş tarzına bağlı olarak tüm tekerleklerdeki sönümleme kuvvetini etkin ve sürekli olarak ayarlayan elektronik bir sönümleme kontrol sistemidir.

PASM spor süspansiyon.

İlk kez Turbo modellerinde, 10 mm aşağı çekilen bir gövde ile birlikte bilhassa yüksek performanslı bir PASM spor süspansiyon opsiyonel olarak mevcuttur. Sert yaylar, ayarlanmış viraj denge çubukları ve PASM amortisörlerinde yeni bir ayarlama seçeneği ile PASM spor süspansiyon, dinamik performansta daha fazla gelişim sağlar. Sürüş konforunda büyük sınırlamalar olmaksızın.

Porsche Çekiş Yönetimi (PTM).

Sistem sürekli olarak iyileştirilmiştir. Sistem artık hem daha sağlam hem de iyileştirilmiş kontrol sunuyor. Sonuç: daha yüksek hassasiyet ve dayanıklılık.

PorscheDinamik Tork Kontrolü (PTV Plus).

Bu sistem, bir arka diferansiyel kilidi ile birlikte arka tekerleklere fren basıncı uygulayarak araç dinamiklerini iyileştirir ve stabiliteyi artırır. Otomobil sert şekilde bir viraja girdiğinde, iç arka tekerleğe orta derecede fren basıncı uygulanır. Sonuç olarak, dış arka tekerleğe daha fazla miktarda tahrik gücü iletilir ve bu da aracın dikey ekseni etrafında ek bir dönme darbesi (yalpalama hareketi) sağlar.

Porsche Denge Yönetimi (PSM).

Porsche Denge Yönetimi (PSM), dinamik sürüş performansı sınırlarında stabiliteyi koruyan otomatik bir kontrol sistemidir. Sensörler aracın yönünü, hızını, yalpalama şiddetini ve yanal ivmelenmesini sürekli izler. Bu bilgiyi kullanan PSM herhangi bir anda gerçek hareket yönünü hesaplayabilir ve stabiliteyi sağlamak için tekerleklere ayrı ayrı kontrollü frenleme uygular.

Arka aks yönlendirme sistemi.

Arka aks, günlük sürüşlerde performans ve uygunluğu eşit ölçülerde arttırır. Günlük sürüş için avantajı: Düşük hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerin ters yönüne yönlendirir. Bu aks mesafesinin sanal olarak kısalmasına neden olur. Sportif sürüşün avantajı: Yüksek hızlarda, sistem arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı yönde yönlendirir.

Ön aks kaldırma sistemi.

Ön aksta kaldırma sisteminin daha da geliştirilmesi, 911 Turbo . ön kısmında yerden daha fazla yükseklik sağlar. Başka bir deyişle, 40 mm’ye ve yaklaşık 35km/sa hıza kadar. Sistem, bu sayede kaldırım kenar taşları, rampalar ve otopark girişleri gibi zorlukların geçmişte kalmasını sağlar.

Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC).

PDCC aktif bir yalpalanma stabilizasyonu sistemidir. Dinamik viraj manevralarında aracın yanal gövde hareketini bastırır. Ön ve arka akslar arasındaki sürekli olarak kontrol edilen yalpalanma tork dağılımı, yol tutuşunun tüm sürüş koşullarında ideal şekilde ayarlanmasını sağlar. Geliştirilmiş dinamik performans, daha da nötr yol tutuşu ve daha yüksek sürüş konforu - hızınız kaç olursa olsun.

Porsche - Frenler.
Frenler.
911 Turbo Frenler.
Sürüş performansına önem verdiğimiz kadar fren performansına da önem veriyoruz. 911 Turbo modellerinde, önde altı pistonlu monoblok alüminyum sabit fren kaliperleri, arkada ise dört pistonlu, kırmızı renkte ve alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri bulunur. Fren diski çapı: Önde 408mm ve arkada 380mm. Siyah renk seçeneğiyle de sunulan sabit fren kaliperleri opsiyonel olarak mevcuttur.
Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB).
Motor sporlarında test edilmiş: Porsche Seramik Kompozit Freni. PCCB’nin çapraz delikli seramik fren diskleri önde 420 mm’lik ve arkada 390 mm’lik bir çapa sahiptir: Daha da iyi fren performansı için. Benzer tasarım ve büyüklükteki dökme demir fren disklerinden yaklaşık yüzde 50 daha hafiftirler. Sonuç: Askılanmayan yüklerde azalma ve buna bağlı olarak özellikle düz olmayan yollarda daha iyi yol tutuşu ve daha fazla konfor, ayrıca daha fazla manevra kabiliyeti ve gelişmiş kontrol kabiliyeti. PCCB, talep üzerine 911 Turbo modelleri için de mevcuttur.
You’ll never have the wind taken out of your sails. Porsche Active Aerodynamics.
Yelkenlerinizdeki rüzgar hiç eksik olmayacak. Porsche Aktif Aerodinamik.
Rüzgardan kaçamazsınız. Ancak onu yönlendirebilirsiniz. Önceki nesle kıyasla daha da geliştirilen aerodinamik sistem, 911 Turbo modellerinin aerodinamik olarak her koşulda daha da esnek olmasını sağlıyor. PAA, ideal performansın yan ısıra yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonu avantajları sağlar.

Ön hava girişlerindeki aktif hava giriş kapakları, esnek elastomerden mamul pnömatik olarak uzayabilen ön spoyler ve değişken arka kanat burada ekseneldir. Hem ön spoyler hem de arka kanat, birçok konumda eş zamanlı olarak uzayıp geri çekilir.

Diğer bir özellik: Hava Freni işlevi. Bu özellik, yüksek hızlardan acil bir fren yapıldığında – seçili sürüş programına bağlı olarak – ön spoyleri ve arka kanadı otomatik olarak (ek olarak) uzatmasıyla fren mesafesi üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir.

Günlük seyahatlerde yakıt tüketimini azaltmak ve sportif sürüşlerde üstün performans elde etmek için tasarlanmıştır: ön hava girişlerinde aktif hava giriş kapakları. Otomobil hareket halindeyken kapaklar otomatik olarak kapanarak sürtünmeyi azaltır. Talep üzerine veya Sport, Sport Plus veya PSM Sport modunda, kapaklar açılarak en etkin motor soğutması sağlanmasına yardımcı olur. Bu, soğutma havasının yalnızca gerçekten ihtiyaç duyulduğu miktarda sağlandığı anlamına gelir. Bu verimliliktir. Akıllı türden.

Sonraki bölüm
Tasarım

Tüketim/Emisyonlar.

911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Tasarım.
Her açıdan geleneksel ve atletik bir form: Her ayrıntısı, zamansız tasarım ile çağdaş stili birleştiriyor.
  • Işık şeridi
  • Değişken ön spoyler
Tasarımı Keşfedin
Tasarım.
Ortak bir nokta sunmak mı?
Tartışmaya dahi kapalı.
45 yılı aşkın bir süre önce ilk taslağında halihazırda neredeyse mükemmel olan bir tasarımı nasıl daha fazla geliştirebilirsiniz ki? Tabii ki de zor. Peki imkansız mı? Ne tasarımcılarımız ne de mühendislerimiz buna buna tam olarak vakıf değillerdi. Bu yüzden de mükemmel spor otomobile yönelik mükemmel tasarımı aramaya dur durak bilmeden devam ediyorlar. İyi haber şu: Formülü buldular.

Öne Çıkan Özellikler.

Arkada “PORSCHE” logosunu içeren kesintisiz, tek parça ışık şeridi, üç boyutlu LED arka lambalarını bağlıyor.

Değişken ön spoyler, önceki modele göre daha aşağıya uzatılarak aerodinamiği daha da fazla optimize ediyor.

Jantlar.

911 Turbo 20/21 inç 911 Turbo S dövme alaşımlı jantlar bulunur. Jantlar, titanyum renginde iki renk tonunda olup, jant merkezlerinde bir Porsche Arması bulunur. Lastik ebatları: Önde 255/35 ZR 20, arkada ise 315/30 ZR 21. Bu, yüksek çekişi ve yanal kuvvet potansiyelini garanti eder. Üstelik siyah iki renk tonunda 20/21 inç 911 Turbo S jantlara sahip 911 Turbo S ile birlikte. Dövme alaşımlı bir yapıdan mamul jantlar, motor sporlarında etkinliği kanıtlanmış merkezi kilitleme özelliği ve tam renkli Porsche Arması’na sahip bir jant merkezi ile donatılmıştır. Talep üzerine daha fazla tasarım yapılabilir.

Jantlar hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz buradan.

Tavan.
Hava beslemesinin de 911 Turbo'da belirleyici bir rol oynadığını söylemeden geçmeyelim. Ancak neden bir motorla sınırlansın ki? 911 Turbo Cabriolet modelleri, 911 Turbo 'nun klasik silüetini, turbo motorun kusursuz sesinin keyfini tavan açık durumdayken daha da yoğun şekilde çıkarma olanağı ile birleştiriyor. Bu modeller, tam otomatik kumaş tavan ile donatılmıştır. Sabit cam bir arka perdesi ve katlanır tavanı oldukça güçlü ama bir o kadar da hafif kılan üç entegre magnezyum unsura sahiptir. Uzaktan çalıştırma seçeneğine sahip tavan mekanizması, yaklaşık 12 saniyede – 50 km/sa hıza kadar – açılır veya kapanır.
Tavan kaplaması, ısı yalıtım ve ses izolasyon malzemesinden yapılmıştır. Dikkat çekici etki: Net biçimde tutarlı iç mekan sıcaklıkları ve rüzgar gürültüsünün etkili şekilde bastırılması.
Akıllı klima kontrolü, tavan açık veya kapalı olsun, manuel müdahaleye gerek kalmadan optimum kabin konforunu otomatik olarak düzenler.
911 Turbo Cabriolet modelleri ayrıca, elektrikle çalışan bir rüzgar deflektörüne sahiptir. Bu rüzgar deflektörü, düğmeye basıldığında, sadece iki saniye içerisinde uzayıp geri çekilebilir, böylece yukarıdan gelecek minimum rüzgar gürültüsü ile pratik olarak hava akımsız bir sürüş sunar.
Porsche - Only the deepest conviction can trigger the highest emotions. Interior.
Yalnızca en derin inanç, en yüksek duyguları sağlayabilir. İç Mekan.
İç mekan, dış tasarımın verdiği sözü istikrarlı olarak yerine getiriyor. Aracın iç kısmına ilk bakışta bile, tüm nesillerin en büyük görsel ve dijital gelişimlerinden biri kendini gösteriyor. Ödün vermeyen spor performansı, yüksek konfor ve ayrıcalık hissiyle birleşti. Tipik 911 Turbo .

360° İç Mekan.

Sonraki bölüm
Konfor

Tüketim/Emisyonlar WLTP

911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km
Konfor.
Her şeyiyle yeni mi? Yoksa aynı mı? İkisi de değil. İç mekanı, 45 yılı aşkın bir süredir 911 Turbo karakteristik kılan özellikler ile günümüz imkanlarını birleştiriyor.
  • 10,9 inç dokunmatik ekran
  • Porsche Connect
  • Wet modu
Daha fazla keşfet
Konfor.

Sportif ama konforlu.

GT spor direksiyon simidi.

Somut motor sporları hissi: GT spor direksiyon simidi, 911 Turbo 'da standart olarak bulunur. Başparmak desteği ve saat 12 konumunda yer alan bir şeridin yanı sıra cıvata uygulamaları da içeren direksiyon simidi kolundaki döşemeler ile motor sporları DNA'sına net bir gönderme yapılıyor.

Işık dizayn paketi.

Opsiyonel ışık dizayn paketi hem pratik hem de estetik açıdan çekicidir. Orta konsoldaki, kapı kollarının etrafındaki, kapı eşya gözlerindeki, ön ayak bölmelerindeki ve arka koltuklardaki kısılabilir LED'leri içerir. Yedi farklı aydınlatma rengi arasından seçim yapabilirsiniz.

Tamamen elektrikli spor koltuklar (14 yönlü), yalnızca konforlu olmakla kalmaz, aynı zamanda iyi bir yanal destek sağlar. Koltuk yüksekliği ve sırtlık ayarı, ileri/geri konumu ve bel desteğinin yanı sıra koltuk minderi açısı ve derinliği elektrikli ayarlanabilir. Kapsamlı bir hafıza fonksiyonu da içermektedir. Koltuk başlıklarında kabartmalı "turbo" veya "turbo S" logosu yer alır. Koltuk sırtlıklarında kapitone koltuk merkezleri ve deri sırtlıklar bulunur.

Adaptif Sportif koltuklar Plus (18 yönlü), 911 Turbo S modellerinde standart olarak mevcuttur. Sağlam sportif bir dolguya sahip yan desteklerin yanı sıra ek omuz desteği ile daha iyi yanal destek sunarlar. Ayrıca sürücü tarafındaki koltuk pozisyonlarının (yan desteklerden ayarı olarak) tümüne yönelik bir hafıza fonksiyonu da içermektedir. Koltuk başlıklarında kabartmalı "turbo" veya "turbo S" logosu yer alır.

Opsiyonel olarak sunulan tam çanak tipi koltuklar; karbon dokuma kaplamalı, tamamen karbon fiber ile güçlendirilmiş plastikten (CFRP) mamuldür. Bu koltuklar minimal ağırlıkta özellikle iyi yanal destekleme sağlar. İleri/geri ayarı manueldir, yükseklik ayarı elektriklidir. Koltuk siyah deri ile kaplanmıştır – koltuk merkezi ise delikli Race-Tex özelliklidir. Mükemmel görünüm için: Koltuk başlıklarında kabartmalı Porsche Arması görebilirsiniz.

Porsche - Arka koltuklar.
Arka koltuklar.
Bir spor araba için oldukça konforlu: Arka koltuklar. Ön koltuklarda olduğu gibi, koltuk sırtlıkların orta panelleri de kapitonedir. Bunların arkasındaki raf ek saklama alanı sağlar. Katlanabilir sırtlıklar sayesinde 911 Turbo Coupé modelinin arka tarafında bagaj olarak kullanılabilecek geniş bir alan vardır. 911 Turbo Cabriolet modellerinde bu alan 163 litredir.

Ses sistemleri.

BOSE® Surround Ses Sistemi.

Standart BOSE® Surround Ses Sistemi, 911 Turbo modellerinin kendine özgü iç mekan akustiğine en uygun biçimde ayarlanmıştır. Ses sistemi, 12 adet hoparlöre ve araç kaportasına entegre, patentli, 100 watt’lık bir subwoofer içeren amplifikatör kanallarına sahiptir. Tamamen aktif sistem tasarımı, 911 Turbo'yu bir konser salonuna dönüştürür.

Burmester ® High-End Surround Ses Sistemi.

Dünyanın en önemli birinci sınıf ses cihazı üreticilerinden biri olan Burmester ® ile birlikte, isteğe bağlı olarak mevcut olan Burmester ® Yüksek Kaliteli Surround Sound System’i yarattık. Sonuç: Çok sayıda ölçüm ve sesli oturumlar kullanarak 911 Turbo ’nuza özel olarak uyum sağlayan en yüksek seviyede ses performansı.

Arkanıza yaslanmak ve sürüşün tadını çıkarmak yeterli mi? Evet, ancak sadece daha önde olmak için.

Porsche Connect.
Porsche - Aydınlatma sistemleri.Porsche - Aydınlatma sistemleri.

Aydınlatma sistemleri.

Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) özelliğini içeren LED ana farlar.

911 Turbo'da, Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) özelliğine sahip LED ana farlar yolunuzu aydınlatır. Bu LED farlar; Uzun Far Asistanı, dinamik viraj lambaları ve hıza duyarlı far mesafe kontrolü özelliği ile donatılmıştır. Gelişmiş yakın alan, yan ve uzak alan aydınlatması ve ilave güvenlik için.

Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) içeren matrix LED uzun farlar.

911 Turbo S'de, matrix LED uzun far ve yüksek performanslı yardımcı uzun far teknolojisi ile daha iyi görüş elde edilir. Matrix uzun farlar, daimi uzun far konisinin belirli bölümlerini stratejik olarak devre dışı bırakır. Ayrı ayrı kontrol edilen 84 adet LED, duruma göre kapatılarak veya karartılarak ayarlanabilir. Önünüzdeki yolun ters tarafındaki araçlardaki sürücülerin gözleri kamaşmaz ve aynı zamanda bunların arasındaki ve yanlarındaki alanlar yine de tam olarak aydınlatılır. Buna ek olarak PDLS Plus ilk kez, LED'leri ayrı ayrı açıp kapatarak virajı en uygun biçimde aydınlatan ve elektronik olarak kontrol edilen bir viraj lambası içerir.

Asistan sistemleri.

Porsche Wet modu.¹

Ön tekerlek yuvasındaki sensörleri kullanan sistem, su birikintilerini algılar ve böylece ıslak yol yüzeylerini analiz eder. Gözle görülen derecede ıslak bir yol yüzeyi tespit ederse, PSM ve PTM'nin tepki davranışı buna göre belirlenir. Sistem, algılanan ıslaklık hakkında sürücüyü bilgilendirir ve manuel olarak Wet moduna geçmelerini önerir. Sürücü bunu etkinleştirirse, PSM, PTM, aerodinamik, PTV Plus ve aktarma organlarının tepkileri ayarlanır.

¹Porsche Wet modu, sürücünün farklı yol ve hava koşullarında uygun sürüş davranışı benimseme gerekliliğini ortadan kaldırmaz ve sadece sürücüye yardımcı bir özelliktir.

Çarpışma Önleme ve Fren Asistanı.

Standart Çarpışma Önleme ve Fren Asistanı, sistem sınırları içinde araç, yaya ve bisikletlerle çarpışma riskini azaltabilir. İlk aşamada, sistem, çarpışma alanındaki araçları, yayaları veya bisikletlileri tespit ettiğinde sürücüyü sesli ve görsel olarak uyarmak için ön kamerayı kullanır.

Otomatik mesafe kontrolü.

Sistem sınırlamalarının izin verdiği yerlerde sistem, 911 Turbo'nuzun hızını öndeki aracın hızı doğrultusunda tamamen bağımsız olarak düzenler. Ön apronda yer alan bir radar sensörü, aracınızın önündeki alanı izler. Bir seyir hızı seçtikten sonra sizinle aynı şeritte seyreden ve daha yavaş giden başka bir araca yaklaşmaya başlarsanız, sistem, motoru yavaşlatır veya hafifçe fren yapar. Bu, önceden ayarlamış olduğunuz mesafeye ulaşılana kadar devam eder.

Porsche InnoDrive including automatic cruise control.¹

Porsche InnoDrive extends the range of functions of the automatic distance control system by up to three kilometres of anticipatory speed control. Based on high-precision navigation data as well as the radar and video sensor technology in the vehicle, Porsche InnoDrive can detect speed restrictions and the course of the road – before your 911 Turbo even reaches them.

In short: Porsche InnoDrive represents the typically Porsche realisation of efficient driving – for greater comfort and greater driving pleasure.

¹The assistance provided by Porsche InnoDrive is subject to system limitations. The driver must monitor driving style at all times and intervene in cases of doubt. The system can be overridden at any time by use of the brake or accelerator pedal.

Trafik işareti algılamayı da içeren Şerit Takip Asistanı.

Şerit Takip Asistanı, sistem sınırlamalarının izin verdiği konumda, şeritlere ayıran yol çizgilerini tespit etmek için bir kamera kullanır. Bu sistem, araç tespit edilen bir ayırıcı yol çizgisine yaklaştığında direksiyon asistanı sayesinde sürücüye destek olur ve şeritten ayrılmaması için sürücüyü güçlü şekilde uyarır, böylece aracın seyir halinde kalmasına yardımcı olur. Entegre trafik işareti algılama, hız sınırlarını, “sollama yapılmayan” bölgeleri ve sınır işaretleri gibi dolaylı bilgileri tespit etmek için kamera görüntülerini ve navigasyon verilerini kullanır ve bunları gösterge panelinde görüntüler

Dönüş Asistanı ile birlikte Şerit Değiştirme Asistanı.

Sistem sınırları içinde Şerit Değiştirme Asistanı, 911 Turbo’nuzun arkasındaki alanı veya kör noktaları izleyen radar tabanlı teknoloji kullanır. Sistem, arkadan hızla yaklaşan veya kör noktada yer alan bir araç tespit ederse ve şerit değiştirmek tehlikeliyse, dış aynalarda görsel bir sinyal vererek sürücüyü bilgilendirir. Özellikle otoyolda daha fazla konfor ve güvenlik için. Düşük hızlı dönüş manevralarında, Dönüş Güvenliği Asistanı size destek olur. Bir kavşağa vardığınızda, Dönüş Güvenliği Asistanı kör noktalarınızda yer alan nesneler tespit ederse görsel bir uyarı verir.

Gece Görüş Asistanı.

Gece Görüş Asistanı, gece sürüşünde, sistem sınırları içinde farların yetişemediği alanlar için dahi size bilgi verir. Bir kızılötesi kamera, yayaları veya büyük vahşi hayvanları, farların menziline girmeden önce tespit eder. Gösterge panelindeki termal görüntü, sizi uyarır: Tespit edilen insan veya hayvan, sarı renkle vurgulanır. Aracın önünde kritik bir mesafede bulunuyor olmaları durumunda, kırmızı renkle vurgulama yapılır ve sesli bir uyarı buna eşlik eder. Aynı zamanda, durma mesafesi kontrol sistemi de etkinleşir.

Geri görüş kamerasına sahip ParkAssist (ön ve arka).

Standart geri görüş kamerası, geriye doğru park etmeyi ve manevra yapmayı kolaylaştırır. Direksiyon simidinin o anki konumu göz önüne alındığında, aracın öngörülen rotasını gösteren PCM ekranında kamera görüntüsü ve dinamik kılavuzlar şeklinde yardım sağlanır.

Uzaktan Kumandalı ParkAssist.¹

Uzaktan Kumandalı ParkAssist, kendini park edebilme özelliğinin yanı sıra uygun park alanlarını bulmanızı kolaylaştıran akıllı asistan sistemi çeşitlerini birleştiriyor. Aktif Park Asistanı etkinleştirildiğinde ve uygun hıza ulaştığınızda, 911 Turbo'nuz siz seyir halindeyken olası park alanlarını ölçüp belirleyebilir ve park etme sırasında direksiyonu ve ileri-geri yapılan manevraları sürücü de izlerken bağımsız olarak devralır.

¹Yalnızca iPhone 7 neslinden ve iOS 13.0 sürümünden itibaren olan Apple iPhone telefonlar ile uyumludur. Lütfen Araç Konfigüratörü’ndeki uyumluluk talimatlarına bakın. Tüm sistemler kendi sistem limitleri içinde işlev sunar ve sürücünün aracı sürekli olarak izlemesi gereklidir.

Çevre Görüş Sistemi.

Surround View (Çevre Görüş Sistemi), ön alt panel ve dış ayna çerçevesinde yer alan üç adet daha da yüksek çözünürlüklü kamerayla geri görüş kamerasını destekler. Dört kameranın tamamı tarafından sağlanan bilgilere dayanarak, sistem araba hakkında sanal bir kuş bakışı görüntü oluşturur ve bunu PCM ekranında gösterir. Dar çıkışlar gibi görüşün kısıtlı olduğu noktalarda görünürlüğü artırmak için çeşitli kamera görüntüleri arasında geçiş yapmak da mümkündür.

Sonraki bölüm
Modeller & Veriler

Tüketim/Emisyonlar.

911 Turbo Modelleri (WLTP)*
12,5 – 12,0
l/100 km
284 – 271
g/km
911 Turbo Modelleri (NEDC)*
11,3 – 11,1
l/100 km
257 – 254
g/km

911 modellerini seçin ve yapılandırın Turbo .

Tümü
Coupé
Cabriolet
Seçili
911 Turbo
Porsche 911 Turbo
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
NEDC*
11,1
l/100 km
254
g/km
427 kW/580 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
320 km/h
Azami hız
Seçili
911 Turbo Cabriolet
Porsche 911 Turbo Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
NEDC*
11,3
l/100 km
257
g/km
427 kW/580 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,9 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
320 km/h
Azami hız
Seçili
911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
278 – 271
g/km
NEDC*
11,1
l/100 km
254
g/km
478 kW/650 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
330 km/h
Azami hız
Seçili
911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S Cabriolet
WLTP*
12,5 – 12,1
l/100 km
284 – 275
g/km
NEDC*
11,3
l/100 km
257
g/km
478 kW/650 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
330 km/h
Azami hız
911 Turbo
427 kW/580 PS
Güç (kW)/Güç (PS)
2,8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma
320 km/h
Azami hız
WLTP*
12,3 – 12,0
l/100 km
279 – 271
g/km
NEDC*
11,1
l/100 km
254
g/km
Yükseklik
1.303 mm
Genişlik
1.900 mm
Uzunluk
4.535 mm
Dingil mesafesi
2.450 mm
Teknik Özellikler



Silindir sayısı 6
Yakıt sınıfı 98 ZAHL
Çap 102.0 mm
Strok 76.4 mm
Motor hacmi 3,745 cm³
Güç (kW) 427 kW
Güç (PS) 580 PS
Dev./Dak. nokta maksimum gücü 6,500 1/min
Maks. tork 750 Nm
Dev./Dak. aralığı maksimum torku 2,250 - 4,500 1/min



Azami hız 320 km/h
Sport Chrono Paketi ile 0 - 60 mil/s Hızlanma 2.7 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 100 km/s Hızlanma 2.8 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 160 km/sa Hızlanma 6.3 s
Sport Chrono Paketi ile 0 - 200 km/sa Hızlanma 9.7 s
Sport Chrono Paketi ile viteste hızlanma (80-120 km/sa) (50-75 mil/s) 1.7 s
Sport Chrono Paketi ile 1/4 mil 10.8 s



Uzunluk 4,535 mm
Genişlik 1,900 mm
Genişlik (aynalar dahil) 2,024 mm
Yükseklik 1,303 mm
Dingil mesafesi 2,450 mm
Yüksüz ağırlık (DIN) 1,640 kg
Yüksüz ağırlık (AB)1) 1,715 kg
İzin verilen brüt ağırlık 2,040 kg
Maksimum yük 400 kg
Porsche tavan taşıma sistemi ile izin verilen maksimum tavan yükü 75 kg

1) Ağırlık, ilgili AB Yönergelerine uygun olarak hesaplanır ve yalnızca standart özelliklere sahip araçlar için geçerlidir. Opsiyonel donanımlar bu değeri artırır. Belirtilen değere sürücü ağırlığı 75kg olarak dahil edilmiştir



Bagaj hacmi, ön 128 l
Açık bagaj bölmesi hacmi (ön koltukların arkası) 264 l
Yakıt deposu 67 l



Düşük tüketim 20.6 - 20.2 l/100 km
Orta tüketim 12.1 - 11.7 l/100 km
Yüksek tüketim 10.3 - 10.0 l/100 km
Aşırı yüksek tüketim 11.0 - 10.7 l/100 km
Ortalama tüketim 12.3 - 12.0 l/100 km
Düşük CO2 emisyonu (WLTP) 467 - 459 g/km
Orta CO2 emisyonu (WLTP) 274 - 265 g/km
Yüksek CO2 emisyonu (WLTP) 234 - 227 g/km
Aşırı yüksek CO2 emisyonu (WLTP) 250 - 243 g/km
Ortalama CO2 emisyonları (WLTP) 279 - 271 g/km



Şehir yakıt tüketimi 15.3 l/100 km
Şehir dışı yakıt tüketimi 8.7 l/100 km
Kombine yakıt tüketimi 11.1 l/100 km
Kombine CO₂ emisyonları 254 g/km
Kombine CO₂ emisyonları 10.9 mg/km
Kombine CO₂ emisyonları


VTG twin-turbo özellikli 6 silindirli boxer motor, motor hacmi: 3,745 litre, maksimum güç çıkışı: 427 kW (580 PS), maksimum tork: 750 Nm
Alüminyum blok ve silindir kapakları
Isı yönetimi ile su soğutmalı
Silindir başına 4 valf
Değişken türbin geometrisine (VTG) sahip 2 turboşarj, 2 intercooler sistemi
VarioCam Plus değişken supap zamanlaması ve hareketi
İsteğe bağlı olarak kontrol edilen yağ pompası ile entegre kuru karter yağlaması
Piezo enjektörlerine sahip doğrudan yakıt enjeksiyonu (DFI)
İki 3 yönlü katalitik konvertör ve emisyon kontrol sistemini izlemek için dahili arıza teşhisi
2 benzin partikül filtresi (GPF)
Genleşme emme manifoldu
Tampona sabitlenmiş 2 çift egzoz uç borulu egzoz sistemi
Hafif marş aküsü LFP
Çift kütleli volan 8 ileri vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK)
Harita kontrollü, DSG kavramaya sahip Porsche Çekiş Yönetimi (PTM) ile tüm tekerlerden çekiş
Tam değişken tork dağıtımına ve otomatik arka diferansiyel kilidine sahip Porsche Tork Dağıtımı Plus (PTV Plus) sistemi
HOLD fonksiyonu ile yokuşta tutuş yönetimi
Otomatik start/stop fonksiyonu
McPherson ön aks viraj denge çubuğu
Viraj denge çubuklu, arka aks yönlendirme sistemli çok bağlantılı arka aks
Değişken direksiyon oranı ve direksiyon pals jeneratörlü elektromekanik hidrolik direksiyon
Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM)
ABS ve genişletilmiş fren fonksiyonlarına sahip Porsche Denge Yönetim Sistemi (PSM)
Önde 6 pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri ve arkada 4 pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri; önde 408 mm ve arkada 380 mm çapa sahip alüminyumdan mamul fren silindirlerine sahip fren diskleri, içten havalandırmalı ve çapraz delikli kırmızı fren kaliperleri
Elektrikle çalışan park freni
Elektromekanik güç freni
Mod düğmesi, Porsche Track Precision Uygulaması ve lastik sıcaklığı göstergesi içeren Sport Chrono paketi


Önde 255/35 ZR 20 lastiklerle sunulan 9 J x 20 inç 911 Turbo jantlar ve arkada 315/30 ZR 21 lastiklerle sunulan 11,5 J x 21 inç 911 Turbo jantlar
Lastik Basıncı İzleme (TPM)


Geniş 911 gövdesi ve arkada yer alan motoru ile 2+2 koltuklu coupé tasarımı
Alüminyum ve çelik alaşımlı, akıllı hafif yapı
Otomatik açılan ön spoyler, aktif soğutma hava klapeleri ve kanat unsuru içeren Porsche Aktif Aerodinamik Sistemi (PAA)
Siyah renkte aktif soğutma hava klapeleri ve hava kanatları dahil yan hava girişli ön apron
Motor hava girişlerine sahip arka yan panel
Gümüş renginde (parlak) dikey gümüş çıtaları ve çıta şeritleri olan arka kapak ızgarası
Entegre egzoz uç boruları ve intercooler havası çıkışları ile arka apron ve arka apron alt bölümü (4 katlı)
Siyah yan pencere çıta şeritleri ve yan etekleri
Dış tasarım renginde dış ayna alt çıtaları
Geri çekilebilen kapı kolları
911 Turbo tasarımlı 2 adet çift egzoz uç borusu, paslanmaz çelik, gümüş renkte (parlak)
Metalik boya
Arka apronda gümüş renkli 911 turbo veya 911 turbo S model tanımı (parlak) ve entegre PORSCHE yazılı stop lambası şeridi


4 noktalı LED spot lambasına sahip gündüz farları ve Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) özelliğini içeren LED ana farlar
Konum lambaları ve sinyal lambaları ile yan sinyal lambalarının da dahil olduğu çift ön aydınlatma ünitesinde LED teknolojisi bulunmaktadır.
Fren lambasını, geri vites lambası ve sinyal göstergesini de içeren üç boyutlu arka lamba grubu ve entegre üçüncü fren lambasında LED teknolojisi bulunmaktadır.
Entegre park lambaları ve arka sis lambaları içeren stop lambası şeridi
“Eve Hoş Geldin” aydınlatması dahil otomatik far etkinleştirme
Okuma lambaları, yön aydınlatması, kontak kilidi, bagaj bölmesi, ayak bölümü, torpido gözü ve kapı aydınlatmasının tümünde LED teknolojisi bulunmaktadır.
Güneşliklerde aydınlatmalı makyaj aynası (sürücü ve yolcu tarafı)
Kapı orta raylarında dış aynalar, elektrikle ayarlanabilen ve ısıtmalı, sürücü tarafında yuvarlak
Entegre yağmur sensörlü otomatik olarak kararan iç ve dış aynalar
Aero silecek lastikli ve fıskiyeli ön cam silecek sistemi


Sürücü ve ön yolcu için ayrı sıcaklık ayarlarına sahip, 2 bölgeli otomatik klima kontrolü, hava kalite sensörü içeren otomatik hava devirdaim modu
Aktif karbon filtresi içeren partikül/polen filtresi
Tek dokunuşla çalıştırılan ve kapı contası korumalı elektrikli cam mekanizmaları
Yeşil renkli termal yalıtımlı cam
Üst kısmı gri renkli ön cam
Isıtmalı arka cam
Tüm koltuk fonksiyonları elektrikli ayarlanabilen spor koltuklar (14 yönlü): Koltuk başlığı açısı, koltuk yüksekliği, ileri/geri konumu, koltuk minderinin minder açısı ve derinliği ve yan desteklerin yanı sıra bel desteğini elektrikli ayarlayabilme. Kabartmalı ''turbo'' veya ''turbo S'' logolu koltuk başlıkları ve kapitone koltuk merkezlerine sahip sırtlık (ön/arka)
Bölünmüş-katlanır arka koltuk sırtlıkları
Merkezi devir göstergesi ve 7 inç renkli ekran içeren gösterge paneli
Yüksek çözünürlüklü 10,9 inç dokunmatik ekranlı Porsche İletişim Yönetimi (PCM)
Seçilen vitesi ve araç hızını gösteren devir göstergesi, ayırt edilebilen kadran ve aydınlatmalı 'turbo' veya 'turbo S' logosu
Ayırt edilebilen kadranlı Sport Chrono saati
Tebeşir renginde dekoratif dikişli, kapitone koltuk merkezleri ve kapı panelli deri iç tasarım
Üzerinde vites kulakçıkları, mod düğmesi bulunan otomatik erişime sahip ve yükseklik ayarlı çok işlevli GT spor direksiyon simidi
Direksiyon simidi çerçevesinde ve hava yastığı modülünde iç tasarımla aynı renkte parlak deri, koyu gümüş renkli vites kulakçıkları
Otomatik modlu PDK vites kolu, direksiyon simidindeki vites kulakçıkları ile manuel vites seçimi
Açık gümüş renginde kapı kolları, gösterge paneli, kapı paneli ve orta konsoldaki çıta şeritleri, Diamar koyu gümüş renginde dekoratif iç döşemeler
Race-Tex özellikli tavan kaplaması ve A-/B-/ C sütunu döşemeleri
Orta konsol ana eşya gözünde 2 USB bağlantı noktası, yolcu tarafı ayak boşluğunda 12 voltluk priz
Fırçalanmış alüminyum kapı eşiği korumaları üzerinde kabartma '911 turbo' veya '911 turbo S' logosu
Zemin paspasları (dörtlü takım)
Önde bagaj bölümü
Eşya gözlü yükselen orta konsol
Kapılarda torpido gözleri (kilitlenebilir) ve eşya gözleri
2 ayrı bardak tutucu (orta konsol saklama bölmesinde yuva şeklinde 1 adet ve yolcu tarafında 1 adet)
Koltuk sırtılıklarında giysi kancaları


Deri iç mekan: Siyah, Koyu Gri, Bordo Kırmızısı, Grafit Mavi


EU eCall-System
Sürücü ve ön yolcu için tam boyutlu hava yastıkları (iki aşamalı)
Kapılarda yan darbe koruma elemanları ve yan hava yastıklarından oluşan Porsche Yan Darbe Koruma Sistemi (POSIP) (coupé: ön koltukların yan desteklerine entegre göğüs kafesi hava yastıkları ve tavana entegre sürücü ve yolcu için perde hava yastıkları; cabriolet: ön koltukların yan desteklerine entegre edilmiş kombine kafa/göğüs kafesi hava yastıkları)
Entegre ön kamera ile Uyarma ve Frenleme Asistanı
ISOFIX çocuk montaj sistemi için yolcu koltuğunda montaj noktaları
Uzaktan merkezi kilitleme özellikli motor immobilizeri ve ultrason ses tabanlı iç gözetim özellikli alarm sistemi
Porsche WET modu
Lastik basıncı ve sıcaklık göstergesi
Keyless Go
Geri vites kameralı ParkAssist sistemi (ön ve arka)
Hız sabitleme sistemi
Merkezi kilitleme sistemi ve bagaj bölmesi kapağının açılması için uzaktan kumanda
Koltuk konumu (sürücü tarafı) ayarları, direksiyon kolonu, iki dış ayna ve diğer kişiselleştirilmiş araç içi ayarlar için hafıza fonksiyonu


Çevrimiçi Navigasyon¹, Cep Telefonu Hazırlığı, Ses Arayüzleri ve Sesli Komut Sistemini içeren Porsche İletişim Yönetimi (PCM)
Apple® CarPlay ve Android Auto™
Porsche Vehicle Tracking System (PVTS)
Subwoofer, 12 amplifikatör kanalı ve toplam 570 watt çıkış gücüne sahip 12 hoparlörlü BOSE® Surround Ses Sistemi, AudioPilot® Gürültü Dengeleme Teknolojisi ve SoundTrue Zengin Ses Performansı Teknolojisi
Dijital radyo


Standart dış tasarım düz renkler: Beyaz, Siyah, Guards Kırmızısı, Yarış Sarısı
Standart dış tasarım metalik renkler: Metalik Carrara Beyazı, Metalik Jet Siyah, Metalik Agate Grisi, Metalik Dolomit Gümüş, Metalik GT Gümüş, Metalik Yıldız Taşı Yeşili, Metalik Gentian Mavi, Metalik Gece Mavisi

 

Bir Porsche Merkezi Bul

İletişim Bilgileri